quote:Bron = Bash.org.
A woman has a close male friend. This means that he is probably interested in her, which is why he hangs around so much. She sees him strictly as a friend. This always starts out with, you're a great guy, but I don't like you in that way.
This is roughly the equivalent for the guy of going to a job interview and the company saying, You have a great resume, you have all the qualifications we are looking for, but we're not going to hire you. We will, however, use your resume as the basis for comparison for all other applicants.
But, we're going to hire somebody who is far less qualified and is probably an alcoholic. And if he doesn't work out, we'll hire somebody else, but still not you. In fact, we will never hire you. But we will call you from time to time to complain about the person that we hired.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ben jij nou wat ze noemen zo'n "actieve oudere"?
Je denkt toch niet dat ik zelf even ga uitzoeken wat jij mogelijk bedoeld...quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=actieve+ouderen&btnG=Zoeken&meta=
42? 42!?! 42?!?!?quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik zelf even ga uitzoeken wat jij mogelijk bedoeld...![]()
Maar als je 42 oud vindt, dan ben ik een oudere die in ieder geval geen zin heeft om alleen maar op de bank te hangen. Ik heb genoeg vrienden, hobbies en andere bezigheden die er voor zorgen dat ik een overvolle agenda heb en me geen moment hoef te vervelen...
Ik ookquote:Op zondag 19 oktober 2008 12:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat jij straks op die leeftijd nog doet...
Ik zal even bellenquote:Op zondag 19 oktober 2008 12:29 schreef MaJo het volgende:sorry guys maar er komt geen cake foto
ben nu onderweg naar mijn werk dus tenzij jullie mijn ouders heel lief aankijken gaat het em niet worden
Is itquote:Op zondag 19 oktober 2008 12:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ook
Ik vind 42 niet oud overigens. 42 is dan ook een magisch getal
Vergeleken met mijn collega's wel, die hangen bijna allemaal op de camping elk weekend.quote:Maar volgens mij ben je veel actiever dan je leeftijdsgenoten.
ik kan me vaag herinneren dat ik ooit eens zoiets gezien hebquote:
nee joh, we zitten nu al op pagina 4quote:Op zondag 19 oktober 2008 10:34 schreef LadyBlack het volgende:
5 posts nadat ik ging slapen
Ik zou die TT-change maar opvragen Etc....
antwoord op de vraag des levens en allesquote:
Gisteren in de Mustang gezeten. Wat rijdt/klinkt dat ding lekkerquote:Op zondag 19 oktober 2008 12:35 schreef Etcetera het volgende:
antwoord op de vraag des levens en alles
quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gisteren in de Mustang gezeten. Wat rijdt/klinkt dat ding lekker
Nee, het was donker. Maar ik kijk van de week even of er een mooie dag tussen zit. Dan ga ik wel even goede fotos makenquote:Op zondag 19 oktober 2008 12:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
nou ben ik jaloers
heb je ook foto's
Ik heb helaas niet zelf mogen rijdenquote:Op zondag 19 oktober 2008 13:08 schreef DuTank het volgende:
* DuTank is jaloers op Nembrionic. Hoewel hij niet mag klagen, omdat hij ook in de gaafste bakken al heeft gereden.
Wat flauw. Om stoerder te zijn dan jij: ik cruise af en toe rond in een Audi A8, we hebben ook nog een leuk carbio'tje en een vriend van mijn vader had een autobedrijf, dus heb wat moois meegemaakt: Bentley, Porches, Ferrari'squote:Op zondag 19 oktober 2008 13:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb helaas niet zelf mogen rijden
quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:01 schreef LadyBlack het volgende:
Maar jullie zijn dus wel tevreden Nespresso-gebruikers?
Heb zelf het genot mogen ervaren van een F355 Spider Cabrio, was erg indrukwekkendquote:Op zondag 19 oktober 2008 13:48 schreef Nembrionic het volgende:
Ook de Mustang doet aan stoeldrukkerij
Wellicht wat minder dan de Ferrari maar met 325PK gaat het toch behoorlijk goed.
je moet er van houden inderdaadquote:Op zondag 19 oktober 2008 15:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hoeft ook niet, denk niet dat ik er in geïnteresseerd ben.
LOTROquote:Op zondag 19 oktober 2008 15:26 schreef Etcetera het volgende:
net Warhammer Online voor het eerst gespeeldgaaf spel, erg groot, uitgebreid en speelt leuk
daar heb ik nog steeds 2 ongebruikte trial codes van liggenquote:
Dat is traangas.quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
maar verder leef je nog wel? (weet niet wat CS gas is)
Ik dacht dat ik ondertussen wel immuun zou zijn, maar dat viel vies tegen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:![]()
(waarschijnlijk kan MM daarover meepraten als voetbalfan)
Kook smakelijk. wat eten we?quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, ga ff koken
http://www.nu.nl/news/179(...)uchtvaartmuseum.htmlquote:UTRECHT - In het Militaire Luchtvaartmuseum in Soesterberg zijn zondagmiddag de deuren op slot gegaan nadat er een ernstig misdrijf was gepleegd. Dat heeft een woordvoerster van de Koninklijke Marechaussee bevestigd. Om wat voor misdrijf het gaat wil de zegsvrouw niet kwijt.
Tussen de 2000 en 2500 bezoekers van een modelbouwmanifestatie mochten het museum pas uit nadat politie en de marechaussee hun gegevens hadden genoteerd. Volgens de zegsvrouw konden de meeste bezoekers na een tot twee uur wachten het terrein verlaten.
of 2 verschillende schaalgroottes in een maquette gezet hebbenquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:18 schreef Nembrionic het volgende:
Het was een modelbouwmanifestatie. Ik denk dat iemand de stickertjes van 2 vliegtuigen verwisseld heeft. Dat kan gezien worden als een ernstig misdrijf.
Oeeeeh!quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
of 2 verschillende schaalgroottes in een maquette gezet hebben
Schandalig!quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
of 2 verschillende schaalgroottes in een maquette gezet hebben
OMGquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:24 schreef Cobra4 het volgende:
RTV Utrecht heeft het over een zedenmisdrijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |