Zou ik eerst geld moeten hebben hequote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:47 schreef iamredleader het volgende:
Zo, en op het laatst van de dag zakt de beurs nog even goed weg. Iemand hier geinteresseerd om een land / bank / aandeel in iets te kopen?
metquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ben ik de enige die benieuwd is of B. mét of zonder pyjama wakker is geworden?
dat zeggen zoveel mensen, daar kijk ik niet meer van opquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de winkel waar mw. MM en ik binnen komen:
Verkoopster: 'Wie kan ik helpen... u hoort bij elkaar?'
Ik dan altijd: 'Nog wel...'
Verkoopster dan vrijwel altijd: [ afbeelding ]
Dat denk jij, die zat gewoon te wachten tot je de hints eindelijk begreepquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
not quite. Tinuviel is ten huwelijk gevraagd
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:53 schreef B.ertha het volgende:
Dat denk jij, die zat gewoon te wachten tot je de hints eindelijk begreep
Nee hoor, dat hadden al die banken toch ook niet?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zou ik eerst geld moeten hebben he
Tof plan! Weet jij nog een leuke bank van buiten de EU waar ik geld kan lenen of zo? Financiële zekerheid is voor watjes!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee hoor, dat hadden al die banken toch ook niet?
Lekker dan. Alle initiatiefneemsters van de marktquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:13 schreef Etcetera het volgende:
ik heb 1x initiatief genomen en dat gaat al langer dan 4 jaar goed
Ohja...die DVD'tjes liggen nu op de vuilnisbeltquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:14 schreef Soempie het volgende:
Wat is dat toch met uitstelgedrag!![]()
Nu ben ik weer 'beperkt houdbaar' aan het kijken, terwijl morgen toch echt m'n voorstel ingeleverd moet worden en ik in totaal nog maar 50 woorden op papier heb.![]()
Ten huwelijk ja. Maar ik neem aan dat jullie echte namen niet Dharma en Greg zijn. Dus dat zal niet bij de eerste kennismaking gebeurt zijnquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
not quite. Tinuviel is ten huwelijk gevraagd
Zo vindt je natuurlijk nooit een ventquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:20 schreef MaJo het volgende:
Ik ben lui en nu heb ik geen tijd meer om een cake te bakken![]()
Bel Leen van lenen.nl! Of Dimitriev in het lokale koffiehuis.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tof plan! Weet jij nog een leuke bank van buiten de EU waar ik geld kan lenen of zo? Financiële zekerheid is voor watjes!
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:47 schreef iamredleader het volgende:
Zo, en op het laatst van de dag zakt de beurs nog even goed weg. Iemand hier geinteresseerd om een land / bank / aandeel in iets te kopen?
Ik heb net ingeslagen om vanavond alsnog een cake te bakkenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]da's ook handig...
Als ik er nog eentje ga bakken post ik er wel een fotootje van, heb je toch nog een beetje cake
Moet je niet werken op koopavond?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb net ingeslagen om vanavond alsnog een cake te bakkenBen alleen pas om 11 uur thuis dus alleen als ik niet te moe ben
Ga zo naar the Moody Blues
Mijn dienst is overgenomenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je niet werken op koopavond?
Veel plezier in de HMH...
Zou ik het dan nu ook weer mogen proberen? Aangezien ik het vorige keer net aan niet gehaald hebquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik hoorde net dat de keuringseisen voor straaljagerpiloot versoepeld worden!
Maar ik ga het alsnog niet doen
Wie heb je nu allemaal gemeet, behalve Whiteguy?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ben ik weer
Heb net mijn 4e fokker ontmoet
Ik was al vergeten dat je die ooit gebrand hebt.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ohja...die DVD'tjes liggen nu op de vuilnisbelt
DirtyHarry en Chantyquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wie heb je nu allemaal gemeet, behalve Whiteguy?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |