Op zich niet eens heel slecht voor op je 18e.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh en 5 euro per uur, MM
Al krijg ik vaak extra
27 Uur in één lang weekend met een koter opgescheept zitten...quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh en 5 euro per uur, MM
Al krijg ik vaak extra
quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Op zich niet eens heel slecht voor op je 18e.
Maar toch zou ik voor 5 euro p/u niet op van die jankende kinderen letten
gelukkig denkt niet iedereen er zo overquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
27 Uur in één lang weekend met een koter opgescheept zitten...![]()
Dat extra is dan zeker de risicotoeslag...
Ik bied meer...quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:37 schreef iamredleader het volgende:
Te Volgen Puntenslijpselpostwat wordt er toch allemaal gewijzigd in de heilige geboden... worden het binnenkort de 100 verschillende geboden van de AKQSC?
Ja ik stoorde me aan het grote aantal video's over fitness terwijl ik nooit iets op YouTube kijk wat daar ook maar vaag bij in de buurt komt. Er stond ook een clip tussen van Eddie Izzard, daar is niets mis meequote:Op maandag 20 oktober 2008 22:58 schreef Etcetera het volgende:
Hey Tim, jij zat laatst toch zo te klagen over de aanraders van Youtube? Hier geen klachten hoor:![]()
stonden die bij recommended? Ik heb daar alleen muziek staan, en scroll nooit verder omlaagquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja ik stoorde me aan het grote aantal video's over fitness terwijl ik nooit iets op YouTube kijk wat daar ook maar vaag bij in de buurt komt. Er stond ook een clip tussen van Eddie Izzard, daar is niets mis mee
zou MTV daar niet tegen gaan optredenquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag al ruim 15.000 keer op Rick Astley gestemd als Beste Act Ooit. Hoera voor de internetnerds die daar een automatisch stemprogrammaatje voor maken
Jaquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
stonden die bij recommended? Ik heb daar alleen muziek staan, en scroll nooit verder omlaag
Doen ze, en dan is er een paar uur later een nieuwe versie die wel weer werktquote:[..]
zou MTV daar niet tegen gaan optreden
da's wel raarquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja
[..]
Doen ze, en dan is er een paar uur later een nieuwe versie die wel weer werkt
Neuh, zo lang was het niet. vrijdag was om en nabij tien uur, maar een groot deel daarvan sliepen ze ook. En het was er ook niet maar één en wisselende huizen en wisselende leeftijden tussen net één jaar en acht jaar.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
27 Uur in één lang weekend met een koter opgescheept zitten...![]()
Dat extra is dan zeker de risicotoeslag...
Mijn abo loopt al gauw zo'n 8-9 jaar en het is een zakelijke account. Kan me alleen herinneren dat er een KVK meegenomen moest worden maar verder weet ik het niet.quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gelegen?![]()
Het is inderdaad paspoort of ID-kaart + recent bankafschrift voor je BKR.
Maar dat is om er zeker van te zijn dat jij bent wie je zegt en of je niet illegaal bent. Want een illegaal in dienst nemen mag niet.quote:Ik vind het logisch. Zelfs mijn werkgever heeft een kopie van de achterkant van mijn paspoort.
Hoe leen je in hemelsnaam een cursus?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:44 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja, ik mag ook nog de massagecursus van één van de mensen lenen die vandaag mee waren.
Ze heeft haar diploma al dus mag ik 't lenen
Hmmm, ik kan heel slecht tegen dat soort humor, die ik dan ook niet begrijp.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:40 schreef Nembrionic het volgende:
Daarna met de bus door naar Maastricht waar we een kroeg onveilig hebben gemaakt.
Uiteindelijk nog een soort van woorden gehad met de barman. Iemand(dat bleek dus de barman te zijn) zette het dienblad met onze bestelde bieren op tafel. Ik wilde ze eraf pakken en uitdelen, werd het uit mijn handen gegrist met de opmerking "Manieren van een varken en ze dan nog thuislaten ook"
Na een beetje gepikeerd heen en weer steken werd ik ook nog een toegesproken met "jij hebt echt geen manieren he?" toen ik de dopjes van de doppindas niet op de grond gooide
Dat was dan Limburgsche humor ofso en daar was ik niet echt van gediend
Verder was het wel gezellig.
Ik heb toch ooit mijn sofinummer door moeten geven toen ik het contract tekende. Dat is gecheckt, want ik krijg loon.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:36 schreef Nembrionic het volgende:
Maar dat is om er zeker van te zijn dat jij bent wie je zegt en of je niet illegaal bent. Want een illegaal in dienst nemen mag niet.
Ja maar ik zou jouw sofinummer ook door kunnen geven. Daarom willen ze een foto-ID.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb toch ooit mijn sofinummer door moeten geven toen ik het contract tekende. Dat is gecheckt, want ik krijg loon.![]()
Succesvolle illegaal zou ik zijn: werk, studie, IBG-stufi, huur- en zorgtoeslag.
- Dik boek met heel veel anatomie, theorie en plaatjesquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe leen je in hemelsnaam een cursus?
Ik kan daar dus ook niet tegen. Ik heb 'm ook een sneer gegeven.quote:Hmmm, ik kan heel slecht tegen dat soort humor, die ik dan ook niet begrijp.
Ik denk dat ik iets 'fanatieker' richting zo'n figuur had gereageerd.
Ik word al pissed als ik nu zijn reactie's alleen maar lees...
Mijn broer was daar ookquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:22 schreef MaJo het volgende:vanavond zo'n vet optreden meegemaakt van the last Shadow Puppets
komt in mijn top5 van beste optredens te staan
nu ga ik lekker
Wtfquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:40 schreef Nembrionic het volgende:
.
Uiteindelijk nog een soort van woorden gehad met de barman. Iemand(dat bleek dus de barman te zijn) zette het dienblad met onze bestelde bieren op tafel. Ik wilde ze eraf pakken en uitdelen, werd het uit mijn handen gegrist met de opmerking "Manieren van een varken en ze dan nog thuislaten ook"
Na een beetje gepikeerd heen en weer steken werd ik ook nog een toegesproken met "jij hebt echt geen manieren he?" toen ik de dopjes van de doppindas niet op de grond gooide
Dat was dan Limburgsche humor ofso en daar was ik niet echt van gediend
Verder was het wel gezellig.
zoiets zeg je toch niet?quote:
Hij WAS de baas.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
zoiets zeg je toch niet?dat kan IMO gewoon niet! ik zou dat gemeld hebben ofzo bij zijn baas
maar dan serieus...
Lees mijn post nog eensquote:En wat deed je nou eigenlijk fout?
Ja, krom he?quote:En omdat je die dopjes níét op de grond gooide?
Als je het zo omschrijft niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
- Dik boek met heel veel anatomie, theorie en plaatjes
- DVD met voorbeelden uitgewerkt.
Zo gek is dat toch niet?
Een flinke rel kan anders wel behoorlijk opluchten...quote:Ik kan daar dus ook niet tegen. Ik heb 'm ook een sneer gegeven.
Maar het heeft niet veel zin ruzie te maken.
Een paspoort kan ook vervalst zijn. Zo'n nummer is moeilijker te vervalsen, er wordt nagetrokken of de juiste gegevens bij het nummer horen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:31 schreef Nembrionic het volgende:
Ja maar ik zou jouw sofinummer ook door kunnen geven. Daarom willen ze een foto-ID.
Dat zou ideaal zijn maar je moet toch eerst de basiskennis hebben. Je kunt iemand behoorlijk pijn doen door niet te weten wat je doet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je het zo omschrijft niet.
Maar bij een cursus massage denk ik aan iets fysieks, niet aan een schriftelijke opleiding.
Oh, dus die voetbalmannetjes doen het voor de opluchting?quote:Een flinke rel kan anders wel behoorlijk opluchten...
Goosfraba!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:24 schreef MaJo het volgende:
Jezus nem ik word gewoon agressief als ik dit zo lees![]()
Dat is wel snappend jaquote:tevens meuningik heb zo mijn medicatiegesprek bij de psych, vind het best spannend
Doe je dan alles uit een boek, dus geen les van een masseur? Heb je wel proefkonijnen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:29 schreef Nembrionic het volgende:
Dat zou ideaal zijn maar je moet toch eerst de basiskennis hebben. Je kunt iemand behoorlijk pijn doen door niet te weten wat je doet.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kom ik net van de appie, kom ik er achter dat we niet genoeg eieren in huis hebben
Ik kan daar zo erg niet tegen...
Daarom altijd gewoon wél extra meenemen. Je kunt beter twee kilo rijst en pasta in huis hebben dan helemaal niks.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kom ik net van de appie, kom ik er achter dat we niet genoeg eieren in huis hebben
Ik kan daar zo erg niet tegen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |