Het Mentos-Colasnoepje heb ik helaas al op.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:58 schreef B.ertha het volgende:
ik heb de koffie al gedoneerd aan zusje liefZe is aan het afkicken van cola.
De hippies gebruikten ze ook nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Moet ik me zorgen gaan maken dat niemand hier condooms schijnt te gebruiken?
Teudelsquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Goed, ik ga er van door. Tot later!
ik ben nog nooit getestquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee hoor, PS. Doet me wel goed dat jij je daar zorgen over wil maken.![]()
De helft hier heeft een vaste relatie (en is hopelijk getest) en de andere helft heeft helemaal geen relatie (en geen seks). Denk ik.
Internet heeft ingebroken in je brievenbus?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:14 schreef B.ertha het volgende:
Potver, internet heeft mijn post weggegooid
Volgens mij heeft Nietzsche hem al vermoord.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:25 schreef wyccie het volgende:
Wie heeft FRUITVLIEGJES uitgevonden? Die mag dood.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hey cobra, ben je daar soldaatje aan het spelen?
Die zijn perfect om over de loop van een geweer te schuiven om vuil buiten te houden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Moet ik me zorgen gaan maken dat niemand hier condooms schijnt te gebruiken?
Fijn om te wetenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die zijn perfect om over de loop van een geweer te schuiven om vuil buiten te houden.
Oh, noem jij dat zo?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die zijn perfect om over de loop van een geweer te schuiven om vuil buiten te houden.
Vraag het hen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Waarom heb ik toch het idee dat ik een beetje interesse uit mijn ouders moet schoppen
ik word daar zo moedeloos van
quote:
Nah, ik heb geen zin in ruzie...quote:
Dus als jij zegt: "Pap, mam, ik heb het gevoel dat jullie weinig interesse tonen in mijn doen en laten en dat voelt kut", dan heb je ruzie?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nah, ik heb geen zin in ruzie...
En dan zal ik maar niet vertellen dat wij ook tampons en maandverband verbruiken.quote:
neuh dan lullen ze zich er uit en zeggen ze dat ik de enige ben die de keuzes moet maken, of ze zeggen dat ik gewoon hulp aan ze moet vràgen op een moment dat ze tijd hebben en zin (eh, ja, jeweet wel, iets met pasen en pinksteren) etc. etc. en dan ga ik daar tegenin en dán hebben we ruzie.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus als jij zegt: "Pap, mam, ik heb het gevoel dat jullie weinig interesse tonen in mijn doen en laten en dat voelt kut", dan heb je ruzie?
Vertel!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dan zal ik maar niet vertellen dat wij ook tampons en maandverband verbruiken.
Lekker makkelijk antwoord van je ouders. Maar wel goed om te lezzen dat je er tegenin gaat.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
neuh dan lullen ze zich er uit en zeggen ze dat ik de enige ben die de keuzes moet maken, of ze zeggen dat ik gewoon hulp aan ze moet vràgen op een moment dat ze tijd hebben en zin (eh, ja, jeweet wel, iets met pasen en pinksteren) etc. etc. en dan ga ik daar tegenin en dán hebben we ruzie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |