Nachtjes slapen vanaf 21 oktober t/m 28 oktober:quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nietes, het zijn nog 6 dagen en 6 nachtjesik tel in nachten door mijn vliegangst
en ik moet nog 4 dagen werken
Yupquote:
Ik zal dat eens aan mijn vrouwelijke collega's doorgeven, dank voor de tip...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yupdaarom zijn er zoveel huisvrouwen aan verslaafd, omdat ze er zoveel energie van krijgen.
Is de 28ste een dinsdaq?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nachtjes slapen vanaf 21 oktober t/m 28 oktober:
21-22
22-23
23-24
24-25
25-26
26-27
27-28
Of sla je ergens een nachtje over en haal je dan gewoon door of zo?
Vet relaxed, dan heb ik dus een dag extraquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:14 schreef Etcetera het volgende:
28ste is dinsdagdan mag ik naar de tandarts
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:14 schreef Etcetera het volgende:
28ste is dinsdagdan mag ik naar de tandarts
Ik vertrek zondag de 26e, dus de 28e is een dinsdag.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is de 28ste een dinsdaq?ik was ervan overtuigd dat we op maandag gingen
dan hebben we dus beiden gelijk
quote:
Nodig Tim uit, die vreet toch alles...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
De springvorm is kaduuk ofzo en nu loopt mijn quiche leeg! er ontstaat een soort bizarre omelet op de bodem van de oven... Ik twijfel tussen emt angst en beven afwachten en hopen op een soort quiche, of alles maar emteen er uit gooien en niks voor de lunch te hebben...
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
De springvorm is kaduuk ofzo en nu loopt mijn quiche leeg! er ontstaat een soort bizarre omelet op de bodem van de oven... Ik twijfel tussen emt angst en beven afwachten en hopen op een soort quiche, of alles maar emteen er uit gooien en niks voor de lunch te hebben...
had je het raam niet gewoon open kunnen doen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:33 schreef B.ertha het volgende:
zit ik net braaf te 'leren' in de woonkamer, hoor ik ineens ZOEEMMMM (heel hard ja). Zit er een of andere eenorme wesp boos te doen voor het raamIk vrees voor de koningin
Nu zit ik maar boven
nopequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:37 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb mijn Icesave brief trouwens, jullie ook?
ohwquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:38 schreef B.ertha het volgende:
Een Soempietje om het af te maken, mijn accu is leeg
Er bestaat geen mooi moment om een computer te vervangenquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens is mijn plan om een nieuwe pc te kopen als Windows 7 uit komt. Dan is deze 5 a 6 jaar oud, lijkt me een mooi moment voor vervanging
De andere 99% van de bezoekers vroegen zich af wat die kut film was om de naakt en fullscreensex scenes heen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En Bride Flight is echt een mooie film
Jammer dat er altijd weer naakt en fullscreensex in moet, maar verder een toppertje![]()
En nu ga ik slapen![]()
Eieren, kaas, ham, brood. Hoort in de standaarduitrusting van elke keukenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kom ik net van de appie, kom ik er achter dat we niet genoeg eieren in huis hebben
Ik kan daar zo erg niet tegen...
Ja, ik ga hem zo op de post doen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:37 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb mijn Icesave brief trouwens, jullie ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |