had ik van de week met de AKQ, lette niet op, 1 antwoord , nieuw topic openen. en die kost iets meer tijdquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:18 schreef B.ertha het volgende:
ben ik een week niet geweest, kan ik meteen weer een topic maken
Ten eerste: wat gaaf van SF!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:11 schreef LadyBlack het volgende:
Soempie, wat is Sven eigenlijk doen deze week?
dankjequote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
volgens mij staat hier alles wel in Soemp :
http://en.wikipedia.org/wiki/Education_in_Canada
Er is VOETBAL op tvquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:39 schreef Soempie het volgende:
Nu eerst een paar lekker makkelijke series kijken.
Friends
quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:14 schreef B.ertha het volgende:
ik had vannacht zó iets raars!
Ik was gisteravond meteen na het bad gaan slapen in mijn pyjama, word ik vanmorgen wakker, compleet naakt![]()
terwijl ik mijn pyjama strak vast had
wat ik gedaan heb...
ja dusquote:
Dat je dat weet.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:58 schreef Etcetera het volgende:
ja dushet is toch niets
en geen toernooi ofzo, kwalifcaties nog maar
mijn moeder kijkt het, m'n zus kijkt het (waar ik net even ben aangeweest) en omdat ik er een hekel aan heb om niet te weten waar ze het over hebben, hou ik een beetje bij waar het om draaitquote:
Ben je ook wel eens naakt gaan slapen en in driedelig kostuum wakker geworden ?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:14 schreef B.ertha het volgende:
ik had vannacht zó iets raars!
Ik was gisteravond meteen na het bad gaan slapen in mijn pyjama, word ik vanmorgen wakker, compleet naakt![]()
terwijl ik mijn pyjama strak vast had
wat ik gedaan heb...
AKQ SC # 485 nachtelijke escapades
Ik heb ook even gekeken; wat een oude aflevering was dat!!!!!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:39 schreef Soempie het volgende:
Nu eerst een paar lekker makkelijke series kijken.
Friends
Volgens mij de eerste.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb ook even gekeken; wat een oude aflevering was dat!!!!!![]()
Aha, dat zou ook kunnen. Maar ik heb Friends nooit gevolgd, alleen af en toe een aflevering gezienquote:
Rachel die wegloopt bij haar huwelijk? Dan is het de eerstequote:
zat in m'n mailquote:Здраствуйте!
С 15 октября производится авторизация всех ящиков
на Gmail.com. Для авторизации ящика нужно послать смс
с текстом 49 0077 на номер 5537 Смс бесплатные!
Ящики не подтвердившие авторизацию автоматически блокируются в течение 3 дней!
С уважением, администрация Gmail.com
www.gmail.com
support@gmail.com
quote:[Zdrastvuyte]! The authorization of all boxes since October 15 is produced on Gmail.com. For the authorization of box it is necessary to send sms with text 49 0077 to the number of 5537 sms free! Boxes not confirmed authorization automatically are blocked during 3 days! With the respect, administration Gmail.com www.gmail.com support@gmail.com
Dat is wel goed nieuwsquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:51 schreef MaJo het volgende:
Mijn manager belde net dat ze mijn dienst morgen overneemt zodat ik uit kan zieken
Lijkt me een uitstekend idee om je bij zo'n russische sms service aan te meldenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zat in m'n mail![]()
volgens babelfish:
[..]
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zat in m'n mail![]()
volgens babelfish:
[..]
Jamaar.. jamaar .. anders gaat je gmail account over 3 dagen geblocked worden.. en kan je geen mail meer ontvangen !quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:13 schreef Etcetera het volgende:
ik snap niet dat ze a) denken dat ik dat kan lezen, en b) dat er mensen zijn die hier in gaan trappen
noes!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jamaar.. jamaar .. anders gaat je gmail account over 3 dagen geblocked worden.. en kan je geen mail meer ontvangen !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Oeh ik kan dit lezenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zat in m'n mail![]()
volgens babelfish:
[..]
Altijd als ik zo'n irritantje tegenkom op het station die me een greenpeace abbo wil aansmeren denk ik er weer aan dat ik een keer een taal moet leren die voor bijna geen enkele Nederlander verstaanabaar is.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:46 schreef Etcetera het volgende:wou dat ik dat kon
zo, net NCIS weer gekekennu jmet fatsoenlijk beeld en geluid
'Ik moet de trein halen'quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:23 schreef Etcetera het volgende:
oh nee, in een winkel is het andersen op straat verontschuldig ik me meestal met de rotsmoes dat ik haast heb
ik ga zo eens m'n bed opzoeken denk ik
nog even volhouden meisquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:23 schreef Soempie het volgende:
En nu ben ik het zat. Ik wil met Sven knuffelen.![]()
ik zorg er altijd voor dat ik ze niet nog een keer tegenkomquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
'Ik moet de trein halen'![]()
Oke, die gebruikte ik in Groningen nog wel.En dan gewoon een half uur later weer langslopen, omdat je helemaal niet opweg was naar het station maar naar een winkel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |