No surprise there. Stelletje rednecksquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:13 schreef MaJo het volgende:
behalve bij Fox waar McCain heeft gewonnen
Serieus...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:13 schreef MaJo het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Het was interessant, Obama kwam veel beter uit de verf door vooral over de inhoud te praten, McCain was zwak en beschuldigde Obama alleen maar van van alles. Obama is overal als sterkste uit de polls gekomen, behalve bij Fox waar McCain heeft gewonnen
Dat zei Sven laatst ook.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de winkel waar mw. MM en ik binnen komen:
Verkoopster: 'Wie kan ik helpen... u hoort bij elkaar?'
Ik dan altijd: 'Nog wel...'
Verkoopster dan vrijwel altijd: [ afbeelding ]
Als je dat moet toepassen dan kun je heel weinig zenders laten leven.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:21 schreef Whiteguy het volgende:
anders hadden ze die zender wel de licentie in mogen trekken wegens grote ongeloofwaardigheid en gebrek aan objectiviteit
Klopt, maar fox maakt het wel erg bontquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je dat moet toepassen dan kun je heel weinig zenders laten leven.
Fox is inderdaad wel schaamteloos bevooroordeeld ja, dat blijkt nu maar weerquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Serieus...
't is dat fox een paar goeie tv series deze kant op gebracht heeft.. anders hadden ze die zender wel de licentie in mogen trekken wegens grote ongeloofwaardigheid en gebrek aan objectiviteit
Tof hequote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:36 schreef MaJo het volgende:
Hier het filmpje waarin dat moment zit:
[ afbeelding ]
En hier een reactie van McCain op iets wat Obama zegt:
[ afbeelding ]![]()
ZOMGquote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat zei Sven laatst ook.![]()
En toen deed niet alleen de verkoopster zo: [ afbeelding ]
Ik vind het nog tegenvallen hoe snel we gaan.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:30 schreef lubje25 het volgende:
Wat gaat de slowchat weer snel zeg, middag allemaal
Welke jongen van zaterdagavond?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
MaJo, zo klein is je ava net de oude pausdat dacht ik tenminste
Ik heb net lekker even twee uurtjes gedutEn daarna, geheel tegen mijn principes in, de jongen van zaterdagavond gemaild.
Tegen je principes? En "quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
MaJo, zo klein is je ava net de oude pausdat dacht ik tenminste
Ik heb net lekker even twee uurtjes gedutEn daarna, geheel tegen mijn principes in, de jongen van zaterdagavond gemaild.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |