had ik van de week met de AKQ, lette niet op, 1 antwoord , nieuw topic openen. en die kost iets meer tijdquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:18 schreef B.ertha het volgende:
ben ik een week niet geweest, kan ik meteen weer een topic maken
Ten eerste: wat gaaf van SF!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:11 schreef LadyBlack het volgende:
Soempie, wat is Sven eigenlijk doen deze week?
dankjequote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
volgens mij staat hier alles wel in Soemp :
http://en.wikipedia.org/wiki/Education_in_Canada
Er is VOETBAL op tvquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:39 schreef Soempie het volgende:
Nu eerst een paar lekker makkelijke series kijken.
Friends
quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:14 schreef B.ertha het volgende:
ik had vannacht zó iets raars!
Ik was gisteravond meteen na het bad gaan slapen in mijn pyjama, word ik vanmorgen wakker, compleet naakt![]()
terwijl ik mijn pyjama strak vast had
wat ik gedaan heb...
ja dusquote:
Dat je dat weet.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:58 schreef Etcetera het volgende:
ja dushet is toch niets
en geen toernooi ofzo, kwalifcaties nog maar
mijn moeder kijkt het, m'n zus kijkt het (waar ik net even ben aangeweest) en omdat ik er een hekel aan heb om niet te weten waar ze het over hebben, hou ik een beetje bij waar het om draaitquote:
Ben je ook wel eens naakt gaan slapen en in driedelig kostuum wakker geworden ?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:14 schreef B.ertha het volgende:
ik had vannacht zó iets raars!
Ik was gisteravond meteen na het bad gaan slapen in mijn pyjama, word ik vanmorgen wakker, compleet naakt![]()
terwijl ik mijn pyjama strak vast had
wat ik gedaan heb...
AKQ SC # 485 nachtelijke escapades
Ik heb ook even gekeken; wat een oude aflevering was dat!!!!!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:39 schreef Soempie het volgende:
Nu eerst een paar lekker makkelijke series kijken.
Friends
Volgens mij de eerste.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb ook even gekeken; wat een oude aflevering was dat!!!!!![]()
Aha, dat zou ook kunnen. Maar ik heb Friends nooit gevolgd, alleen af en toe een aflevering gezienquote:
Rachel die wegloopt bij haar huwelijk? Dan is het de eerstequote:
zat in m'n mailquote:Здраствуйте!
С 15 октября производится авторизация всех ящиков
на Gmail.com. Для авторизации ящика нужно послать смс
с текстом 49 0077 на номер 5537 Смс бесплатные!
Ящики не подтвердившие авторизацию автоматически блокируются в течение 3 дней!
С уважением, администрация Gmail.com
www.gmail.com
support@gmail.com
quote:[Zdrastvuyte]! The authorization of all boxes since October 15 is produced on Gmail.com. For the authorization of box it is necessary to send sms with text 49 0077 to the number of 5537 sms free! Boxes not confirmed authorization automatically are blocked during 3 days! With the respect, administration Gmail.com www.gmail.com support@gmail.com
Dat is wel goed nieuwsquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:51 schreef MaJo het volgende:
Mijn manager belde net dat ze mijn dienst morgen overneemt zodat ik uit kan zieken
Lijkt me een uitstekend idee om je bij zo'n russische sms service aan te meldenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zat in m'n mail![]()
volgens babelfish:
[..]
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zat in m'n mail![]()
volgens babelfish:
[..]
Jamaar.. jamaar .. anders gaat je gmail account over 3 dagen geblocked worden.. en kan je geen mail meer ontvangen !quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:13 schreef Etcetera het volgende:
ik snap niet dat ze a) denken dat ik dat kan lezen, en b) dat er mensen zijn die hier in gaan trappen
noes!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jamaar.. jamaar .. anders gaat je gmail account over 3 dagen geblocked worden.. en kan je geen mail meer ontvangen !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Oeh ik kan dit lezenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zat in m'n mail![]()
volgens babelfish:
[..]
Altijd als ik zo'n irritantje tegenkom op het station die me een greenpeace abbo wil aansmeren denk ik er weer aan dat ik een keer een taal moet leren die voor bijna geen enkele Nederlander verstaanabaar is.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:46 schreef Etcetera het volgende:wou dat ik dat kon
zo, net NCIS weer gekekennu jmet fatsoenlijk beeld en geluid
'Ik moet de trein halen'quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:23 schreef Etcetera het volgende:
oh nee, in een winkel is het andersen op straat verontschuldig ik me meestal met de rotsmoes dat ik haast heb
ik ga zo eens m'n bed opzoeken denk ik
nog even volhouden meisquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:23 schreef Soempie het volgende:
En nu ben ik het zat. Ik wil met Sven knuffelen.![]()
ik zorg er altijd voor dat ik ze niet nog een keer tegenkomquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
'Ik moet de trein halen'![]()
Oke, die gebruikte ik in Groningen nog wel.En dan gewoon een half uur later weer langslopen, omdat je helemaal niet opweg was naar het station maar naar een winkel.
Jawel, speciaal een shirt waar hij een paar nachten in heeft geslapen. Ben alleen stikverkouden, dus ik ruik helemaal niks.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:26 schreef Etcetera het volgende:
nog even volhouden meis
heb je geen oud shirt van hem liggen? ruikt misschien naar hem
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:23 schreef Soempie het volgende:
En nu ben ik het zat. Ik wil met Sven knuffelen.![]()
dat schiet opquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jawel, speciaal een shirt waar hij een paar nachten in heeft geslapen. Ben alleen stikverkouden, dus ik ruik helemaal niks.
Net zoals dat plaatje van Maaike Hartjes!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nog even volhouden meis
heb je geen oud shirt van hem liggen? ruikt misschien naar hem
[..]
ik zorg er altijd voor dat ik ze niet nog een keer tegenkom
Ik ookquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:38 schreef Soempie het volgende:
Heb ik de laatste maanden ook. Eerder kon ik nog wel tot midden in de nacht bezig zijn of zelfs nachten doorhalen, maar dat lukt echt niet meer.Wil tegenwoordig echt rond 11 uur in bed liggen.
Ik gooi het maar steeds op ouder worden, maar dat is natuurlijk belachelijk.
Ik wacht nog even tot Sven belt.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:43 schreef LadyBlack het volgende:
Oh fuck it, ik ga ook gewoon naar bed
Sterkte Soempie, grijp dat t-shirt erbij en lekker gaan slapen ook
Dat heet inkakken. Een bij-effect van het stelletje-zijnquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:38 schreef Soempie het volgende:
Heb ik de laatste maanden ook. Eerder kon ik nog wel tot midden in de nacht bezig zijn of zelfs nachten doorhalen, maar dat lukt echt niet meer.Wil tegenwoordig echt rond 11 uur in bed liggen.
Ik gooi het maar steeds op ouder worden, maar dat is natuurlijk belachelijk.
Dat doe ik al een paar jaar en ik word er alleen maar negatief op aangekeken. In Californie zelfs bij een sloeber die wat wilde verkopen. Daar kreeg ik direct ruzie mee. Ik was uitschot en moet terug naar mijn eigen land. Zei het tuigquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:15 schreef Etcetera het volgende:
dat wil ik ook nog een keer doenmaar daar heb ik het lef nooit voor
lijkt me echt geniaal:
''Mevrouw mag ik u..."
"Nee!"
"![]()
"
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat heet inkakken. Een bij-effect van het stelletje-zijn
"Echte" wetenschappers vinden economie geen wetenschapquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
welke opleiding dan? Ik word ook bachelor of science, ik zou zeggen jij ook met je financiële baan.
Echt niet, ik zet een aflevering Smith & Jones aan en ga daarna lekker slapenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 02:54 schreef MaJo het volgende:nog anderen die het debat tussen McCain en Obama gaan kijken? Ik heb nog geen debat gezien
dus nu maar even speciaal de wekker gezet
Ik maak dit historische moment liever live meequote:Op donderdag 16 oktober 2008 02:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Echt niet, ik zet een aflevering Smith & Jones aan en ga daarna lekker slapen. De samenvatting zie ik morgen wel in twee minuten bij het journaal
Vuurwerkquote:Op donderdag 16 oktober 2008 03:27 schreef Supersheep het volgende:
Hier ook weer de wekker gezet om het te volgen.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ben ik de enige die benieuwd is of B. mét of zonder pyjama wakker is geworden?
De consulten hier de afgelopen dagen waren gratis...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:37 schreef MaJo het volgende:
De conclusie van de dokter: oververmoeid
Ik denk veel te veel, over wat ik nog moet doen, over hoe ik dingen gedaan heb, of het beter kan. Maak mezelf een beetje gek op het moment, ik denk maar en ik denk maar. Volgens de dokter moet ik meer gaan opschrijven en het proberen uit mijn hoofd te zetten. Hij denkt dat ritalin wel eens goed voor me kan zijn. Ben benieuwd, volgende week medicatiegesprek bij mijn psych. Nu ontbijten en dan weer
![]()
In de winkel waar mw. MM en ik binnen komen:quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:22 schreef Soempie het volgende:
ozoik dacht dat je van die in de winkel bedoelde.
Bij die verkoop mensen gaat het bij mij wel zo als in jouw voorbeeld. Alleen dan wel met een glimlach en geen chagrijnige 'nee!snauwmopper!'.Zijn ze denk ik wel gewend dat mensen gewoon nee zeggen en doorlopen hoor.
Ik wilde het niet zeggenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De consulten hier de afgelopen dagen waren gratis...
hehehequote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de winkel waar mw. MM en ik binnen komen:
Verkoopster: 'Wie kan ik helpen... u hoort bij elkaar?'
Ik dan altijd: 'Nog wel...'
Verkoopster dan vrijwel altijd: [ afbeelding ]
Verboden vruchtenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ben ik de enige die benieuwd is of B. mét of zonder pyjama wakker is geworden?
Heb ik welquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:55 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens wilde ik gisteren eigenlijk een dagboek aanraden. Gek eigenlijk dat je die niet al had.
En dat was waarom ik het niet opperdequote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb ik welMaar vergeet er altijd in te schrijven
![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat was waarom ik het niet opperde
Heb je Outlook op je computer? Daar kun je je agenda met reminders inzetten. Kun je iedere 2 dagen een automatische herinnering erin zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |