Ok, luister goed mijn jongen. Vroeger, toen opa nog jong was en bij de luchtmacht werkte kwam hij er achter dat een aantal spullen die normaal alleen door vrouwen gebruikt werden (waarom vraag je maar aan je oma) ook door mannen gebruikt konden worden. Maandverband kon perfekt tussen de draagbanden van de rugzak en je schouders gelegd worden om de last te verlichten. En tampons waren perfekt om in de kamers van groot kaliber mitrailleurs gestopt te worden om vuil en vocht buiten te houden.........quote:
Weet je wat ook ruk is? Dat je je dochter een keuze moet adviseren waarvan je niet weet of dat de juiste beslissing is. Nog rukker is als je dat 12 jaar later voor je voeten gegooid krijgt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
neuh dan lullen ze zich er uit en zeggen ze dat ik de enige ben die de keuzes moet maken,
Tja, dat is minder. Vooral als het op "zin" aankomt.quote:of ze zeggen dat ik gewoon hulp aan ze moet vràgen op een moment dat ze tijd hebben en zin (eh, ja, jeweet wel, iets met pasen en pinksteren) etc. etc. en dan ga ik daar tegenin en dán hebben we ruzie.
En nog steeds geen seks ?!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
schat, ik heb een relatie van 4 jaar
Er zijn zo ontzettend veel leeftijdsgenootjes van je stikjaloers op je dat jij geen bemoeizuchtige ouders hebt....quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Waarom heb ik toch het idee dat ik een beetje interesse uit mijn ouders moet schoppen
ik word daar zo moedeloos van
Joh, ik ben nu al blij dat ik zo heerlijk zelfstandig ben en ik wil ook niet dat zij mijn keuzes maken. Ik wil alleen maar er over praten om het voor mezelf duidelijk te krijgen en hun advies horen. Zij kennen mij op een andere manier heel goed dan dat ik mezelf ken. En dat manipuleren heb ik geproberrd, maar dat namen ze (terecht) niet zo serieus...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En nog steeds geen seks ?!
[..]
Er zijn zo ontzettend veel leeftijdsgenootjes van je stikjaloers op je dat jij geen bemoeizuchtige ouders hebt....
Oeh, lastig. Ik weet eigenlijk niet eens meer hoe het ging tussen mij en mijn ouders.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:05 schreef Nembrionic het volgende:
Je wil dus een volwassen gesprek?
Dat ging bij mij vanaf rond mijn 16e ook zoquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oeh, lastig. Ik weet eigenlijk niet eens meer hoe het ging tussen mij en mijn ouders.
Volgens mij vertelde ik gewoon wat ik besloten had en hadden ze zich er maar naar te schikken....
In dat geval is het vervelende (voor jou) dat de sleutel ligt in op je tong bijten als ze zeggen dat ze het er een andere keer over willen hebben en het de volgende dag nog een keer proberen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja, ik wil inderdaad een volwassen gesprek
ja maarquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:14 schreef wyccie het volgende:
Ik vertel mijn moeder nooit wat. Ik doe het gewoon.
Zo kan het ook.
circus is nooit een optie geweest. Though, je zit er niet ver vanaf. Californie of Engeland. En zelfs dan. In de prospectus van London Met heb ik alleen al 13 studies aangeplakt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:17 schreef Nembrionic het volgende:
Zijn je keuzes nog steeds circus of Engeland?
Oh nee, nog steeds niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja maar
ja maar
jij wéét wat je wil. Ik (nog) niet
13 !?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
circus is nooit een optie geweest. Though, je zit er niet ver vanaf. Californie of Engeland. En zelfs dan. In de prospectus van London Met heb ik alleen al 13 studies aangeplakt.
Zo heyquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
circus is nooit een optie geweest. Though, je zit er niet ver vanaf. Californie of Engeland. En zelfs dan. In de prospectus van London Met heb ik alleen al 13 studies aangeplakt.
De zogeheten midlife-crisisquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh nee, nog steeds niet.
Als je net zo'n hopeloos geval bent als ik maakt het helemaal niks uit wat je nu kiest. Je verandert later toch van gedachten. En nog eens en nog eens en nog eens.
En je blijft maar treuzelen en uitstellen tot je veertig bent en dan is de helft van je leven voorbij en heb je het gevoel dat je nog steeds niks hebt bereikt.
Oh, shit...we zouden het over jou hebben.
Zo danquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:24 schreef Cobra4 het volgende:
Dames en Heer, ik ga er weer mee stoppen. Mijn SatCom tijd zit er bijna op.
quote:
Cali is omdat ik hou van SF, van Cali bijna helemaal over zn algemeen, van de USA bijna helemaal over zn algemeenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo hey
En waar was Cali ook alweer voor? Wat was het verschil tussen de 2?(tijdsduur/studies?)
13 is inderdaad wat veel
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]![]()
Zijnde:
Advertising & Marketing, Communications and Public Relations
Art, Media, Design
Creative Writing
Events Managment
Events Managment and Music & Media Managment
Film & Broadcast Productions
Film Studies and Theater Studies
Media Studies