Ken ik nietquote:

er is niks tofs aan een kermis die zo klein is dat je er in 5 minuten over heen kunt lopen, waarbij de attracties elk jaar kleiner/minder worden, waarbij je vooral de gemiddelde kutjeugd van mijn woonplaats aantreft en waar het meestal zo rustig is dat ik me elk jaar weer afvraag waarom die kermisklanten uberhaupt komenquote:

Tijd voor een molotovcocktail in die circuswagens. Laten zien wie de baas is.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
er is niks tofs aan een kermis die zo klein is dat je er in 5 minuten over heen kunt lopen, waarbij de attracties elk jaar kleiner/minder worden, waarbij je vooral de gemiddelde kutjeugd van mijn woonplaats aantreft en waar het meestal zo rustig is dat ik me elk jaar weer afvraag waarom die kermisklanten uberhaupt komen

quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
er is niks tofs aan een kermis die zo klein is dat je er in 5 minuten over heen kunt lopen, waarbij de attracties elk jaar kleiner/minder worden, waarbij je vooral de gemiddelde kutjeugd van mijn woonplaats aantreft en waar het meestal zo rustig is dat ik me elk jaar weer afvraag waarom die kermisklanten uberhaupt komen

dat valt een beetje op denk ikquote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tijd voor een molotovcocktail in die circuswagens. Laten zien wie de baas is.
Wait..did I just say that out loud?

Ja ik ken het probleem. Bij ons hetzelfde probleem. Steeds kleiner en steeds meer jong spul en tuig dat de boel overneemt.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat valt een beetje op denk ikde kermiscaravans enzo staan op een ander terrein
en ik heb niks tegen de kermis an sich, maar het is gewoon een saaie kermis

denk altijd iets met Houwitzers en schietoefeningen als een kermis ziequote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tijd voor een molotovcocktail in die circuswagens. Laten zien wie de baas is.
Wait..did I just say that out loud?

Oh, je het gaat om Giel Beelen?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh maar ik kan m nu wel op tv zien

quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, je het gaat om Giel Beelen?
Die heeft al een 17-jarige vriendin. Dus wat dat betreft zit je wil in zijn league.

Volgens de pers wel.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Andere zender. Maar nu reclame
Heeft die echt zo een jonge vriendinHijs vet lelijk!

Ik luister dan ook wel elke ochtend naar hem hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:24 schreef Etcetera het volgende:
ik vind Giel best wel tof als presentator enzoen hij heeft petjes op
![]()

Waarom? Het is echt één van de grootste kneuzen die ik kenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik luister dan ook wel elke ochtend naar hem hoor

Hij heeft wel prima meegewerkt om onze Arubaanse vrienden te grazen te nemen, dus ik ben pro-Giel...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom? Het is echt één van de grootste kneuzen die ik ken
Zijn grapjes zijn niet leuk, je moet niet aan z'n pet komen want dan slaat hij je dood(ding zit vastgegroeid), hij jengelt en zanikt...brrrr.

Ik sta er ook elke dag mee op bij gebrek aan beter.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
vind het wel grappig
hoorde vanochtend nog een live huwelijksaanzoek

Wij ook wel hoor, maar we weten niet wat voor brief we moeten schrijven..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:28 schreef Etcetera het volgende:
Frans brief schrijvenwij mochten ons eigen woordenboek meenemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |