No surprise there. Stelletje rednecksquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:13 schreef MaJo het volgende:
behalve bij Fox waar McCain heeft gewonnen
Serieus...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:13 schreef MaJo het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Het was interessant, Obama kwam veel beter uit de verf door vooral over de inhoud te praten, McCain was zwak en beschuldigde Obama alleen maar van van alles. Obama is overal als sterkste uit de polls gekomen, behalve bij Fox waar McCain heeft gewonnen
Dat zei Sven laatst ook.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de winkel waar mw. MM en ik binnen komen:
Verkoopster: 'Wie kan ik helpen... u hoort bij elkaar?'
Ik dan altijd: 'Nog wel...'
Verkoopster dan vrijwel altijd: [ afbeelding ]
Als je dat moet toepassen dan kun je heel weinig zenders laten leven.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:21 schreef Whiteguy het volgende:
anders hadden ze die zender wel de licentie in mogen trekken wegens grote ongeloofwaardigheid en gebrek aan objectiviteit
Klopt, maar fox maakt het wel erg bontquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je dat moet toepassen dan kun je heel weinig zenders laten leven.
Fox is inderdaad wel schaamteloos bevooroordeeld ja, dat blijkt nu maar weerquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Serieus...
't is dat fox een paar goeie tv series deze kant op gebracht heeft.. anders hadden ze die zender wel de licentie in mogen trekken wegens grote ongeloofwaardigheid en gebrek aan objectiviteit
Tof hequote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:36 schreef MaJo het volgende:
Hier het filmpje waarin dat moment zit:
[ afbeelding ]
En hier een reactie van McCain op iets wat Obama zegt:
[ afbeelding ]![]()
ZOMGquote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat zei Sven laatst ook.![]()
En toen deed niet alleen de verkoopster zo: [ afbeelding ]
Ik vind het nog tegenvallen hoe snel we gaan.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:30 schreef lubje25 het volgende:
Wat gaat de slowchat weer snel zeg, middag allemaal
Welke jongen van zaterdagavond?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
MaJo, zo klein is je ava net de oude pausdat dacht ik tenminste
Ik heb net lekker even twee uurtjes gedutEn daarna, geheel tegen mijn principes in, de jongen van zaterdagavond gemaild.
Tegen je principes? En "quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
MaJo, zo klein is je ava net de oude pausdat dacht ik tenminste
Ik heb net lekker even twee uurtjes gedutEn daarna, geheel tegen mijn principes in, de jongen van zaterdagavond gemaild.
Hij gaat momenteel een stuk sneller als de AKQ zelfquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vind het nog tegenvallen hoe snel we gaan.
Ja, want hij heeft niets laten horen en dat emailadres heb ik perongeluk (echt!) gelezen.quote:
Je merkt het gauw genoeg. Als 'ie er niet van gediend is dan hoor je dat snel genoegquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja, want hij heeft niets laten horen en dat emailadres heb ik perongeluk (echt!) gelezen.
Dus dat vind ik eigenlijk een beetje opdringerig ofzo
maar het schijnt dat men dat leuk vindt, als je intitiatief neemt, daar klamp ik me maar aan vast. En niet dan het eng is dat ik dat mailadres onthouden heb en überhaupt gezien heb
Volgens mij nemen de vrouwen hier allemaal het initiatief wat dat betreft.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja, want hij heeft niets laten horen en dat emailadres heb ik perongeluk (echt!) gelezen.
Dus dat vind ik eigenlijk een beetje opdringerig ofzo
maar het schijnt dat men dat leuk vindt, als je intitiatief neemt, daar klamp ik me maar aan vast. En niet dan het eng is dat ik dat mailadres onthouden heb en überhaupt gezien heb
Is ook niet te vergelijken. Als je het vergelijkt met andere SC-topics gaan we niet zo hard (meer).quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:35 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Hij gaat momenteel een stuk sneller als de AKQ zelf
Jaja, das ook wel weer waar. Alhoewel, hij heeft dus niet gesmst ofzo hequote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je merkt het gauw genoeg. Als 'ie er niet van gediend is dan hoor je dat snel genoeg
En als je iemand leuk vindt dan mag je daar best wat meer moeite voor dan
Soms moet je gewoon even extra de aandacht trekkenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jaja, das ook wel weer waar. Alhoewel, hij heeft dus niet gesmst ofzo he
Er is ook een topic geopend zag ik net even. Daar heeft iemand de foto zo bewerkt dat hij iemand van achter neemt.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:43 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Even quick en dirty, maar hier moest ik meteen aan denken...
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:43 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Even quick en dirty, maar hier moest ik meteen aan denken...
Ik ook hoorquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:44 schreef Soempie het volgende:
Op je pensioen?Ik wil heel graag werken, een groter huis en kindjes.
![]()
Whaaaaaaaaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:54 schreef Nembrionic het volgende:
Errr..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Er is ook een topic geopend zag ik net even. Daar heeft iemand de foto zo bewerkt dat hij iemand van achter neemt.
Nou.. namen alle vrouwen hier maar eens initiatiefquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgens mij nemen de vrouwen hier allemaal het initiatief wat dat betreft.![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:03 schreef lubje25 het volgende:
McCain , heel naar kereltje idd
Daar heb ik ook even aan gedacht, maar zoiets kan ik hier op miijn werk niet onbestraft in elkaar knutselen...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Er is ook een topic geopend zag ik net even. Daar heeft iemand de foto zo bewerkt dat hij iemand van achter neemt.
Ik gok op timmmmmm...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:00 schreef LadyBlack het volgende:
'middaaaaag overigens
PS, wie was die kerel nou eigenlijk? Want je meldde ook nog even dat ie bekend was
Daar hoef je dat plaatje niet voor te posten...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:06 schreef Whiteguy het volgende:
Had ik al gezegd dat Turkije een kut land is?
[ afbeelding ]
Nou ja, dat heb ik nu ook gedaanquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon even extra de aandacht trekken
Ahhh arme jongenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nou.. namen alle vrouwen hier maar eens initiatief
Arme jongen, zeker nu mn geld in IJsland staat en Turkije mijn een mooie EUR 140 combo weddenschap door de neus heeft geboord.quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:05 schreef Etcetera het volgende:
dat je lichaam zelf bloed kan aanmaken
ik dacht altijd dat dat niet kon, en dat het heel erg was als je bloedde, en dat je dus steeds minder bloed had
Jij werkt zeker ook het beste als je in absolute tijdnood verkeert?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:14 schreef Soempie het volgende:
Wat is dat toch met uitstelgedrag!![]()
Nu ben ik weer 'beperkt houdbaar' aan het kijken, terwijl morgen toch echt m'n voorstel ingeleverd moet worden en ik in totaal nog maar 50 woorden op papier heb.![]()
stalkerquote:
Ja precies... ik heb iets van 20 kantjes ingestuurd, die kun je toch wel even scannen en dan een indruk geven?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:36 schreef Soempie het volgende:
Wel flauw dat hij niks over je tekst zegt.![]()
Tadaa, dat is precies het probleem bij mij ookquote:Dat wordt echt nog wat met m'n scriptie als er eigenlijk geen tijdnood is.
Nietes, dat topic staat ook netjes in MyATquote:
Bronquote:do 16 okt 2008, 14:45 Beleggers blijven wel investeren in whisky
Dat maakte de initiatiefnemer van de whiskyindex, The Whisky Talker, donderdag bekend. Sinds de start is er voor ruim 2 miljoen euro geïnvesteerd via de internetbeurs voor handel in het Schotse vocht.
Vooral de single malt whisky boert goed. De absolute uitschieter is de dertig jaar oude Bowmore, die een rendement behaalde van bijna 140 procent. Er zijn ook dalers. De Glengoyne en de Convalmore daalden respectievelijk 22 en 27 procent in waarde.
Onafhankelijke beheerder
Investeerders uit de hele wereld kunnen via de whisky-index een portefeuille samenstellen en ermee handelen. De fles verandert van eigenaar zodra de vraagprijs wordt geboden die de eigenaar vaststelt.
Whiskyliefhebbers die thuis speciale whisky’s in de kast hebben staan, kunnen ook handelen op de index. Ze moeten hun flessen dan overdragen aan een onafhankelijke beheerder.
Bij de introductie van de index waarschuwde directeur Michel Kappen van The Whisky Talker er op dat in het verleden behaalde resultaten geen garantie bieden voor de toekomst. “Maar ook al stijgt de waarde van de whisky niet, dan heb je altijd nog een heerlijke fles om leeg te drinken.”
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:39 schreef Soempie het volgende:
Volgens mij nemen de vrouwen hier allemaal het initiatief wat dat betreft.![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:20 schreef MaJo het volgende:
Ik ben lui en nu heb ik geen tijd meer om een cake te bakken![]()
Zou ik eerst geld moeten hebben hequote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:47 schreef iamredleader het volgende:
Zo, en op het laatst van de dag zakt de beurs nog even goed weg. Iemand hier geinteresseerd om een land / bank / aandeel in iets te kopen?
metquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ben ik de enige die benieuwd is of B. mét of zonder pyjama wakker is geworden?
dat zeggen zoveel mensen, daar kijk ik niet meer van opquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de winkel waar mw. MM en ik binnen komen:
Verkoopster: 'Wie kan ik helpen... u hoort bij elkaar?'
Ik dan altijd: 'Nog wel...'
Verkoopster dan vrijwel altijd: [ afbeelding ]
Dat denk jij, die zat gewoon te wachten tot je de hints eindelijk begreepquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
not quite. Tinuviel is ten huwelijk gevraagd
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:53 schreef B.ertha het volgende:
Dat denk jij, die zat gewoon te wachten tot je de hints eindelijk begreep
Nee hoor, dat hadden al die banken toch ook niet?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zou ik eerst geld moeten hebben he
Tof plan! Weet jij nog een leuke bank van buiten de EU waar ik geld kan lenen of zo? Financiële zekerheid is voor watjes!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee hoor, dat hadden al die banken toch ook niet?
Lekker dan. Alle initiatiefneemsters van de marktquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:13 schreef Etcetera het volgende:
ik heb 1x initiatief genomen en dat gaat al langer dan 4 jaar goed
Ohja...die DVD'tjes liggen nu op de vuilnisbeltquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:14 schreef Soempie het volgende:
Wat is dat toch met uitstelgedrag!![]()
Nu ben ik weer 'beperkt houdbaar' aan het kijken, terwijl morgen toch echt m'n voorstel ingeleverd moet worden en ik in totaal nog maar 50 woorden op papier heb.![]()
Ten huwelijk ja. Maar ik neem aan dat jullie echte namen niet Dharma en Greg zijn. Dus dat zal niet bij de eerste kennismaking gebeurt zijnquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
not quite. Tinuviel is ten huwelijk gevraagd
Zo vindt je natuurlijk nooit een ventquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:20 schreef MaJo het volgende:
Ik ben lui en nu heb ik geen tijd meer om een cake te bakken![]()
Bel Leen van lenen.nl! Of Dimitriev in het lokale koffiehuis.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tof plan! Weet jij nog een leuke bank van buiten de EU waar ik geld kan lenen of zo? Financiële zekerheid is voor watjes!
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:47 schreef iamredleader het volgende:
Zo, en op het laatst van de dag zakt de beurs nog even goed weg. Iemand hier geinteresseerd om een land / bank / aandeel in iets te kopen?
Ik heb net ingeslagen om vanavond alsnog een cake te bakkenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]da's ook handig...
Als ik er nog eentje ga bakken post ik er wel een fotootje van, heb je toch nog een beetje cake
Moet je niet werken op koopavond?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb net ingeslagen om vanavond alsnog een cake te bakkenBen alleen pas om 11 uur thuis dus alleen als ik niet te moe ben
Ga zo naar the Moody Blues
Mijn dienst is overgenomenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je niet werken op koopavond?
Veel plezier in de HMH...
Zou ik het dan nu ook weer mogen proberen? Aangezien ik het vorige keer net aan niet gehaald hebquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik hoorde net dat de keuringseisen voor straaljagerpiloot versoepeld worden!
Maar ik ga het alsnog niet doen
Wie heb je nu allemaal gemeet, behalve Whiteguy?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ben ik weer
Heb net mijn 4e fokker ontmoet
Ik was al vergeten dat je die ooit gebrand hebt.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ohja...die DVD'tjes liggen nu op de vuilnisbelt
DirtyHarry en Chantyquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wie heb je nu allemaal gemeet, behalve Whiteguy?
Ken ik nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |