Er zijn zoveel foute opmerkingen die daarop gemaakt kunnen worden, dat ik het niet ga doenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nee sorry, ik liet even mijn vrouwelijke kant zien
Het was om mee te nemenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat vraagt om picsen heb je geen brood ofzo als lunchvervanger
Het recht op een emotie vastleggen in de wet? Succesquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
dan zou dat in het wetboek moeten staan toch? en het recht op liefde?
Nahja, anyhow, dat standpunt komt niet van mij
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh oh oh en ik heb trouwens net namens Lijst Liefde het eerste interview gehad. Telefonisch, met metro. Dus mensen die dondergdag en/of vrijdag in Amsterdam zijn moeten even de metro checkenIk ben vanaf nu woordvoerdster!
En het telefoontje kwam een kwartier nadat ik het persbericht naar buiten had geknikkerd
Proest....quote:Amsterdam is een nieuwe beweging rijker: Lijst Liefde. Lijst Liefde is een initiatief van 27 Amsterdamse jongeren om meer liefde in de stad te brengen.
Wauw, we hebben een forum, wist ik nog niet eensquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:54 schreef MadMaster het volgende:
PS, de afbeelding linksboven op het forum van LL heeft er geen zin in...
Eind jaren ''60/begin '70 had je de hippies die een soortgelijke boodschap verkondigden en helaas voor hen hebben zij de wereld ook niet weten te verbeteren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja maar het is ook geen serieusze politieke partij, meer dan twintig van onze ebweging zijn nog minderjarig
Het gaat inderdaad om de ideologie en we houden op met bestaan zodra we niet meer nodig zijn
Je blijft dus altijd bestaan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja maar het is ook geen serieusze politieke partij, meer dan twintig van onze ebweging zijn nog minderjarig
Het gaat inderdaad om de ideologie en we houden op met bestaan zodra we niet meer nodig zijn
Free lovequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eind jaren ''60/begin '70 had je de hippies die een soortgelijke boodschap verkondigden en helaas voor hen hebben zij de wereld ook niet weten te verbeteren.
Ik vrees dat jullie nooit op kunnen houden te bestaan als je dat doel nastreeft...
[ afbeelding ]
Ja, dat is allemaal op 11-11. En de eerste zaterdag na 11-11 komt Sinterklaas in Nederland aanquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:54 schreef MadMaster het volgende:
PS, de afbeelding linksboven op het forum van LL heeft er geen zin in...
En helaas ben ik op 11-11 (is dat niet de dag dat de raden van elf gekozen worden en de kinderen met hun lampionnen om snoep bedelend langs de huizen gaan onder de smoes van St. Maarten?) nog in de USA, anders was ik zeker even langs gekomen...
of tot het enthousiasme gedaald isquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Of de Hare Krishna, ook zo'n vrolijk gezelschap...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:05 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, PS..wellicht kunnen jullie iets samen doen met het Leger des Heils?
Jaaaaaaaaaaahh dat is al bijna!! Dan ga ik de intocht op televisie kijken en pepernoten bakkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, dat is allemaal op 11-11. En de eerste zaterdag na 11-11 komt Sinterklaas in Nederland aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |