Nou kan ik je tips geven maar dan hoef jet niet meer te kijken want je weet hoe het aflooptquote:Op maandag 20 oktober 2008 02:30 schreef Yurithemaster het volgende:
Waarom lopen films toch altijd goed afkunnen ze nou gewoon niet een film maken waarin iedereen dood gaat
Is Wyccie ook 42?quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij hebt écht een ouderdomsissue he?
Nee maar zo voelt ze zich welquote:
Echt?quote:Op maandag 20 oktober 2008 08:47 schreef Whiteguy het volgende:
In Nederland is het toch al JAREN zo dat je een identiteitsbewijs + bankafschrift nodig hebt bij het aanschaffen van een mobiel abonnement ?
Toen ik (een jaar of vijf geleden) abbo nam wel in ieder geval. En mn pa een jaartje terug ook dacht ik. Respectievelijk bij orange en vodafone.quote:
ik kan me niet herinneren dat ik een bankafschrift moest meenemen toen ik mijn abo afslootquote:Op maandag 20 oktober 2008 08:47 schreef Whiteguy het volgende:
In Nederland is het toch al JAREN zo dat je een identiteitsbewijs + bankafschrift nodig hebt bij het aanschaffen van een mobiel abonnement ?
het ligt idd erg gevoelig bij haarquote:
en om je BKR registratie te comtroleren. Verder wordt er volgens mij ook naar adres gekeken. Als je huisgenoten hebt die het een keer verkloot hebben dan weigeren ze soms ook abo'squote:Op maandag 20 oktober 2008 09:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik kan me niet herinneren dat ik een bankafschrift moest meenemen toen ik mijn abo afslootmaar dat is ook alweer minstens 5 jaar geleden
id-bewijs klopt welmaar dat wordt toch niet opgeslagen in een database ofzo
dacht dat het puur was om de gegevens te checken die je opgeeft?
Onder welke steen heb jij gelegen?quote:
Iedereen zal zich oud voelen als je weet dat er studenten rondlopen die zijn geboren in de jaren '90!quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het ligt idd erg gevoelig bij haar
Misschien omdat alle andere studenten op de uni bij 10 jaar jonger zijn?
Heb laatst bij het wisselen van provider geen bankafschrift hoeven overleggen...quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gelegen?![]()
Het is inderdaad paspoort of ID-kaart + recent bankafschrift voor je BKR.
Ik vind het logisch. Zelfs mijn werkgever heeft een kopie van de achterkant van mijn paspoort.
In de UK zeggen ze het hardop, wie zegt er dat ze het hier niet al stiekem bijhouden ?quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:01 schreef Etcetera het volgende:
het klinkt in elk geval een stuk beter dan dat wat ze in Engeland willen
Ik weet niet hoe dat werkt, volgens mij ben ik nooit echt van provider veranderd. Wel is de provider van naam veranderd. Kan zijn dat je al gecheckt was door je oude provider en verder nooit problemen hebt gehad.quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:20 schreef MadMaster het volgende:
Heb laatst bij het wisselen van provider geen bankafschrift hoeven overleggen...
Of geldt dat alleen voor studenten?
De move was T-Mobile -> Hi.quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat werkt, volgens mij ben ik nooit echt van provider veranderd. Wel is de provider van naam veranderd. Kan zijn dat je al gecheckt was door je oude provider en verder nooit problemen hebt gehad.
Ik moest ook 1 cent pinnenquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:03 schreef MaJo het volgende:
Bij verlenging van mijn abonnement moet ik altijd 1 cent pinnen met mijn pinpas en maken ze een kopietje van mijn id en de desbetreffende pinpas. Zit al 100 jaar bij hi dus geen idee hoe dat gaat als je overstapt naar een andere provider.
Die rechter, dat is de Challenger toch?quote:
Last Shadow Puppets kende ik nog niet, maar ik heb het opgezocht en wat is dat leuk!quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:37 schreef MaJo het volgende:
Meuning
Heerlijk geslapen tot 12 uurNu naar Amsterdam om te werken en vanavond Last Shadow Puppets
quote:
Gepast bedoelde je?quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gisteren ruzie gehad met een automaat op station Zwolle. Ik wilde een blikje drinken hebben, kostte 1,70. Dat vind ik vrij veel maar goed, ik had dorst. 2 euro munt er in, ik kies het goede nummer, enige wat er gebeurd is dat er vier keer 50 cent uit komt en het display zegt dat ik contant moet betalen. De 50-cent muntjes er in gegooid, opnieuw proberen, zelfde melding en nog steeds geen blikje!
Gelukkig had ik nog 20 cent aan andere muntjes maar ik vind het wel een idioot systeem
En bedankt he!quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:11 schreef DuTank het volgende:
De wereld doet gewoon stom tegen jou, je zal het wel verdienen.
Welk dilemma?quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Artis vond mn oppaskindje te lastig
Het was óf hem weer meenemen, óf hem aan de leeuwen voeren. Je snapt voor welk een dilemma ik gestaan heb...
Nu daarentegen heb ik weer lekker bijverdiend. Sinds vrijdag 135 euro verdiend met oppassen, kan slechter toch?quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:12 schreef Etcetera het volgende:
ja maar jij bent niet de vader van het snotaapje he
en ik denk dat PS haar geld niet zou hebben gekregen als ze met een hoopje botten zou zijn teruggekomen
de meest logische keuze na een Ibiza. Niet meer dan logischquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:10 schreef TradeMarkie het volgende:
Zaterdagavond ging om 8 uur mijn licht uit. Ik stond vanaf een uur of 4 in de kroeg, niet teveel gedronken ofzo, maar het was gewoon ff klaar, lag om half 9 in bed en kwam er zondag om 1 uur weer uit.
Toen toch nog een helft meegedaan met de voetbal, 1-0 gewonnen van het team dat nog boven ons stond, dus dat was wel een lekkere opsteker, daarna naar huis en van 9 tot 7 geslapen.
Vanochtend ging het weer vrij aardig, maar ik denk dat ik toch zo m'n bed maar weer in ga, want ik heb alweer een zeurende koppijn![]()
Klein pluspuntje in dit weekend:
Ma heeft besloten de Ibiza in te ruilen voor een BMW Z3 2.8i
Wat is het uurtarief dan?quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nu daarentegen heb ik weer lekker bijverdiend. Sinds vrijdag 135 euro verdiend met oppassen, kan slechter toch?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
de meest logische keuze na een Ibiza. Niet meer dan logisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |