Wat doe je er mee, als je het niet rookt? opeten?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:12 schreef MadMaster het volgende:
Mocht je je bedenken, ik heb net de nieuwe oogst geknipt, dus voorraad zat (bijna 1,5 ons van 2 plantjes)...
Dat roept om foto'squote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
Zo..thuis
Ons huis heeft officieel geen dak meer
Vrijdag moet het er weer op zitten maar nu is het compleet weg.
De stelling staat voor de helft, morgen de rest erbij. Dus vanaf heden kan ik officieel stellingen bouwen
Ik weet van tevoren niet hoe ik me de dag erna voel hequote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:50 schreef Nembrionic het volgende:
Dat zei ik toch al? Als je nu ook nog eens leert luisteren
't Was maar een pesterijtje natuurlijkquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik weet van tevoren niet hoe ik me de dag erna voel heals ik kan werken vind ik het lullig om me ziek te melden. Maar nu ben ik echt ziek
Goot meuning!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:00 schreef Soempie het volgende:
Beterschap MaJo.![]()
En goedemorgen iedereen.
quote:
Ja, maar ik had net mijn koffie omgegooidquote:
Ik ook, maar dan hoofdarbeid.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:17 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga er trouwens weer vandoor...hard aan de arbeid
Wacht even, heb je daar ook nooit gewerkt dan in de Leidsestraatquote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als je naar de leidse gaat sta je voor de verkeerde winkel
Het meeste weggeven en een beetje bewaren voor liefhebbers die toevallig langskomen...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 06:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat doe je er mee, als je het niet rookt? opeten?
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:09 schreef Whiteguy het volgende:
PS jij was niet in leiden vandaag he ?
Ik ben volgens mij je evil twin tegengekomen. Wilde al bijna 'hee PS' roepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
5.20 x je inleg als je op groningen in zet...
Het is dan wel in de Arena, maar ik overweeg het wel... groningen is behoorlijk sterk de laatste tijd, en ajax niet bepaald.
![]()
Hoezo evil?
Ik zit trouwens maar nèt boven de 1.60, dus het had gekund
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Is m'n zusje echt 10 cm langer dan jij bent?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]![]()
Hoezo evil?
Ze keek nogal zuur vergeleken met het lachebekje wat ik me kan herinnerenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]![]()
Hoezo evil?
Dan was ik het nietquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ze keek nogal zuur vergeleken met het lachebekje wat ik me kan herinneren
Uitsmijterquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:25 schreef Whiteguy het volgende:
Ok... ik sta voor een lastige keuze
uitsmijter of tosti
Pre-fab tosti's komen hier het huis niet in. Alleen de vlamtosti zou ik wel een doosje van in de vriezer willen hebben eigenlijkquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Uitsmijter. Zeker als de tosti een pre-fab is
Ik wist niet eens dat er een pre-fab tosti bestaat.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Uitsmijter. Zeker als de tosti een pre-fab is
Ongetwijfeld.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:38 schreef iamredleader het volgende:
Er zullen vast wel meer dingen zijn die je niet weet, Soemp
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er een pre-fab tosti bestaat.
Alleen als invaller af en toe.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wacht even, heb je daar ook nooit gewerkt dan in de Leidsestraat
Ja, ik was toen op weg naar het Leidseplein en ben daarom langs de vestiging in de Leidsestraat gelopen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Alleen als invaller af en toe.
maar vertel, stond je die ene keer bij de leidse dan?![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:02 schreef MaJo het volgende:
@madmaster:ik vond het al zo vreemd dat je wist waar ik werkte maar nadat je mijn collega's beschreef leek het wel te kloppen
nu waren die beschrijvingen ook niet uniek, een blond meisje en eentje die engels spreekt die ook roodharig was, maar wat steviger dan MaJo
maar nee ik werk in de kalverstraat en af en toe in de leidse
Toch weer 1 stapje hoger op het monopoly bordquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:02 schreef MaJo het volgende:
@madmaster:ik vond het al zo vreemd dat je wist waar ik werkte maar nadat je mijn collega's beschreef leek het wel te kloppen
nu waren die beschrijvingen ook niet uniek, een blond meisje en eentje die engels spreekt
maar nee ik werk in de kalverstraat en af en toe in de leidse
Hier hebben we er nog een. Echt iets van 50 jaar oud ofzoquote:
Het zijn er 3 geworden, in verband met de beschikbare hoeveelheid vloeibaar mengsel. Ik heb zondag de familie op bezoek voor Tinuviel en mijn verjaardagquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat ben je van plan dat je vier pompoentaarten gaat maken?
Met briefjes van 1 gulden, die heb ik ook uit de erfenis verkregen...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hier hebben we er nog een. Echt iets van 50 jaar oud ofzo
De bankbiljetjes zijn inmiddels al bijna vergaan
M'n ouders hebben er ook nog een hele oude liggen, daarvan is het bord inmiddels aardig versleten van alle rondjes die al die pionnetjes hebben gemaaktquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:09 schreef Whiteguy het volgende:
Hier hebben we er nog een. Echt iets van 50 jaar oud ofzo
De bankbiljetjes zijn inmiddels al bijna vergaan
Monopoly en Risk, 2 van die echte spelletjesquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:12 schreef LadyBlack het volgende:
Monopoly
Niemand wou dat met mij spelen vroeger... vonden allemaal dat het te lang duurde
Woei, dat klinkt leuk... wanneer "volgend jaar" zou dat dan zijn?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:17 schreef LadyBlack het volgende:
Mn vriend mailde net een supertof nieuwtje:
Volgend jaar moet hij naar een conferentie in San Francisco........ of ik mee wil?!!!!!!!![]()
![]()
In november pasquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Woei, dat klinkt leuk... wanneer "volgend jaar" zou dat dan zijn?
Dat vind ik nog steedsquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:12 schreef LadyBlack het volgende:
Monopoly
Niemand wou dat met mij spelen vroeger... vonden allemaal dat het te lang duurde
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:21 schreef iamredleader het volgende:
En wie weet waar de dollar tegen die tijd staat
het is toch logisch dat het een keer mis zou gaanquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Gisteren heb ik een stukje van die uitzending over de financiële crisis gezien, wel bizar die man die het in 2003 allemaal al voorspeld had!
welke serie en welke aflevering?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:36 schreef Etcetera het volgende:
petsie-etsieseriously
![]()
soms is er een aflevering van een serie die al klassiek is voordat je 'm uberhaupt hebt gezien
Ja tuurlijk, die meneer had gewoon een goeie visie op economische ontwikkelingen, maar toch bizar dat het allemaal ook echt zo is gebeurd... als iemand nu zoiets zegt dan denk je toch in eerste instantie: 'dat zal wel loslopen'quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:29 schreef iamredleader het volgende:
Etc!
@LadyBlack, voorspellen vind ik dan weer zo'n groot woord... als er 1 doemdenker elke week een voorspelling doet, zal er vast af en toe eentje gelijk hebben
Ik heb de uitzending niet gezien en geen verstand van economie, maar heb een en ander wel meegekregen. Ik denk wel dat er mensen zijn geweest die het echt aan zagen komen. En dan niet een vage notie, maar wel onderbouwd en op meer gebaseerd dan alleen het doemdenken.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:29 schreef iamredleader het volgende:Etc!
@LadyBlack, voorspellen vind ik dan weer zo'n groot woord... als er 1 doemdenker elke week een voorspelling doet, zal er vast af en toe eentje gelijk hebben
NCIS (quote:
Soms overdrijf ik bij dat soort dingenquote:
nou vooruitquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Soms overdrijf ik bij dat soort dingen
Ik heb expres een paar dollar biljetten mee terug genomen uit de US. Voor het geval ze over een tijdje niet meer bestaanquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]daar had ik nog niet eens bij nagedacht!
Gisteren heb ik een stukje van die uitzending over de financiële crisis gezien, wel bizar die man die het in 2003 allemaal al voorspeld had!
Ik heb ook het idee dat het al later is, komt omdat ik eigenlijk al avondeten heb gehad (om 17 uur). Flinke steaks gegeten bij een kameraadquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:12 schreef Soempie het volgende:
En ik wil dat het wat later is. Zin om Two and a half men te kijken.
Die spier voelde ik vandaag haast niets meer van dankzij de balsemquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan hoofdarbeid.![]()
Voorzichtig met die spier hè.
Whehe MM heeft steeds bij de verkeerde winkel staan stalkenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wacht even, heb je daar ook nooit gewerkt dan in de Leidsestraat
Zo is het net of je Tinuviel alleen nog maar als buik ziet.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:42 schreef iamredleader het volgende:
* hoopt op een lekkere trappel-avond met de buik *
Daar is een Nederlands woord voor: uitputting.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:53 schreef MaJo het volgende:
Jezus hoe moe kun je zijnvanmiddag nog even gaan liggen en ik werd wakker om 6 uur
en ik ben gewoon nog steeds gaar
Daar heeft toch geen mens tijd voor.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:55 schreef iamredleader het volgende:
Misschien moet je een paar weken echt goed uitrusten. Geen lange avonden, geen zware dagen, echt vakantie zoals het hoort: wekenlang niks doen en uitrusten, boeken lezen, filmpjes kijken en zo
Dank, dat gaat vast lukkenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:40 schreef iamredleader het volgende:smakelijk eten, geniet en veel plezier
ɐɾ sʇǝıozquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:02 schreef iamredleader het volgende:
Een soort van tegenhanger van icanhazcheezburger?
Mwoah... die buik (eigenlijk de inhoud) leidt echt inmiddels een eigen levenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo is het net of je Tinuviel alleen nog maar als buik ziet.![]()
Aan de buik zit ook nog een Tinuviel.
welke opleiding dan? Ik word ook bachelor of science, ik zou zeggen jij ook met je financiële baan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Bachelor of Arts. Geen master
Ik had laatst pompoencouscous en dat was zo klaarquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:58 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, een pompoen slachten en er ook nog eens wat stukken uithakken voor taart, plus alle bijbehorende werkzaamheden, kost nogal wat tijd
Taarten 1 en 2 zijn gevuld met het vulsel, 3 en 4 staan "klaar te bakken" in hun deegvorm. Straks gaan 1 en 2 in de oven, daarna 3 en 4.ben benieuwd!
Wat dacht hij, dat je nee zou zeggenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:17 schreef LadyBlack het volgende:
Mn vriend mailde net een supertof nieuwtje:
Volgend jaar moet hij naar een conferentie in San Francisco........ of ik mee wil?!!!!!!!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |