Op zich niet eens heel slecht voor op je 18e.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh en 5 euro per uur, MM
Al krijg ik vaak extra
27 Uur in één lang weekend met een koter opgescheept zitten...quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh en 5 euro per uur, MM
Al krijg ik vaak extra
quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Op zich niet eens heel slecht voor op je 18e.
Maar toch zou ik voor 5 euro p/u niet op van die jankende kinderen letten
gelukkig denkt niet iedereen er zo overquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
27 Uur in één lang weekend met een koter opgescheept zitten...![]()
Dat extra is dan zeker de risicotoeslag...
Ik bied meer...quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:37 schreef iamredleader het volgende:
Te Volgen Puntenslijpselpostwat wordt er toch allemaal gewijzigd in de heilige geboden... worden het binnenkort de 100 verschillende geboden van de AKQSC?
Ja ik stoorde me aan het grote aantal video's over fitness terwijl ik nooit iets op YouTube kijk wat daar ook maar vaag bij in de buurt komt. Er stond ook een clip tussen van Eddie Izzard, daar is niets mis meequote:Op maandag 20 oktober 2008 22:58 schreef Etcetera het volgende:
Hey Tim, jij zat laatst toch zo te klagen over de aanraders van Youtube? Hier geen klachten hoor:![]()
stonden die bij recommended? Ik heb daar alleen muziek staan, en scroll nooit verder omlaagquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja ik stoorde me aan het grote aantal video's over fitness terwijl ik nooit iets op YouTube kijk wat daar ook maar vaag bij in de buurt komt. Er stond ook een clip tussen van Eddie Izzard, daar is niets mis mee
zou MTV daar niet tegen gaan optredenquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag al ruim 15.000 keer op Rick Astley gestemd als Beste Act Ooit. Hoera voor de internetnerds die daar een automatisch stemprogrammaatje voor maken
Jaquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
stonden die bij recommended? Ik heb daar alleen muziek staan, en scroll nooit verder omlaag
Doen ze, en dan is er een paar uur later een nieuwe versie die wel weer werktquote:[..]
zou MTV daar niet tegen gaan optreden
da's wel raarquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja
[..]
Doen ze, en dan is er een paar uur later een nieuwe versie die wel weer werkt
Neuh, zo lang was het niet. vrijdag was om en nabij tien uur, maar een groot deel daarvan sliepen ze ook. En het was er ook niet maar één en wisselende huizen en wisselende leeftijden tussen net één jaar en acht jaar.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
27 Uur in één lang weekend met een koter opgescheept zitten...![]()
Dat extra is dan zeker de risicotoeslag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |