Hij gaat momenteel een stuk sneller als de AKQ zelfquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vind het nog tegenvallen hoe snel we gaan.
Ja, want hij heeft niets laten horen en dat emailadres heb ik perongeluk (echt!) gelezen.quote:
Je merkt het gauw genoeg. Als 'ie er niet van gediend is dan hoor je dat snel genoegquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja, want hij heeft niets laten horen en dat emailadres heb ik perongeluk (echt!) gelezen.
Dus dat vind ik eigenlijk een beetje opdringerig ofzo
maar het schijnt dat men dat leuk vindt, als je intitiatief neemt, daar klamp ik me maar aan vast. En niet dan het eng is dat ik dat mailadres onthouden heb en überhaupt gezien heb
Volgens mij nemen de vrouwen hier allemaal het initiatief wat dat betreft.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja, want hij heeft niets laten horen en dat emailadres heb ik perongeluk (echt!) gelezen.
Dus dat vind ik eigenlijk een beetje opdringerig ofzo
maar het schijnt dat men dat leuk vindt, als je intitiatief neemt, daar klamp ik me maar aan vast. En niet dan het eng is dat ik dat mailadres onthouden heb en überhaupt gezien heb
Is ook niet te vergelijken. Als je het vergelijkt met andere SC-topics gaan we niet zo hard (meer).quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:35 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Hij gaat momenteel een stuk sneller als de AKQ zelf
Jaja, das ook wel weer waar. Alhoewel, hij heeft dus niet gesmst ofzo hequote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je merkt het gauw genoeg. Als 'ie er niet van gediend is dan hoor je dat snel genoeg
En als je iemand leuk vindt dan mag je daar best wat meer moeite voor dan
Soms moet je gewoon even extra de aandacht trekkenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jaja, das ook wel weer waar. Alhoewel, hij heeft dus niet gesmst ofzo he
Er is ook een topic geopend zag ik net even. Daar heeft iemand de foto zo bewerkt dat hij iemand van achter neemt.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:43 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Even quick en dirty, maar hier moest ik meteen aan denken...
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:43 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Even quick en dirty, maar hier moest ik meteen aan denken...
Ik ook hoorquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:44 schreef Soempie het volgende:
Op je pensioen?Ik wil heel graag werken, een groter huis en kindjes.
![]()
Whaaaaaaaaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:54 schreef Nembrionic het volgende:
Errr..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Er is ook een topic geopend zag ik net even. Daar heeft iemand de foto zo bewerkt dat hij iemand van achter neemt.
Nou.. namen alle vrouwen hier maar eens initiatiefquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgens mij nemen de vrouwen hier allemaal het initiatief wat dat betreft.![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:03 schreef lubje25 het volgende:
McCain , heel naar kereltje idd
Daar heb ik ook even aan gedacht, maar zoiets kan ik hier op miijn werk niet onbestraft in elkaar knutselen...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Er is ook een topic geopend zag ik net even. Daar heeft iemand de foto zo bewerkt dat hij iemand van achter neemt.
Ik gok op timmmmmm...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:00 schreef LadyBlack het volgende:
'middaaaaag overigens
PS, wie was die kerel nou eigenlijk? Want je meldde ook nog even dat ie bekend was
Daar hoef je dat plaatje niet voor te posten...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:06 schreef Whiteguy het volgende:
Had ik al gezegd dat Turkije een kut land is?
[ afbeelding ]
Nou ja, dat heb ik nu ook gedaanquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon even extra de aandacht trekken
Ahhh arme jongenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nou.. namen alle vrouwen hier maar eens initiatief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |