had ik van de week met de AKQ, lette niet op, 1 antwoord , nieuw topic openen. en die kost iets meer tijdquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:18 schreef B.ertha het volgende:
ben ik een week niet geweest, kan ik meteen weer een topic maken
Ten eerste: wat gaaf van SF!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:11 schreef LadyBlack het volgende:
Soempie, wat is Sven eigenlijk doen deze week?
dankjequote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
volgens mij staat hier alles wel in Soemp :
http://en.wikipedia.org/wiki/Education_in_Canada
Er is VOETBAL op tvquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:39 schreef Soempie het volgende:
Nu eerst een paar lekker makkelijke series kijken.
Friends
quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:14 schreef B.ertha het volgende:
ik had vannacht zó iets raars!
Ik was gisteravond meteen na het bad gaan slapen in mijn pyjama, word ik vanmorgen wakker, compleet naakt![]()
terwijl ik mijn pyjama strak vast had
wat ik gedaan heb...
ja dusquote:
Dat je dat weet.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:58 schreef Etcetera het volgende:
ja dushet is toch niets
en geen toernooi ofzo, kwalifcaties nog maar
mijn moeder kijkt het, m'n zus kijkt het (waar ik net even ben aangeweest) en omdat ik er een hekel aan heb om niet te weten waar ze het over hebben, hou ik een beetje bij waar het om draaitquote:
Ben je ook wel eens naakt gaan slapen en in driedelig kostuum wakker geworden ?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:14 schreef B.ertha het volgende:
ik had vannacht zó iets raars!
Ik was gisteravond meteen na het bad gaan slapen in mijn pyjama, word ik vanmorgen wakker, compleet naakt![]()
terwijl ik mijn pyjama strak vast had
wat ik gedaan heb...
AKQ SC # 485 nachtelijke escapades
Ik heb ook even gekeken; wat een oude aflevering was dat!!!!!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:39 schreef Soempie het volgende:
Nu eerst een paar lekker makkelijke series kijken.
Friends
Volgens mij de eerste.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb ook even gekeken; wat een oude aflevering was dat!!!!!![]()
Aha, dat zou ook kunnen. Maar ik heb Friends nooit gevolgd, alleen af en toe een aflevering gezienquote:
Rachel die wegloopt bij haar huwelijk? Dan is het de eerstequote:
zat in m'n mailquote:Здраствуйте!
С 15 октября производится авторизация всех ящиков
на Gmail.com. Для авторизации ящика нужно послать смс
с текстом 49 0077 на номер 5537 Смс бесплатные!
Ящики не подтвердившие авторизацию автоматически блокируются в течение 3 дней!
С уважением, администрация Gmail.com
www.gmail.com
support@gmail.com
quote:[Zdrastvuyte]! The authorization of all boxes since October 15 is produced on Gmail.com. For the authorization of box it is necessary to send sms with text 49 0077 to the number of 5537 sms free! Boxes not confirmed authorization automatically are blocked during 3 days! With the respect, administration Gmail.com www.gmail.com support@gmail.com
Dat is wel goed nieuwsquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:51 schreef MaJo het volgende:
Mijn manager belde net dat ze mijn dienst morgen overneemt zodat ik uit kan zieken
Lijkt me een uitstekend idee om je bij zo'n russische sms service aan te meldenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zat in m'n mail![]()
volgens babelfish:
[..]
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zat in m'n mail![]()
volgens babelfish:
[..]
Jamaar.. jamaar .. anders gaat je gmail account over 3 dagen geblocked worden.. en kan je geen mail meer ontvangen !quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:13 schreef Etcetera het volgende:
ik snap niet dat ze a) denken dat ik dat kan lezen, en b) dat er mensen zijn die hier in gaan trappen
noes!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jamaar.. jamaar .. anders gaat je gmail account over 3 dagen geblocked worden.. en kan je geen mail meer ontvangen !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Oeh ik kan dit lezenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zat in m'n mail![]()
volgens babelfish:
[..]
Altijd als ik zo'n irritantje tegenkom op het station die me een greenpeace abbo wil aansmeren denk ik er weer aan dat ik een keer een taal moet leren die voor bijna geen enkele Nederlander verstaanabaar is.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:46 schreef Etcetera het volgende:wou dat ik dat kon
zo, net NCIS weer gekekennu jmet fatsoenlijk beeld en geluid
'Ik moet de trein halen'quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:23 schreef Etcetera het volgende:
oh nee, in een winkel is het andersen op straat verontschuldig ik me meestal met de rotsmoes dat ik haast heb
ik ga zo eens m'n bed opzoeken denk ik
nog even volhouden meisquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:23 schreef Soempie het volgende:
En nu ben ik het zat. Ik wil met Sven knuffelen.![]()
ik zorg er altijd voor dat ik ze niet nog een keer tegenkomquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
'Ik moet de trein halen'![]()
Oke, die gebruikte ik in Groningen nog wel.En dan gewoon een half uur later weer langslopen, omdat je helemaal niet opweg was naar het station maar naar een winkel.
Jawel, speciaal een shirt waar hij een paar nachten in heeft geslapen. Ben alleen stikverkouden, dus ik ruik helemaal niks.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:26 schreef Etcetera het volgende:
nog even volhouden meis
heb je geen oud shirt van hem liggen? ruikt misschien naar hem
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:23 schreef Soempie het volgende:
En nu ben ik het zat. Ik wil met Sven knuffelen.![]()
dat schiet opquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jawel, speciaal een shirt waar hij een paar nachten in heeft geslapen. Ben alleen stikverkouden, dus ik ruik helemaal niks.
Net zoals dat plaatje van Maaike Hartjes!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nog even volhouden meis
heb je geen oud shirt van hem liggen? ruikt misschien naar hem
[..]
ik zorg er altijd voor dat ik ze niet nog een keer tegenkom
Ik ookquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:38 schreef Soempie het volgende:
Heb ik de laatste maanden ook. Eerder kon ik nog wel tot midden in de nacht bezig zijn of zelfs nachten doorhalen, maar dat lukt echt niet meer.Wil tegenwoordig echt rond 11 uur in bed liggen.
Ik gooi het maar steeds op ouder worden, maar dat is natuurlijk belachelijk.
Ik wacht nog even tot Sven belt.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:43 schreef LadyBlack het volgende:
Oh fuck it, ik ga ook gewoon naar bed
Sterkte Soempie, grijp dat t-shirt erbij en lekker gaan slapen ook
Dat heet inkakken. Een bij-effect van het stelletje-zijnquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:38 schreef Soempie het volgende:
Heb ik de laatste maanden ook. Eerder kon ik nog wel tot midden in de nacht bezig zijn of zelfs nachten doorhalen, maar dat lukt echt niet meer.Wil tegenwoordig echt rond 11 uur in bed liggen.
Ik gooi het maar steeds op ouder worden, maar dat is natuurlijk belachelijk.
Dat doe ik al een paar jaar en ik word er alleen maar negatief op aangekeken. In Californie zelfs bij een sloeber die wat wilde verkopen. Daar kreeg ik direct ruzie mee. Ik was uitschot en moet terug naar mijn eigen land. Zei het tuigquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:15 schreef Etcetera het volgende:
dat wil ik ook nog een keer doenmaar daar heb ik het lef nooit voor
lijkt me echt geniaal:
''Mevrouw mag ik u..."
"Nee!"
"![]()
"
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat heet inkakken. Een bij-effect van het stelletje-zijn
"Echte" wetenschappers vinden economie geen wetenschapquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
welke opleiding dan? Ik word ook bachelor of science, ik zou zeggen jij ook met je financiële baan.
Echt niet, ik zet een aflevering Smith & Jones aan en ga daarna lekker slapenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 02:54 schreef MaJo het volgende:nog anderen die het debat tussen McCain en Obama gaan kijken? Ik heb nog geen debat gezien
dus nu maar even speciaal de wekker gezet
Ik maak dit historische moment liever live meequote:Op donderdag 16 oktober 2008 02:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Echt niet, ik zet een aflevering Smith & Jones aan en ga daarna lekker slapen. De samenvatting zie ik morgen wel in twee minuten bij het journaal
Vuurwerkquote:Op donderdag 16 oktober 2008 03:27 schreef Supersheep het volgende:
Hier ook weer de wekker gezet om het te volgen.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ben ik de enige die benieuwd is of B. mét of zonder pyjama wakker is geworden?
De consulten hier de afgelopen dagen waren gratis...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:37 schreef MaJo het volgende:
De conclusie van de dokter: oververmoeid
Ik denk veel te veel, over wat ik nog moet doen, over hoe ik dingen gedaan heb, of het beter kan. Maak mezelf een beetje gek op het moment, ik denk maar en ik denk maar. Volgens de dokter moet ik meer gaan opschrijven en het proberen uit mijn hoofd te zetten. Hij denkt dat ritalin wel eens goed voor me kan zijn. Ben benieuwd, volgende week medicatiegesprek bij mijn psych. Nu ontbijten en dan weer
![]()
In de winkel waar mw. MM en ik binnen komen:quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:22 schreef Soempie het volgende:
ozoik dacht dat je van die in de winkel bedoelde.
Bij die verkoop mensen gaat het bij mij wel zo als in jouw voorbeeld. Alleen dan wel met een glimlach en geen chagrijnige 'nee!snauwmopper!'.Zijn ze denk ik wel gewend dat mensen gewoon nee zeggen en doorlopen hoor.
Ik wilde het niet zeggenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De consulten hier de afgelopen dagen waren gratis...
hehehequote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de winkel waar mw. MM en ik binnen komen:
Verkoopster: 'Wie kan ik helpen... u hoort bij elkaar?'
Ik dan altijd: 'Nog wel...'
Verkoopster dan vrijwel altijd: [ afbeelding ]
Verboden vruchtenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Heb ik welquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:55 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens wilde ik gisteren eigenlijk een dagboek aanraden. Gek eigenlijk dat je die niet al had.
En dat was waarom ik het niet opperdequote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb ik welMaar vergeet er altijd in te schrijven
![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat was waarom ik het niet opperde
Heb je Outlook op je computer? Daar kun je je agenda met reminders inzetten. Kun je iedere 2 dagen een automatische herinnering erin zetten
No surprise there. Stelletje rednecksquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:13 schreef MaJo het volgende:
behalve bij Fox waar McCain heeft gewonnen
Serieus...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:13 schreef MaJo het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Het was interessant, Obama kwam veel beter uit de verf door vooral over de inhoud te praten, McCain was zwak en beschuldigde Obama alleen maar van van alles. Obama is overal als sterkste uit de polls gekomen, behalve bij Fox waar McCain heeft gewonnen
Dat zei Sven laatst ook.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je dat moet toepassen dan kun je heel weinig zenders laten leven.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:21 schreef Whiteguy het volgende:
anders hadden ze die zender wel de licentie in mogen trekken wegens grote ongeloofwaardigheid en gebrek aan objectiviteit
Klopt, maar fox maakt het wel erg bontquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je dat moet toepassen dan kun je heel weinig zenders laten leven.
Fox is inderdaad wel schaamteloos bevooroordeeld ja, dat blijkt nu maar weerquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Serieus...
't is dat fox een paar goeie tv series deze kant op gebracht heeft.. anders hadden ze die zender wel de licentie in mogen trekken wegens grote ongeloofwaardigheid en gebrek aan objectiviteit
Tof hequote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:36 schreef MaJo het volgende:
Hier het filmpje waarin dat moment zit:
[ afbeelding ]
En hier een reactie van McCain op iets wat Obama zegt:
[ afbeelding ]![]()
ZOMGquote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat zei Sven laatst ook.![]()
En toen deed niet alleen de verkoopster zo: [ afbeelding ]
Ik vind het nog tegenvallen hoe snel we gaan.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:30 schreef lubje25 het volgende:
Wat gaat de slowchat weer snel zeg, middag allemaal
Welke jongen van zaterdagavond?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
MaJo, zo klein is je ava net de oude pausdat dacht ik tenminste
Ik heb net lekker even twee uurtjes gedutEn daarna, geheel tegen mijn principes in, de jongen van zaterdagavond gemaild.
Tegen je principes? En "quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
MaJo, zo klein is je ava net de oude pausdat dacht ik tenminste
Ik heb net lekker even twee uurtjes gedutEn daarna, geheel tegen mijn principes in, de jongen van zaterdagavond gemaild.
Hij gaat momenteel een stuk sneller als de AKQ zelfquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vind het nog tegenvallen hoe snel we gaan.
Ja, want hij heeft niets laten horen en dat emailadres heb ik perongeluk (echt!) gelezen.quote:
Je merkt het gauw genoeg. Als 'ie er niet van gediend is dan hoor je dat snel genoegquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja, want hij heeft niets laten horen en dat emailadres heb ik perongeluk (echt!) gelezen.
Dus dat vind ik eigenlijk een beetje opdringerig ofzo
maar het schijnt dat men dat leuk vindt, als je intitiatief neemt, daar klamp ik me maar aan vast. En niet dan het eng is dat ik dat mailadres onthouden heb en überhaupt gezien heb
Volgens mij nemen de vrouwen hier allemaal het initiatief wat dat betreft.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja, want hij heeft niets laten horen en dat emailadres heb ik perongeluk (echt!) gelezen.
Dus dat vind ik eigenlijk een beetje opdringerig ofzo
maar het schijnt dat men dat leuk vindt, als je intitiatief neemt, daar klamp ik me maar aan vast. En niet dan het eng is dat ik dat mailadres onthouden heb en überhaupt gezien heb
Is ook niet te vergelijken. Als je het vergelijkt met andere SC-topics gaan we niet zo hard (meer).quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:35 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Hij gaat momenteel een stuk sneller als de AKQ zelf
Jaja, das ook wel weer waar. Alhoewel, hij heeft dus niet gesmst ofzo hequote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je merkt het gauw genoeg. Als 'ie er niet van gediend is dan hoor je dat snel genoeg
En als je iemand leuk vindt dan mag je daar best wat meer moeite voor dan
Soms moet je gewoon even extra de aandacht trekkenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jaja, das ook wel weer waar. Alhoewel, hij heeft dus niet gesmst ofzo he
Er is ook een topic geopend zag ik net even. Daar heeft iemand de foto zo bewerkt dat hij iemand van achter neemt.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:43 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Even quick en dirty, maar hier moest ik meteen aan denken...
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:43 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Even quick en dirty, maar hier moest ik meteen aan denken...
Ik ook hoorquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:44 schreef Soempie het volgende:
Op je pensioen?Ik wil heel graag werken, een groter huis en kindjes.
![]()
Whaaaaaaaaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:54 schreef Nembrionic het volgende:
Errr..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Er is ook een topic geopend zag ik net even. Daar heeft iemand de foto zo bewerkt dat hij iemand van achter neemt.
Nou.. namen alle vrouwen hier maar eens initiatiefquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgens mij nemen de vrouwen hier allemaal het initiatief wat dat betreft.![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:03 schreef lubje25 het volgende:
McCain , heel naar kereltje idd
Daar heb ik ook even aan gedacht, maar zoiets kan ik hier op miijn werk niet onbestraft in elkaar knutselen...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Er is ook een topic geopend zag ik net even. Daar heeft iemand de foto zo bewerkt dat hij iemand van achter neemt.
Ik gok op timmmmmm...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:00 schreef LadyBlack het volgende:
'middaaaaag overigens
PS, wie was die kerel nou eigenlijk? Want je meldde ook nog even dat ie bekend was
Daar hoef je dat plaatje niet voor te posten...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:06 schreef Whiteguy het volgende:
Had ik al gezegd dat Turkije een kut land is?
[ afbeelding ]
Nou ja, dat heb ik nu ook gedaanquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon even extra de aandacht trekken
Ahhh arme jongenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nou.. namen alle vrouwen hier maar eens initiatief
Arme jongen, zeker nu mn geld in IJsland staat en Turkije mijn een mooie EUR 140 combo weddenschap door de neus heeft geboord.quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:05 schreef Etcetera het volgende:
dat je lichaam zelf bloed kan aanmaken
ik dacht altijd dat dat niet kon, en dat het heel erg was als je bloedde, en dat je dus steeds minder bloed had
Jij werkt zeker ook het beste als je in absolute tijdnood verkeert?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:14 schreef Soempie het volgende:
Wat is dat toch met uitstelgedrag!![]()
Nu ben ik weer 'beperkt houdbaar' aan het kijken, terwijl morgen toch echt m'n voorstel ingeleverd moet worden en ik in totaal nog maar 50 woorden op papier heb.![]()
stalkerquote:
Ja precies... ik heb iets van 20 kantjes ingestuurd, die kun je toch wel even scannen en dan een indruk geven?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:36 schreef Soempie het volgende:
Wel flauw dat hij niks over je tekst zegt.![]()
Tadaa, dat is precies het probleem bij mij ookquote:Dat wordt echt nog wat met m'n scriptie als er eigenlijk geen tijdnood is.
Nietes, dat topic staat ook netjes in MyATquote:
Bronquote:do 16 okt 2008, 14:45 Beleggers blijven wel investeren in whisky
Dat maakte de initiatiefnemer van de whiskyindex, The Whisky Talker, donderdag bekend. Sinds de start is er voor ruim 2 miljoen euro geïnvesteerd via de internetbeurs voor handel in het Schotse vocht.
Vooral de single malt whisky boert goed. De absolute uitschieter is de dertig jaar oude Bowmore, die een rendement behaalde van bijna 140 procent. Er zijn ook dalers. De Glengoyne en de Convalmore daalden respectievelijk 22 en 27 procent in waarde.
Onafhankelijke beheerder
Investeerders uit de hele wereld kunnen via de whisky-index een portefeuille samenstellen en ermee handelen. De fles verandert van eigenaar zodra de vraagprijs wordt geboden die de eigenaar vaststelt.
Whiskyliefhebbers die thuis speciale whisky’s in de kast hebben staan, kunnen ook handelen op de index. Ze moeten hun flessen dan overdragen aan een onafhankelijke beheerder.
Bij de introductie van de index waarschuwde directeur Michel Kappen van The Whisky Talker er op dat in het verleden behaalde resultaten geen garantie bieden voor de toekomst. “Maar ook al stijgt de waarde van de whisky niet, dan heb je altijd nog een heerlijke fles om leeg te drinken.”
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:39 schreef Soempie het volgende:
Volgens mij nemen de vrouwen hier allemaal het initiatief wat dat betreft.![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:20 schreef MaJo het volgende:
Ik ben lui en nu heb ik geen tijd meer om een cake te bakken![]()
Zou ik eerst geld moeten hebben hequote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:47 schreef iamredleader het volgende:
Zo, en op het laatst van de dag zakt de beurs nog even goed weg. Iemand hier geinteresseerd om een land / bank / aandeel in iets te kopen?
metquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
dat zeggen zoveel mensen, daar kijk ik niet meer van opquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat denk jij, die zat gewoon te wachten tot je de hints eindelijk begreepquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
not quite. Tinuviel is ten huwelijk gevraagd
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:53 schreef B.ertha het volgende:
Dat denk jij, die zat gewoon te wachten tot je de hints eindelijk begreep
Nee hoor, dat hadden al die banken toch ook niet?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zou ik eerst geld moeten hebben he
Tof plan! Weet jij nog een leuke bank van buiten de EU waar ik geld kan lenen of zo? Financiële zekerheid is voor watjes!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee hoor, dat hadden al die banken toch ook niet?
Lekker dan. Alle initiatiefneemsters van de marktquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:13 schreef Etcetera het volgende:
ik heb 1x initiatief genomen en dat gaat al langer dan 4 jaar goed
Ohja...die DVD'tjes liggen nu op de vuilnisbeltquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:14 schreef Soempie het volgende:
Wat is dat toch met uitstelgedrag!![]()
Nu ben ik weer 'beperkt houdbaar' aan het kijken, terwijl morgen toch echt m'n voorstel ingeleverd moet worden en ik in totaal nog maar 50 woorden op papier heb.![]()
Ten huwelijk ja. Maar ik neem aan dat jullie echte namen niet Dharma en Greg zijn. Dus dat zal niet bij de eerste kennismaking gebeurt zijnquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
not quite. Tinuviel is ten huwelijk gevraagd
Zo vindt je natuurlijk nooit een ventquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:20 schreef MaJo het volgende:
Ik ben lui en nu heb ik geen tijd meer om een cake te bakken![]()
Bel Leen van lenen.nl! Of Dimitriev in het lokale koffiehuis.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tof plan! Weet jij nog een leuke bank van buiten de EU waar ik geld kan lenen of zo? Financiële zekerheid is voor watjes!
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:47 schreef iamredleader het volgende:
Zo, en op het laatst van de dag zakt de beurs nog even goed weg. Iemand hier geinteresseerd om een land / bank / aandeel in iets te kopen?
Ik heb net ingeslagen om vanavond alsnog een cake te bakkenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]da's ook handig...
Als ik er nog eentje ga bakken post ik er wel een fotootje van, heb je toch nog een beetje cake
Moet je niet werken op koopavond?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb net ingeslagen om vanavond alsnog een cake te bakkenBen alleen pas om 11 uur thuis dus alleen als ik niet te moe ben
Ga zo naar the Moody Blues
Mijn dienst is overgenomenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je niet werken op koopavond?
Veel plezier in de HMH...
Zou ik het dan nu ook weer mogen proberen? Aangezien ik het vorige keer net aan niet gehaald hebquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik hoorde net dat de keuringseisen voor straaljagerpiloot versoepeld worden!
Maar ik ga het alsnog niet doen
Wie heb je nu allemaal gemeet, behalve Whiteguy?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ben ik weer
Heb net mijn 4e fokker ontmoet
Ik was al vergeten dat je die ooit gebrand hebt.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ohja...die DVD'tjes liggen nu op de vuilnisbelt
DirtyHarry en Chantyquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wie heb je nu allemaal gemeet, behalve Whiteguy?
Ken ik nietquote:
er is niks tofs aan een kermis die zo klein is dat je er in 5 minuten over heen kunt lopen, waarbij de attracties elk jaar kleiner/minder worden, waarbij je vooral de gemiddelde kutjeugd van mijn woonplaats aantreft en waar het meestal zo rustig is dat ik me elk jaar weer afvraag waarom die kermisklanten uberhaupt komenquote:
Tijd voor een molotovcocktail in die circuswagens. Laten zien wie de baas is.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
er is niks tofs aan een kermis die zo klein is dat je er in 5 minuten over heen kunt lopen, waarbij de attracties elk jaar kleiner/minder worden, waarbij je vooral de gemiddelde kutjeugd van mijn woonplaats aantreft en waar het meestal zo rustig is dat ik me elk jaar weer afvraag waarom die kermisklanten uberhaupt komen
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
er is niks tofs aan een kermis die zo klein is dat je er in 5 minuten over heen kunt lopen, waarbij de attracties elk jaar kleiner/minder worden, waarbij je vooral de gemiddelde kutjeugd van mijn woonplaats aantreft en waar het meestal zo rustig is dat ik me elk jaar weer afvraag waarom die kermisklanten uberhaupt komen
dat valt een beetje op denk ikquote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tijd voor een molotovcocktail in die circuswagens. Laten zien wie de baas is.
Wait..did I just say that out loud?
Ja ik ken het probleem. Bij ons hetzelfde probleem. Steeds kleiner en steeds meer jong spul en tuig dat de boel overneemt.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat valt een beetje op denk ikde kermiscaravans enzo staan op een ander terrein
en ik heb niks tegen de kermis an sich, maar het is gewoon een saaie kermis
denk altijd iets met Houwitzers en schietoefeningen als een kermis ziequote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tijd voor een molotovcocktail in die circuswagens. Laten zien wie de baas is.
Wait..did I just say that out loud?
Oh, je het gaat om Giel Beelen?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh maar ik kan m nu wel op tv zien
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, je het gaat om Giel Beelen?
Die heeft al een 17-jarige vriendin. Dus wat dat betreft zit je wil in zijn league.
Volgens de pers wel.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Andere zender. Maar nu reclame
Heeft die echt zo een jonge vriendinHijs vet lelijk!
Ik luister dan ook wel elke ochtend naar hem hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:24 schreef Etcetera het volgende:
ik vind Giel best wel tof als presentator enzoen hij heeft petjes op
![]()
Waarom? Het is echt één van de grootste kneuzen die ik kenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik luister dan ook wel elke ochtend naar hem hoor
Hij heeft wel prima meegewerkt om onze Arubaanse vrienden te grazen te nemen, dus ik ben pro-Giel...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom? Het is echt één van de grootste kneuzen die ik ken
Zijn grapjes zijn niet leuk, je moet niet aan z'n pet komen want dan slaat hij je dood(ding zit vastgegroeid), hij jengelt en zanikt...brrrr.
Ik sta er ook elke dag mee op bij gebrek aan beter.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
vind het wel grappig
hoorde vanochtend nog een live huwelijksaanzoek
Wij ook wel hoor, maar we weten niet wat voor brief we moeten schrijven..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:28 schreef Etcetera het volgende:
Frans brief schrijvenwij mochten ons eigen woordenboek meenemen
Niet je avatar...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
die is al een maand of wat zo...
Als je gisteren naar de Moody Blues kon (hoe was het concert??), kan je vandaag ook werken...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:38 schreef MaJo het volgende:
wat een drukte hier
![]()
vandaag weer voor het eerst werken. Mijn manager is echt te lief, ze vroeg of het echt wel ging lukkenmaar moet gewoon weer aan de slag, geld ook jeweets
morgen vrij dus dan ga ik weer lekker tukken. En waarschijnlijk een macbook pro halen bij de mediamarkt
Dat vind ik dus ookquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je gisteren naar de Moody Blues kon (hoe was het concert??), kan je vandaag ook werken...![]()
Koop straks je Macbook in de USA, veel goedkoper dan hier!!
Gaat mw. MM ook doen...
Ik zit op het werk, maar de herfstvakantie is geloof ik al begonnen voor de meesten.quote:
Ik had toch helemaal niet gezegd dat het daar van was?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:18 schreef MaJo het volgende:
PS, welke GTSTer vind jij leuk dan?
Moody Blues waren echt fucking vet![]()
![]()
Nights in White Satin, Questions en Ride my See Saw achter elkaar spelen is echt te bruut
Je post om 8 uur dat hij op tv is dus tsjaquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik had toch helemaal niet gezegd dat het daar van was?En heb niks meer van m gehoord, dus tja...
Tof dat je avond leuk wasWanneer werk je volgende week?
Ik kom eerst een keertje spieken of je me zelf herkentquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je post om 8 uur dat hij op tv is dus tsjadacht sowieso meteen al aan GTST
werk maandag, woensdag, koopavond en vrijdagzeg wel even wie je bent he
Doet Google ook hier met de Ads. Tja..toeval? Dacht het niet. ze verdienen eraan en het is één van de meest populaire hot items.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
YouTube gaat zich nu ook al overal mee bemoeien. Ga net naar Youtube.com, zie ik een deel met speciaal voor mij aangeraden video's. Daar staan een paar filmpjes tussen die ik al een keer gekeken heb (of filmpjes met dezelfde persoon er in), maar ook de volgende titels:Ab Workout ( 6 pack abs ), Home ab workout: crunch exercise..., Kanye West - The New Workout Pla..., Pilates: How to get legs to die for
YouTube vindt dat ik dik ben en moet fitnessen ;{ (dat dat klopt is een totaal andere zaak)
Flauwerdquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarvoor?
Voor al die keren dat ik dacht: 'O, o, o , die Puntenslijpsel weer...' of...
My dear, don't worry...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
FlauwerdVoor het feit dat ik je inwreef dat ik al vakantie heb en hier uitgebreid zit te chillen
Dank je voor je support...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:42 schreef Etcetera het volgende:
verschrikkelijk MMik heb medelijden met je
De oud-papierbak van de lokale kleuterschool is omgevallen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:30 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn straat ligt bezaaid met bruine, rode en gele blaadjes.... zo mooi
Of een overijverige scheidsrechter.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De oud-papierbak van de lokale kleuterschool is omgevallen?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:30 schreef LadyBlack het volgende:
Die klootzakken van de gemeentereiniging doen ook nooit goed hun werk...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:30 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe kom je daar nou bij? Je ziet toch dat alle gele en rode blaadjes mooi weg zijn? Prima werkquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die klootzakken van de gemeentereiniging doen ook nooit goed hun werk...![]()
[ afbeelding ]
Die klootzakken van het GVB doen ook nooit goed hun werk...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
het einde van mijn straat ligt bezaaid met bus en tram
![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)_en_bus__.html?p=2,1
Dat is dus ongeveer 300 meter van ons flatje vandaan!
Maar waarom laten ze de bruine blaadjes dan liggen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? Je ziet toch dat alle gele en rode blaadjes mooi weg zijn? Prima werk
Anders kun je toch niet zien dat het herfst isquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar waarom laten ze de bruine blaadjes dan liggen?
quote:Volgens GeenStijl was hier sprake van tendentieuze, ongefundeerde en nodeloos grievende berichtgeving
Er zijn flink wat zwaargewonden die o.a. afgevoerd zijn door 2 traumahelicopters (en dat terwijl de VU om de hoek ligt...).quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:43 schreef iamredleader het volgende:
Ik kom er later vandaag nog even langs, ben erg benieuwd hoe erg het echt is...
Ik hoef dat niet te zien, ik geloof het zo ook wel...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Anders kun je toch niet zien dat het herfst is
Oog om oog, tand om tandquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:46 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.nu.nl/news/179(...)e_Journalistiek.html
Wahaha sukkels.
[..]
Pot verwijt ketel
Koekje van eigen deeg
Hypocrisie ten top
Weet iemand er nog meer?
Goed werkquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:33 schreef Nesle het volgende:
Yippeeeeeelaatste tentamens zijn gemaakt,
En al een 8 (GS) en een 7 (DU) terug
En, nog in de keuken geweest?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb net ingeslagen om vanavond alsnog een cake te bakkenBen alleen pas om 11 uur thuis dus alleen als ik niet te moe ben
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat SD-kaartjes nogal klein zijn is handig, maar bijzonder onhandig als je niet meer weet waar je er een gelaten hebt
welkomquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:52 schreef DuTank het volgende:
Eerste keer ooit dat ik in AKQ SC post.
Die heb ik wel, alleen deze keer niet gebruiktquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Altijd een goeie opbergplek voor dat soort prulletjes verzinnen
Eigen schuld, dikke bult zeggen ze wel eens. Maar ik herken het hoorquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die heb ik wel, alleen deze keer niet gebruikt
Onder het kopje "deze moet ik absoluut niet vergeten/kwijtraken" leg je het op een plek waarvan je denkt "daar vergeet ik het nooit" om het vervolgens niet meer te kunnen vindenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
Eigen schuld, dikke bult zeggen ze wel eens. Maar ik herken het hoor. Altijd iets op een vaste plek leggen en dan één keer niet. Gevolg is dat je het kwijt bent
Heel herkenbaar.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Onder het kopje "deze moet ik absoluut niet vergeten/kwijtraken" leg je het op een plek waarvan je denkt "daar vergeet ik het nooit" om het vervolgens niet meer te kunnen vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |