ik kan niet echt zeggen dat ik de uitlaat van een straalmotor echt aantrekkelijk vind.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
OMG
Ze hebben een schaalmodel onzedelijke betast
De stick dan?quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
ik kan niet echt zeggen dat ik de uitlaat van een straalmotor echt aantrekkelijk vind.
Etcie kun jij daar antwoord op geven?quote:
Jaquote:
quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja(bedankt voor de post)
Ik had eerder een slotje verwacht. Maar zelfs nu nog ziet dat modje er heil in. Misschien dat ik toch maar even een topicreportje in ga vullen![]()
Ooeeeh playerquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Poeh, dan dacht ik dat het meerennen met de marathon zwaar wasMaar aan het einde van de dag was ik echt gebroken; rug, schouders, knieën nek. Tip; geen medailles om andermans nek hangen als je arm vol medailles hangt. Dat dan heel vaak omhoogtillen doet pijn na een paar uur
Maar ik heb wel:
-Honderden medailles uitgedeeld
-Honderden feliciaties uitgedeeld en blij mensen gezien
- Een knaloranje ING Marathon/I AMsterdam jasje
Ik ben wel:
-Door tientallen mannen gezoend (vooral Fransen)
Voor mij zijn ook:
-Tientallen mannen op de knieën gegaan
Quotes:
"Ben jij de rondemiss?" "I already hoped it would be you!" "Pritti woeman!"
Dus dat was wel weer tof.![]()
Mweuh, ik was verder ook de enige van onder de oud en boven de strafbare leeftijd...quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mweuh, ik was verder ook de enige van onder de oud en boven de strafbare leeftijd...
doe mij die definitie even....quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mweuh, ik was verder ook de enige van onder de oud en boven de strafbare leeftijd...
En het mag ook wat gekost hebben, tjeems
Dat was mijn definitiequote:Op zondag 19 oktober 2008 19:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
doe mij die definitie even....
why mequote:Op zondag 19 oktober 2008 18:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Etcie kun jij daar antwoord op geven?
misschien ben ik te brak hiervoor hoorquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:49 schreef Nembrionic het volgende:
[GEZ] Boeken over
Ze trappen er nog in ook.
Kan één van jullie zoiets posten(let op de spatie)?
Ik heb nog wel boeken over .
PM onderweg
quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Overigens liet ik wel héél subtiel het detail van 2 liter andermans zweet op mij, in een exquise cokctail afkomstig van duizenden lopers, weg. dat je het even weet
Ik ben babyzitten!
Vers zweet tot daartoe maar dat is toch wel wat overdrevenquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Overigens liet ik wel héél subtiel het detail van 2 liter andermans zweet op mij, in een exquise cokctail afkomstig van duizenden lopers, weg. dat je het even weet
Ik ben babyzitten!
quote:
He wat?quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:49 schreef wyccie het volgende:
Meerijden?
Het is een busreisje georganiseerd door de kroeg dus er staat een tourbus klaasquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:09 schreef wyccie het volgende:
Of je met die vriend kunt meerijden. Of heb je zelf een auto?
Oh zoquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:14 schreef wyccie het volgende:
Ik heet geen klaas.
Oh, nu snap ik het. Dacht dat je geen OV had er bij de kroeg te komen.
Moe, sores of gewoon druk?quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:29 schreef wyccie het volgende:
Ik ben er niet helemaal bij met mijn gedachten: 'er' en 'om' verwisseld.....
Jij hebt écht een ouderdomsissue he?quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:47 schreef wyccie het volgende:
Ik ben niet meer moe. Heb tussen 5 en 8 geslapen.![]()
Vanochtend ook al gewoon uitgeslapen. En eventjes in de trein.
Gewoon ouderdom.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij hebt écht een ouderdomsissue he?
Niet op jouw leeftijd hoorquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:53 schreef wyccie het volgende:
Het is zo'n mooi excuus.
Ja ik denk het ook maar eigenlijk heb ik hier nooit last van. Volgens mij is het een spoilerachtige opmerking die ik plaatste maar ik er gewoon écht niet meer opkomen. En dat stoortquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:57 schreef wyccie het volgende:
Dertien minuten!
Dat is omdat jij gewoon te veel baggert, Nem. Kwaliteit gaat boven kwantiteit.
Kwaliteitje hoorquote:An adolescent British field hockey team goes to Holland, where they find something far more interesting than tulips and windmills - hot, sexy women! They are so busy chasing girls that they forget all about their hockey match
In 1985....quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:00 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, Mr Darcy speelde ook in "Dutch Girls"
[..]
Kwaliteitje hoor
http://mobile.slashdot.org/mobile/08/10/19/1446218.shtmlquote:Passport Required To Buy Mobile Phones In the UK
Everyone [in the UK] who buys a mobile telephone will be forced to register their identity on a national database under government plans to extend massively the powers of state surveillance. Phone buyers would have to present a passport or other official form of identification at the point of purchase. Privacy campaigners fear it marks the latest government move to create a surveillance society. A compulsory national register for the owners of all 72m mobile phones in Britain would be part of a much bigger database to combat terrorism and crime. Whitehall officials have raised the idea of a register containing the names and addresses of everyone who buys a phone in recent talks with Vodafone and other telephone companies, insiders say."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |