Sinds ik je foto heb gezien, kan ik me jou helemaal niet meer in een koor voorstellen...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:51 schreef LadyBlack het volgende:
Nu ga ik mn huis klaarmaken voor de komst van zo'n 7 meiden over een halfuurtje.
Het is weer tijd voor de gebruikelijke sopranenavond, halverwege een project. In dit geval nog een enorme berg nootjes in te studeren voor het concert 19 december
Laat ik deze discussie wat mij betreft afsluiten met 'Succes!!'...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
We suggeren ook niet dat we een echte 'lijst' zijn, we geven aan dat het ideologisch is. Of we na 11.11 stoppen staat niet vast, maar het idee is dat onze boodschap dan duidelijk is; meer liefde voor elkaar en de stad (way to go, MM)
Hersenschudding of zoquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:58 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik was vandaag om kwart over 12 weer thuis, heb van 1 tot 5 geslapen en ga zo weer een poging doen. Morgen maar even langs de dokter denk ik, want het gaat echt niet goed met me.
Had vanochtend het idee dat ik in elkaar gng zakken als ik nog langer op m'n werk bleef, kon me ook totaal niet meer concentreren en voelde me nogal licht in m'n hoofd
Dan zou ik inderdaad maar even naar de huisarts gaan ja. Kan een bloeddrukdingetje zijn of teveel gewicht verloren de laatste tijd? Of een binnenoorontsteking. Of.. of...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:58 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik was vandaag om kwart over 12 weer thuis, heb van 1 tot 5 geslapen en ga zo weer een poging doen. Morgen maar even langs de dokter denk ik, want het gaat echt niet goed met me.
Had vanochtend het idee dat ik in elkaar gng zakken als ik nog langer op m'n werk bleef, kon me ook totaal niet meer concentreren en voelde me nogal licht in m'n hoofd
Nee, want ik ben niet gevallen o.i.d. dus dat lijkt me stug.quote:
Dit keer ben ik het 100% met je eens...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wow klinkt niet lekker TM... Mórgen naar de dokter zou ik zeggen!
Ik heb jullie dichter bij elkaar gebrachtquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit keer ben ik het 100% met je eens...
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb jullie dichter bij elkaar gebracht
Je zou er een plaquette voor moeten krijgen, of een beker of een medaille of... of...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb jullie dichter bij elkaar gebracht
Ja, en een kopieerkaartje kost tegenwoordig nog maar de helft van een nieuw spel. Toen ik de mijne kocht (zo rond maart 2006) waren ze flink duurder en had je nog een PassMe nodig voor het allemaal kon werkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:14 schreef MadMaster het volgende:
Ben m'n DS aan het inrichten voor de vakantie.
Ik verbaas me er over dat er al zoveel games beschikbaar zijn voor dat ding en dat je ze nog steeds zo makkelijk voor nop kan krijgen.
Nieuwe spellen zijn nog niet uit of ze zijn al 'gratis' beschikbaar...
je naam in gouden letters op de FP van FOK!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Je zou er een plaquette voor moeten krijgen, of een beker of een medaille of... of...
met een normaal functionerend lichaam neem ik ook wel genoegenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je naam in gouden letters op de FP van FOK!
een diploma
een bonus (Fortis deelt uit geloof ik)
een flatscreen tv (ergens in Groningen heb je mazzel als een uitkering hebt)
Ik gun het je sowiesoquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
met een normaal functionerend lichaam neem ik ook wel genoegen
Als dit al een uitnodiging is, ik bedank...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo, een lekkere low-budgetmaaltijd maken. Spekreepjes, champignons, bruine bonen en een blik gepelde tomaten. De vorige keer was het errug smakelijk en voor ongeveer 2,20 euro heb je genoeg voor twee personen
(misschien zelfs drie minder grote eters)
De botte bijl hakt het mooistquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik moet knopen gaan doorhakken geloof ik...
Nou?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik moet knopen gaan doorhakken geloof ik...
Twee jaar geleden was er al een enorm assortiment, nog wel erg duur. Waar haal jij (leuke,) gratis spelletjes vandaanquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:14 schreef MadMaster het volgende:
Ben m'n DS aan het inrichten voor de vakantie.
Ik verbaas me er over dat er al zoveel games beschikbaar zijn voor dat ding en dat je ze nog steeds zo makkelijk voor nop kan krijgen.
Nieuwe spellen zijn nog niet uit of ze zijn al 'gratis' beschikbaar...
Geen rijst, pasta of aardappels? Wordt dat niet één en al drab?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo, een lekkere low-budgetmaaltijd maken. Spekreepjes, champignons, bruine bonen en een blik gepelde tomaten. De vorige keer was het errug smakelijk en voor ongeveer 2,20 euro heb je genoeg voor twee personen
(misschien zelfs drie minder grote eters)
En de wonden daarvan genezen beter.quote:
Beterschap. Houd je ons op de hoogte?quote:Ik ga trouwens m'n bed in, misschien als ik me morgen weer een beetje ok voel dat ik toch maar naar de BHV cursus ga die op de planning staat
Nee, gelukkig rekende ik daar ook niet op.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou?
Heb je nog wat van je BN-er gehoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |