Misschien tot morgen. Als ik tenminste weer wat tijd kan boeken. Zo direct lekker mijn slaapzak in en lekker ronken.quote:
Thx, en dat plezier is er al. Lekker hoor een glaasje Whisky voor het slapen...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De groeten Cobra, veel plezier in Schotland
Dit zijn allemaal studies op de grond van wat me leuk lijkt, niet gekeken naar toekomstperspectieven.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:27 schreef wyccie het volgende:
Ik vond vroeger 12 steden, 13 ongelukken altijd zo'n leuk programma.
PS, bedenk eens wat je eigenlijk precies wilt met zo'n studie. Wil je na je studie gelijk gaan werken-> dan zoek je een studie uit die gericht is op een bepaald beroep met goede arbeidsperspectieven. En bedenk ook of het werk is wat je voor de rest van je leven wilt doen.
Wil je nog niet werken op je 23e, maar meer leren, zoek dan een studie uit die je gewoon leuk en leerzaam vindt, meer iets voor je algemene ontwikkeling dus, of een algemene opleiding waarvan je denkt dat je de geleerde kennis makkelijk kunt toepassen in een tweede studie, of toekomstig werk.
Weet je nog helemaal niet wat je wilt, kun je kiezen voor een oriëntatiejaar. Half jaartje werken, drie maanden een talencursus in het buitenland, dan beetje rondreizen. Al zie ik jou eigenlijk niet zo backpacken. Je kunt ook als au pair werken in Parijs! Dat vind ik wel iets voor jou.
Als Cali hoofdzakelijk aantrekkelijk is voor "de leuk" dan zou ik sowieso voor Engeland kiezen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Cali is omdat ik hou van SF, van Cali bijna helemaal over zn algemeen, van de USA bijna helemaal over zn algemeen
Alleen, ver weg...
Londen: Veel leuke studies, relatief dichtbij, ook leuke stad, mooi accent
draait zich om en kijkt naar eigen whisky verzameling....quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Thx, en dat plezier is er al. Lekker hoor een glaasje Whisky voor het slapen...
Dat is best verstandig dan als je daar bang voor bentquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dit zijn allemaal studies op de grond van wat me leuk lijkt, niet gekeken naar toekomstperspectieven.
En ik wil geen jaar stoppen omdat beginnen dan zo moeilijk wordt...
Wat Nem zegtquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als Cali hoofdzakelijk aantrekkelijk is voor "de leuk" dan zou ik sowieso voor Engeland kiezen.
Studie is belangrijk voor de rest van je leven. Reizen naar je favo bestemming kan altijd nog, zelfs als je nog studeert
Verder liggen de studies die je uitgekozen hebt behoorlijk ver uit elkaar.
Zo, ik heb alvast een selectie voor je gemaakt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:![]()
Zijnde:
Advertising & Marketing, Communications and Public Relations
Art, Media, Design
Creative Writing
Events Managment
Events Managment and Music & Media Managment
Film & Broadcast Productions
Film Studies and Theater Studies
Media Studies
Music & Media Managment
Performing Arts
Public Relations
Restoration & Conservation
Theatre Studies
Ja dat is waar...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als Cali hoofdzakelijk aantrekkelijk is voor "de leuk" dan zou ik sowieso voor Engeland kiezen.
Studie is belangrijk voor de rest van je leven. Reizen naar je favo bestemming kan altijd nog, zelfs als je nog studeert
Das liefquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zo, ik heb alvast een selectie voor je gemaakt.![]()
Veel studies overlappen.
Restauration & Conservation en Creative writing zijn te specifiek en dat is niet goed als jij je nog zo breed aan het oriënteren bent.
Dat is het zekerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja dat is waar...
quote:En de studies liggen imo juist dicht bij elkaar![]()
Maar dat is dan ook volgens mijn logica
Nahja, het heeft allemaal iets met de gemeenschap te maken, volgens mij...
Ja, de gemeenschap als in Community hequote:
Vind ik wel meevallen. Allemaal creatieve dingen. Dingen die mij ook allemaal heel leuk lijken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:32 schreef Nembrionic het volgende:
Oh ik haat het als je gelijk hebtquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is het zeker
Het is natuurlijk enorm aantrekkelijk alleen maar hele toffe dingen te doenI(en Cali ís heel tof) maar daar redt je het niet mee.
[..]
Events Managment
Events Managment and Music & Media Managment
en
Performing Arts
of
Restoration & Conservati
en
Advertising & Marketing, Communications and Public Relations
zijn echt compleet het andere eind van het spectrum
Ja creatief is inderdaad ook mijn codewoordquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:36 schreef wyccie het volgende:
Welterusten, Cobra.
Bij SatCom denk ik aan Sex and the City -en dan nog iets-.
[..]
Vind ik wel meevallen. Allemaal creatieve dingen. Dingen die mij ook allemaal heel leuk lijken.![]()
Het zou pas raar zijn als ze er Pabo, Rechten, Geneeskunde, Geschiedenis en Scandinavische talen bij had gezet.
Ik vind het geweldig als ik gelijk hebquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh ik haat het als je gelijk hebt
Maar het heeft wel vrijwel allemaal met media en/of kunst te maken toch?
ach, ze zijn niet voor niets populair.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het lijkt mij eerlijk gezegd een rijtje voor de hand liggende populaire studies, sorry.
Klinkt wel goed als je kan zeggen dat je dat aan het studeren bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |