Wat doe je er mee, als je het niet rookt? opeten?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:12 schreef MadMaster het volgende:
Mocht je je bedenken, ik heb net de nieuwe oogst geknipt, dus voorraad zat (bijna 1,5 ons van 2 plantjes)...
Dat roept om foto'squote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
Zo..thuis
Ons huis heeft officieel geen dak meer
Vrijdag moet het er weer op zitten maar nu is het compleet weg.
De stelling staat voor de helft, morgen de rest erbij. Dus vanaf heden kan ik officieel stellingen bouwen
Ik weet van tevoren niet hoe ik me de dag erna voel hequote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:50 schreef Nembrionic het volgende:
Dat zei ik toch al? Als je nu ook nog eens leert luisteren
't Was maar een pesterijtje natuurlijkquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik weet van tevoren niet hoe ik me de dag erna voel heals ik kan werken vind ik het lullig om me ziek te melden. Maar nu ben ik echt ziek
Goot meuning!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:00 schreef Soempie het volgende:
Beterschap MaJo.![]()
En goedemorgen iedereen.
quote:
Ja, maar ik had net mijn koffie omgegooidquote:
Ik ook, maar dan hoofdarbeid.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:17 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga er trouwens weer vandoor...hard aan de arbeid
Wacht even, heb je daar ook nooit gewerkt dan in de Leidsestraatquote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als je naar de leidse gaat sta je voor de verkeerde winkel
Het meeste weggeven en een beetje bewaren voor liefhebbers die toevallig langskomen...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 06:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat doe je er mee, als je het niet rookt? opeten?
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:09 schreef Whiteguy het volgende:
PS jij was niet in leiden vandaag he ?
Ik ben volgens mij je evil twin tegengekomen. Wilde al bijna 'hee PS' roepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
5.20 x je inleg als je op groningen in zet...
Het is dan wel in de Arena, maar ik overweeg het wel... groningen is behoorlijk sterk de laatste tijd, en ajax niet bepaald.
![]()
Hoezo evil?
Ik zit trouwens maar nèt boven de 1.60, dus het had gekund
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Is m'n zusje echt 10 cm langer dan jij bent?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]![]()
Hoezo evil?
Ze keek nogal zuur vergeleken met het lachebekje wat ik me kan herinnerenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]![]()
Hoezo evil?
Dan was ik het nietquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ze keek nogal zuur vergeleken met het lachebekje wat ik me kan herinneren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |