Ik zit op het werk, maar de herfstvakantie is geloof ik al begonnen voor de meesten.quote:
Ik had toch helemaal niet gezegd dat het daar van was?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:18 schreef MaJo het volgende:
PS, welke GTSTer vind jij leuk dan?
Moody Blues waren echt fucking vet![]()
![]()
Nights in White Satin, Questions en Ride my See Saw achter elkaar spelen is echt te bruut
Je post om 8 uur dat hij op tv is dus tsjaquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik had toch helemaal niet gezegd dat het daar van was?En heb niks meer van m gehoord, dus tja...
Tof dat je avond leuk wasWanneer werk je volgende week?
Ik kom eerst een keertje spieken of je me zelf herkentquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je post om 8 uur dat hij op tv is dus tsjadacht sowieso meteen al aan GTST
werk maandag, woensdag, koopavond en vrijdagzeg wel even wie je bent he
Doet Google ook hier met de Ads. Tja..toeval? Dacht het niet. ze verdienen eraan en het is één van de meest populaire hot items.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
YouTube gaat zich nu ook al overal mee bemoeien. Ga net naar Youtube.com, zie ik een deel met speciaal voor mij aangeraden video's. Daar staan een paar filmpjes tussen die ik al een keer gekeken heb (of filmpjes met dezelfde persoon er in), maar ook de volgende titels:Ab Workout ( 6 pack abs ), Home ab workout: crunch exercise..., Kanye West - The New Workout Pla..., Pilates: How to get legs to die for
YouTube vindt dat ik dik ben en moet fitnessen ;{ (dat dat klopt is een totaal andere zaak)
Flauwerdquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarvoor?
Voor al die keren dat ik dacht: 'O, o, o , die Puntenslijpsel weer...' of...
My dear, don't worry...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
FlauwerdVoor het feit dat ik je inwreef dat ik al vakantie heb en hier uitgebreid zit te chillen
Dank je voor je support...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:42 schreef Etcetera het volgende:
verschrikkelijk MMik heb medelijden met je
De oud-papierbak van de lokale kleuterschool is omgevallen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:30 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn straat ligt bezaaid met bruine, rode en gele blaadjes.... zo mooi
Of een overijverige scheidsrechter.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De oud-papierbak van de lokale kleuterschool is omgevallen?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:30 schreef LadyBlack het volgende:
Die klootzakken van de gemeentereiniging doen ook nooit goed hun werk...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:30 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe kom je daar nou bij? Je ziet toch dat alle gele en rode blaadjes mooi weg zijn? Prima werkquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die klootzakken van de gemeentereiniging doen ook nooit goed hun werk...![]()
[ afbeelding ]
Die klootzakken van het GVB doen ook nooit goed hun werk...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
het einde van mijn straat ligt bezaaid met bus en tram
![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)_en_bus__.html?p=2,1
Dat is dus ongeveer 300 meter van ons flatje vandaan!
Maar waarom laten ze de bruine blaadjes dan liggen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? Je ziet toch dat alle gele en rode blaadjes mooi weg zijn? Prima werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |