Oh dat is wel slim ja, ik zal even kijken!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Coupé's hebben normaal twee deuren. Als LaBla je het kenteken pm\t zou je op de site van RDW andere details op kunnen vragen. Zij vertellen je het aantal deuren, brandstof, kleur, motorisering en dergelijke
Oh maar dat snap ik wel hoor. Dit autootje zou heel geschikt zijn zo voor de komende tijd, om wat achter de hand te hebben, maar daar wil je inderdaad niet al te lang een baby'tje mee vervoeren.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:34 schreef iamredleader het volgende:
Ik zal maar gelijk heel eerlijk zijn: 3-deurs is geen optie. We kopen juist een autootje zodat we makkelijk met de baby dingen kunnen doen, en iedereen zegt hetzelfde: je moet een 4-deurs hebben.
En dat met een APK die binnenkort verloopt... sorry LB, maar ik moet eerlijk gezegd toch afhaken.
Toen ik van Enschede naar Leeuwarden verhuisde was ik erg blij met mijn gehuurde bestelbusquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:42 schreef LadyBlack het volgende:
De Passat was trouwens zo ideaalde beste vriend van
heeft er ook een, dus we hebben maar 3 ritjes met die twee bakken hoeven maken en toen was alles hier
En nu is het hier een rotzooi
Waarom zou je een ML willen hebben?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:59 schreef Whiteguy het volgende:
Nadat ik vrijdag op de terugweg van werk naar huis (ongeveer 400 meter) al de nodige te dure, maar wel coole auto's gespot had (in dat kleine stukje 3 auto's tegengekomen, een aston martin, een mercedes SL en een mercedes ML serie), kwam ik vandaag in dat korte stukje tussen werk en huis een corvette Z06 tegen![]()
![]()
Dat zegt mij twee dingen: Er zitten te veel rijke stinkerds hier in de buurt en ik zou niet weten wie dat zijn
De corvette zou overigens wel mijn voorkeur hebben van de drie. Heb je tenminste nog een beetje bagageruimte in![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:10 schreef MadMaster het volgende:
Gelukkig, LB d'r avatar is weer als vanouds.
Als het zo doorgaat met de beurs kan ik mijn DD ook weer inwisselen...
Ik heb nu zo'n nekkoptelefoon op. Die zat even vervelend, vandaar dat ik em van een oor had gehaald. En precies op dat moment kwam ik daar achterquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:07 schreef iamredleader het volgende:
Zo, inmiddels wat opgeruimder in huis
MM, wanneer ga je jouw avatar weer terugzetten?
Tim, waarom luister je dan naar Radar Love met alleen rechts?
Als de financiėle perikelen weer wat minder actueel zijn...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:07 schreef iamredleader het volgende:
Zo, inmiddels wat opgeruimder in huis
MM, wanneer ga je jouw avatar weer terugzetten?
Mee eens, maar het zal straks wat minder de dagelijkse gang van zaken beheersen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:10 schreef iamredleader het volgende:
@PS: geen idee.
@MM: dan zal dat nog wel even duren...
Mijn persoonlijke inschatting is dat de huidige opleving van wat korte duur zal zijn, de algehele problematiek is niet opgelost met wat garanties...
Je titel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:49 schreef iamredleader het volgende:
Master van wat?? Ik niet snap?
Hij is hier laatst nog geweest. Hij had het gewoon wat drukker of wilde hier niet meer zoveel nutteloos rondhangen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wat is er eigenlijk met Roofin'Burner gebeurd, mijn forumpapa for life?
Leren hoe je kort en krachtig je standpunt moet verdedigen. Helder uitleggen wat je bedoelt in korte tijd en met weinig ondersteunende tekst.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij die opdracht die ik nu aan het maken ben hoort ook een korte presentatie. Hier zitten een paar eisen aan: het mag maximaal 5 minuten duren en 2 sheets hebben. Waarom dan nog presenteren?
Bachelor of Arts. Geen masterquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:48 schreef wyccie het volgende:
Je titel.
Ik ben master of science, volgens mij heb jij toch ook je diploma?
Ja dat snap ik wel, vind het ook wel prettig dat het max 5 minuten is, maar ik vind het ook stom dat ik daar slides bij moet maken. Maximaal 2quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Leren hoe je kort en krachtig je standpunt moet verdedigen. Helder uitleggen wat je bedoelt in korte tijd en met weinig ondersteunende tekst.
Ik vind het juist fijn als je maar max. 5 minuten hoeft te lullen. Minder tijd om op je bek te gaan.
Jawel, ik doe 2 opleidingen: Woningfinanciering 2 van het NIBE-SS en Balanslezen van een klein bureau. Dit is ter verdieping van mijn kennis in m'n werkquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:52 schreef wyccie het volgende:
Je was toch laatst ook zo fanatiek aan het studeren voor examens?
En ik ben 2 dagen terug, alleen maar dikke groene cijfers overalquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:55 schreef Etcetera het volgende:
en welkom terug iarlje kunt ook nooit eens lekker op vakantie he
crisis alom
Gelukkig is het nog mooi weerquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:16 schreef iamredleader het volgende:
Hapjes? Je bedoelt specifieke feest-gebonden gerechten? Appeltjes met honing, zalm (vis eigenlijk in het algemeen), en de challes (die gevlochten broden) zijn dan rond (niet gevlochten trouwens).
Ik ga nu naar m'n ouderslekker eten in de soeka
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |