Alle geisers zijn op dit moment onder curatelequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:34 schreef iamredleader het volgende:
Als het goed is, moet de monteur van de geister tussen 13:00 en 14:00 komen... ben benieuwd waar hij/zij blijft
Dat soort figuren komen per definitie altijd later dan ze afgesproken hebben.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:34 schreef iamredleader het volgende:
Als het goed is, moet de monteur van de geister tussen 13:00 en 14:00 komen... ben benieuwd waar hij/zij blijft
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:11 schreef iamredleader het volgende:
Zo, monteur is 20 minuten geleden gekomen, net weer weggegaan, geisertje doet het (nog steeds) goed
Een bèta blocker. Dat ontspant de spieren en zorgt dat je hart minder tekeer gaatquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:28 schreef Nembrionic het volgende:
En wat mag dat zijn?
Oeh. Vergeet niet puzzels/boeken/spelletjes/muziek mee te nemenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een bèta blocker. Dat ontspant de spieren en zorgt dat je hart minder tekeer gaat
quote:Stare at people for about five minutes, making sure they know you're staring at them. Then, slowly sneak up to them while humming the Mission: Impossible theme. Sniff their head, then run away.
Ik vind het een uitgelezen experiment voor Tim.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:47 schreef Etcetera het volgende:
Bij deze video
stond deze comment:
[..]![]()
ik zou het bijna gaan testen om te zien wat de reactie is
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nodig Tim uit, die vreet toch alles...
Nou ja zeg, wat voor beeld hebben jullie wel niet van me?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind het een uitgelezen experiment voor Tim.
Van iemand die sociale experimenten uitvoert en daarbij graag zijn leven waagtquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
Nou ja zeg, wat voor beeld hebben jullie wel niet van me?
nou ja ik dacht hetzelfde eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
Nou ja zeg, wat voor beeld hebben jullie wel niet van me?
Noem je me dik?quote:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nou ja ik dacht hetzelfde eerlijk gezegd
maar we houden niet minder van je hoor
Nee sorry, ik liet even mijn vrouwelijke kant zienquote:
Er zijn zoveel foute opmerkingen die daarop gemaakt kunnen worden, dat ik het niet ga doenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nee sorry, ik liet even mijn vrouwelijke kant zien
Het was om mee te nemenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat vraagt om picsen heb je geen brood ofzo als lunchvervanger
Het recht op een emotie vastleggen in de wet? Succesquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
dan zou dat in het wetboek moeten staan toch? en het recht op liefde?
Nahja, anyhow, dat standpunt komt niet van mij
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh oh oh en ik heb trouwens net namens Lijst Liefde het eerste interview gehad. Telefonisch, met metro. Dus mensen die dondergdag en/of vrijdag in Amsterdam zijn moeten even de metro checkenIk ben vanaf nu woordvoerdster!
En het telefoontje kwam een kwartier nadat ik het persbericht naar buiten had geknikkerd
Proest....quote:Amsterdam is een nieuwe beweging rijker: Lijst Liefde. Lijst Liefde is een initiatief van 27 Amsterdamse jongeren om meer liefde in de stad te brengen.
Wauw, we hebben een forum, wist ik nog niet eensquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:54 schreef MadMaster het volgende:
PS, de afbeelding linksboven op het forum van LL heeft er geen zin in...
Eind jaren ''60/begin '70 had je de hippies die een soortgelijke boodschap verkondigden en helaas voor hen hebben zij de wereld ook niet weten te verbeteren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja maar het is ook geen serieusze politieke partij, meer dan twintig van onze ebweging zijn nog minderjarig
Het gaat inderdaad om de ideologie en we houden op met bestaan zodra we niet meer nodig zijn
Je blijft dus altijd bestaan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja maar het is ook geen serieusze politieke partij, meer dan twintig van onze ebweging zijn nog minderjarig
Het gaat inderdaad om de ideologie en we houden op met bestaan zodra we niet meer nodig zijn
Free lovequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eind jaren ''60/begin '70 had je de hippies die een soortgelijke boodschap verkondigden en helaas voor hen hebben zij de wereld ook niet weten te verbeteren.
Ik vrees dat jullie nooit op kunnen houden te bestaan als je dat doel nastreeft...
[ afbeelding ]
Ja, dat is allemaal op 11-11. En de eerste zaterdag na 11-11 komt Sinterklaas in Nederland aanquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:54 schreef MadMaster het volgende:
PS, de afbeelding linksboven op het forum van LL heeft er geen zin in...
En helaas ben ik op 11-11 (is dat niet de dag dat de raden van elf gekozen worden en de kinderen met hun lampionnen om snoep bedelend langs de huizen gaan onder de smoes van St. Maarten?) nog in de USA, anders was ik zeker even langs gekomen...
of tot het enthousiasme gedaald isquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Of de Hare Krishna, ook zo'n vrolijk gezelschap...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:05 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, PS..wellicht kunnen jullie iets samen doen met het Leger des Heils?
Jaaaaaaaaaaahh dat is al bijna!! Dan ga ik de intocht op televisie kijken en pepernoten bakkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, dat is allemaal op 11-11. En de eerste zaterdag na 11-11 komt Sinterklaas in Nederland aan
Ik was serieus. Het LdH doet het ook vanuit liefde. Welliswaar vanuit een religieuze achtergrond maar dat hoeft een samenwerking niet in de weg te staan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of de Hare Krishna, ook zo'n vrolijk gezelschap...
Je hebt een kaartspel gewonnen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Woohoo ik heb 3 card brag gevonden voor op de pc! Dat is dat spel dat ze in Lock, Stock & Two smoking barrels spelen
Borstplaat heb ik wel van gehoord, maar weet niet zeker of ik het op heb. Zo eerst weer even de omschrijving opzoekenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaahh dat is al bijna!! Dan ga ik de intocht op televisie kijken en pepernoten bakken
En borstplaat, want daar had mn vriend nog nooit van gehoord en dat kan natuurlijk niet langer zo
Gevonden, niet gewonnen. Het programmaatje zelf is gewoon freewarequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt een kaartspel gewonnen?
Excuses voor mijn slechte leeskunstenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gevonden, niet gewonnen. Het programmaatje zelf is gewoon freeware
Basically..... suiker met een beetje melkquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Borstplaat heb ik wel van gehoord, maar weet niet zeker of ik het op heb. Zo eerst weer even de omschrijving opzoeken
Nu je toch een nieuw gebitje hebt, kunnen al die suikers weer langskomen...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Basically..... suiker met een beetje melk
Als het goed gemaakt is smelt het bijna op je tong
Ho...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:53 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn oma maakte voor iedereen altijd een enorm hart van borstplaat, en dan nog een hele trommel vol kleine figuurtjesEn dan ook met smaakjes; mokka en chocola enzo, mmmmmm
Love, ik nam het sinds je eerste post al niet serieus, maar dat zal je vast al wel gemerkt hebben...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nah, niet verklappen maar wsl bestaan we na 11.11 niet meer
Ennem, we werken wel samen met goede doelen, 4.11 is er een all american night bij ons op school en dan wordt er namens LL kleiding ingezameld.
ook niet verder vertellen, maar het is niet per se alleen ideologie. Het is ook ee kunstproject![]()
en:
Metro belde net; ze vinden het zo leuk dat we morgen al in de krant komen. Verzamelen dus!
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu je toch een nieuw gebitje hebt, kunnen al die suikers weer langskomen...
Nee maar dat lag niet aan de achterliggende gedachte van ons project. Dat lag gewoon aan jouquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Love, ik nam het sinds je eerste post al niet serieus, maar dat zal je vast al wel gemerkt hebben...
Kom op zeg, denk je nou werkelijk dat Nederland na de hoax van Bassie nog in dit soort dingen trapt?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee maar dat lag niet aan de achterliggende gedachte van ons project. Dat lag gewoon aan jou
Heul nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ho...![]()
Volgens mij haal je nu fondant, borstplaat en suikerbeestjes door elkaar heen...
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heul niet
Fondant zit in suikerbeestjes![]()
Borstplaat gaat in de oven, en je kunt het in vormpjes doen, hartjes, rondjes, etc.
Bron...quote:In de winkel kun je niet alleen beesten van suikergoed kopen.
Je ziet ook harten van suiker. Borstplaat staat erbij. Je kunt
ook kleine ronde borstplaatjes kopen. Borstplaat is ook
alleen van suiker gemaakt. Om borstplaat te maken wordt
ook suiker met water in een pan gedaan. De suiker wordt heel
langzaam warm gemaakt. Dan smelt de suiker. De suiker wordt
lang op een laag vuurtje gekookt. Dan komt er toch nog damp
vanaf. Water dat in de suiker zit wordt er langzaam uitgekookt.
Vaak wordt bij de suiker cacao gedaan. Het borstplaat krijgt een
donkerbruine kleur. Het smaakt een beetje naar chocolade.
Soms zie je ook lichtbruine borstplaat. Dan is er koffiepoeder
bijgedaan. Er kan ook room door. Dan krijg je roomborstplaat.
Borstplaat is zachter en minder korrelig in je mond dan een suikerbeest.
Er is nog een soort suikergoed,dat echt "smelt op de tong". Dit
suikergoed heet fondant. Het is van hele fijne suiker gemaakt. De suiker
word nog langzamer warm gemaakt en gekookt. Fondant zit in de kikkers
en muizen, die je wel eens in je schoen krijgt. Van fondant worden
ook kleine rondjes gemaakt: fondantborstplaat.
In metro staat gewoon dat we geen echte politieke partij zijn, maar een beweging. Dat staat ook op de site... Er is niks hoaxerigs aan dit project hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom op zeg, denk je nou werkelijk dat Nederland na de hoax van Bassie nog in dit soort dingen trapt?
Een aantal pubers die een 'lijst' starten die de liefde predikt, come on...
Ik ben ook zeer benieuwd met welke insteek Metro jullie gaat benaderen...
Je geeft net aan dat het een kunstproject is en dat jullie na 11-11 waarschijnlijk al ophouden te bestaan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
In metro staat gewoon dat we geen echte politieke partij zijn, maar een beweging. Dat staat ook op de site... Er is niks hoaxerigs aan dit project hoor
Ok, ok, dat zal allemaal wel, maar ik bedoelde wel het goedequote:
We suggeren ook niet dat we een echte 'lijst' zijn, we geven aan dat het ideologisch is. Of we na 11.11 stoppen staat niet vast, maar het idee is dat onze boodschap dan duidelijk is; meer liefde voor elkaar en de stad (way to go, MMquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je geeft net aan dat het een kunstproject is en dat jullie na 11-11 waarschijnlijk al ophouden te bestaan.
Hoe echt is dan jullie 'lijst' en hoe realistisch acht je het dat je, als je niet na 11-11 stopt, het doel zal bereiken dat je predikt
Als je zou zeggen dat het gewoon een publiciteitsstunt is, dan kan ik het nog volgen en dan doen jullie het goed. Als je echt serieus bent hiermee, dan kan ik dat niet zijn...
Sinds ik je foto heb gezien, kan ik me jou helemaal niet meer in een koor voorstellen...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:51 schreef LadyBlack het volgende:
Nu ga ik mn huis klaarmaken voor de komst van zo'n 7 meiden over een halfuurtje.
Het is weer tijd voor de gebruikelijke sopranenavond, halverwege een project. In dit geval nog een enorme berg nootjes in te studeren voor het concert 19 december
Laat ik deze discussie wat mij betreft afsluiten met 'Succes!!'...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
We suggeren ook niet dat we een echte 'lijst' zijn, we geven aan dat het ideologisch is. Of we na 11.11 stoppen staat niet vast, maar het idee is dat onze boodschap dan duidelijk is; meer liefde voor elkaar en de stad (way to go, MM)
Hersenschudding of zoquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:58 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik was vandaag om kwart over 12 weer thuis, heb van 1 tot 5 geslapen en ga zo weer een poging doen. Morgen maar even langs de dokter denk ik, want het gaat echt niet goed met me.
Had vanochtend het idee dat ik in elkaar gng zakken als ik nog langer op m'n werk bleef, kon me ook totaal niet meer concentreren en voelde me nogal licht in m'n hoofd
Dan zou ik inderdaad maar even naar de huisarts gaan ja. Kan een bloeddrukdingetje zijn of teveel gewicht verloren de laatste tijd? Of een binnenoorontsteking. Of.. of...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:58 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik was vandaag om kwart over 12 weer thuis, heb van 1 tot 5 geslapen en ga zo weer een poging doen. Morgen maar even langs de dokter denk ik, want het gaat echt niet goed met me.
Had vanochtend het idee dat ik in elkaar gng zakken als ik nog langer op m'n werk bleef, kon me ook totaal niet meer concentreren en voelde me nogal licht in m'n hoofd
Nee, want ik ben niet gevallen o.i.d. dus dat lijkt me stug.quote:
Dit keer ben ik het 100% met je eens...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wow klinkt niet lekker TM... Mórgen naar de dokter zou ik zeggen!
Ik heb jullie dichter bij elkaar gebrachtquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit keer ben ik het 100% met je eens...
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb jullie dichter bij elkaar gebracht
Je zou er een plaquette voor moeten krijgen, of een beker of een medaille of... of...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb jullie dichter bij elkaar gebracht
Ja, en een kopieerkaartje kost tegenwoordig nog maar de helft van een nieuw spel. Toen ik de mijne kocht (zo rond maart 2006) waren ze flink duurder en had je nog een PassMe nodig voor het allemaal kon werkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:14 schreef MadMaster het volgende:
Ben m'n DS aan het inrichten voor de vakantie.
Ik verbaas me er over dat er al zoveel games beschikbaar zijn voor dat ding en dat je ze nog steeds zo makkelijk voor nop kan krijgen.
Nieuwe spellen zijn nog niet uit of ze zijn al 'gratis' beschikbaar...
je naam in gouden letters op de FP van FOK!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Je zou er een plaquette voor moeten krijgen, of een beker of een medaille of... of...
met een normaal functionerend lichaam neem ik ook wel genoegenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je naam in gouden letters op de FP van FOK!
een diploma
een bonus (Fortis deelt uit geloof ik)
een flatscreen tv (ergens in Groningen heb je mazzel als een uitkering hebt)
Ik gun het je sowiesoquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
met een normaal functionerend lichaam neem ik ook wel genoegen
Als dit al een uitnodiging is, ik bedank...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo, een lekkere low-budgetmaaltijd maken. Spekreepjes, champignons, bruine bonen en een blik gepelde tomaten. De vorige keer was het errug smakelijk en voor ongeveer 2,20 euro heb je genoeg voor twee personen
(misschien zelfs drie minder grote eters)
De botte bijl hakt het mooistquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik moet knopen gaan doorhakken geloof ik...
Nou?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik moet knopen gaan doorhakken geloof ik...
Twee jaar geleden was er al een enorm assortiment, nog wel erg duur. Waar haal jij (leuke,) gratis spelletjes vandaanquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:14 schreef MadMaster het volgende:
Ben m'n DS aan het inrichten voor de vakantie.
Ik verbaas me er over dat er al zoveel games beschikbaar zijn voor dat ding en dat je ze nog steeds zo makkelijk voor nop kan krijgen.
Nieuwe spellen zijn nog niet uit of ze zijn al 'gratis' beschikbaar...
Geen rijst, pasta of aardappels? Wordt dat niet één en al drab?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo, een lekkere low-budgetmaaltijd maken. Spekreepjes, champignons, bruine bonen en een blik gepelde tomaten. De vorige keer was het errug smakelijk en voor ongeveer 2,20 euro heb je genoeg voor twee personen
(misschien zelfs drie minder grote eters)
En de wonden daarvan genezen beter.quote:
Beterschap. Houd je ons op de hoogte?quote:Ik ga trouwens m'n bed in, misschien als ik me morgen weer een beetje ok voel dat ik toch maar naar de BHV cursus ga die op de planning staat
Nee, gelukkig rekende ik daar ook niet op.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou?
Heb je nog wat van je BN-er gehoord?
heb je niet meer met je ouders erover (kunnen) pratenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee, gelukkig rekende ik daar ook niet op.
maar nee, de knopen zijn studieknopen en die kan ik jammer genoeg alleen in mijn eentje doorhakken
Zal ik je uitnodigen de volgende keer dat ik koala gevuld met dolfijn op een bedje van miereneteroorlellen maak?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als dit al een uitnodiging is, ik bedank...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |