quote:
Gepast bedoelde je?quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gisteren ruzie gehad met een automaat op station Zwolle. Ik wilde een blikje drinken hebben, kostte 1,70. Dat vind ik vrij veel maar goed, ik had dorst. 2 euro munt er in, ik kies het goede nummer, enige wat er gebeurd is dat er vier keer 50 cent uit komt en het display zegt dat ik contant moet betalen. De 50-cent muntjes er in gegooid, opnieuw proberen, zelfde melding en nog steeds geen blikje!
Gelukkig had ik nog 20 cent aan andere muntjes maar ik vind het wel een idioot systeem
En bedankt he!quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:11 schreef DuTank het volgende:
De wereld doet gewoon stom tegen jou, je zal het wel verdienen.
Welk dilemma?quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Artis vond mn oppaskindje te lastig
Het was óf hem weer meenemen, óf hem aan de leeuwen voeren. Je snapt voor welk een dilemma ik gestaan heb...
Nu daarentegen heb ik weer lekker bijverdiend. Sinds vrijdag 135 euro verdiend met oppassen, kan slechter toch?quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:12 schreef Etcetera het volgende:
ja maar jij bent niet de vader van het snotaapje he
en ik denk dat PS haar geld niet zou hebben gekregen als ze met een hoopje botten zou zijn teruggekomen
de meest logische keuze na een Ibiza. Niet meer dan logischquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:10 schreef TradeMarkie het volgende:
Zaterdagavond ging om 8 uur mijn licht uit. Ik stond vanaf een uur of 4 in de kroeg, niet teveel gedronken ofzo, maar het was gewoon ff klaar, lag om half 9 in bed en kwam er zondag om 1 uur weer uit.
Toen toch nog een helft meegedaan met de voetbal, 1-0 gewonnen van het team dat nog boven ons stond, dus dat was wel een lekkere opsteker, daarna naar huis en van 9 tot 7 geslapen.
Vanochtend ging het weer vrij aardig, maar ik denk dat ik toch zo m'n bed maar weer in ga, want ik heb alweer een zeurende koppijn![]()
Klein pluspuntje in dit weekend:
Ma heeft besloten de Ibiza in te ruilen voor een BMW Z3 2.8i
Wat is het uurtarief dan?quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nu daarentegen heb ik weer lekker bijverdiend. Sinds vrijdag 135 euro verdiend met oppassen, kan slechter toch?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
de meest logische keuze na een Ibiza. Niet meer dan logisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |