Ken ik nietquote:
er is niks tofs aan een kermis die zo klein is dat je er in 5 minuten over heen kunt lopen, waarbij de attracties elk jaar kleiner/minder worden, waarbij je vooral de gemiddelde kutjeugd van mijn woonplaats aantreft en waar het meestal zo rustig is dat ik me elk jaar weer afvraag waarom die kermisklanten uberhaupt komenquote:
Tijd voor een molotovcocktail in die circuswagens. Laten zien wie de baas is.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
er is niks tofs aan een kermis die zo klein is dat je er in 5 minuten over heen kunt lopen, waarbij de attracties elk jaar kleiner/minder worden, waarbij je vooral de gemiddelde kutjeugd van mijn woonplaats aantreft en waar het meestal zo rustig is dat ik me elk jaar weer afvraag waarom die kermisklanten uberhaupt komen
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
er is niks tofs aan een kermis die zo klein is dat je er in 5 minuten over heen kunt lopen, waarbij de attracties elk jaar kleiner/minder worden, waarbij je vooral de gemiddelde kutjeugd van mijn woonplaats aantreft en waar het meestal zo rustig is dat ik me elk jaar weer afvraag waarom die kermisklanten uberhaupt komen
dat valt een beetje op denk ikquote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tijd voor een molotovcocktail in die circuswagens. Laten zien wie de baas is.
Wait..did I just say that out loud?
Ja ik ken het probleem. Bij ons hetzelfde probleem. Steeds kleiner en steeds meer jong spul en tuig dat de boel overneemt.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat valt een beetje op denk ikde kermiscaravans enzo staan op een ander terrein
en ik heb niks tegen de kermis an sich, maar het is gewoon een saaie kermis
denk altijd iets met Houwitzers en schietoefeningen als een kermis ziequote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tijd voor een molotovcocktail in die circuswagens. Laten zien wie de baas is.
Wait..did I just say that out loud?
Oh, je het gaat om Giel Beelen?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh maar ik kan m nu wel op tv zien
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, je het gaat om Giel Beelen?
Die heeft al een 17-jarige vriendin. Dus wat dat betreft zit je wil in zijn league.
Volgens de pers wel.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Andere zender. Maar nu reclame
Heeft die echt zo een jonge vriendinHijs vet lelijk!
Ik luister dan ook wel elke ochtend naar hem hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:24 schreef Etcetera het volgende:
ik vind Giel best wel tof als presentator enzoen hij heeft petjes op
![]()
Waarom? Het is echt één van de grootste kneuzen die ik kenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik luister dan ook wel elke ochtend naar hem hoor
Hij heeft wel prima meegewerkt om onze Arubaanse vrienden te grazen te nemen, dus ik ben pro-Giel...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom? Het is echt één van de grootste kneuzen die ik ken
Zijn grapjes zijn niet leuk, je moet niet aan z'n pet komen want dan slaat hij je dood(ding zit vastgegroeid), hij jengelt en zanikt...brrrr.
Ik sta er ook elke dag mee op bij gebrek aan beter.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
vind het wel grappig
hoorde vanochtend nog een live huwelijksaanzoek
Wij ook wel hoor, maar we weten niet wat voor brief we moeten schrijven..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:28 schreef Etcetera het volgende:
Frans brief schrijvenwij mochten ons eigen woordenboek meenemen
Niet je avatar...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
die is al een maand of wat zo...
Als je gisteren naar de Moody Blues kon (hoe was het concert??), kan je vandaag ook werken...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:38 schreef MaJo het volgende:
wat een drukte hier
![]()
vandaag weer voor het eerst werken. Mijn manager is echt te lief, ze vroeg of het echt wel ging lukkenmaar moet gewoon weer aan de slag, geld ook jeweets
morgen vrij dus dan ga ik weer lekker tukken. En waarschijnlijk een macbook pro halen bij de mediamarkt
Dat vind ik dus ookquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je gisteren naar de Moody Blues kon (hoe was het concert??), kan je vandaag ook werken...![]()
Koop straks je Macbook in de USA, veel goedkoper dan hier!!
Gaat mw. MM ook doen...
Ik zit op het werk, maar de herfstvakantie is geloof ik al begonnen voor de meesten.quote:
Ik had toch helemaal niet gezegd dat het daar van was?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:18 schreef MaJo het volgende:
PS, welke GTSTer vind jij leuk dan?
Moody Blues waren echt fucking vet![]()
![]()
Nights in White Satin, Questions en Ride my See Saw achter elkaar spelen is echt te bruut
Je post om 8 uur dat hij op tv is dus tsjaquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik had toch helemaal niet gezegd dat het daar van was?En heb niks meer van m gehoord, dus tja...
Tof dat je avond leuk wasWanneer werk je volgende week?
Ik kom eerst een keertje spieken of je me zelf herkentquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je post om 8 uur dat hij op tv is dus tsjadacht sowieso meteen al aan GTST
werk maandag, woensdag, koopavond en vrijdagzeg wel even wie je bent he
Doet Google ook hier met de Ads. Tja..toeval? Dacht het niet. ze verdienen eraan en het is één van de meest populaire hot items.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
YouTube gaat zich nu ook al overal mee bemoeien. Ga net naar Youtube.com, zie ik een deel met speciaal voor mij aangeraden video's. Daar staan een paar filmpjes tussen die ik al een keer gekeken heb (of filmpjes met dezelfde persoon er in), maar ook de volgende titels:Ab Workout ( 6 pack abs ), Home ab workout: crunch exercise..., Kanye West - The New Workout Pla..., Pilates: How to get legs to die for
YouTube vindt dat ik dik ben en moet fitnessen ;{ (dat dat klopt is een totaal andere zaak)
Flauwerdquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarvoor?
Voor al die keren dat ik dacht: 'O, o, o , die Puntenslijpsel weer...' of...
My dear, don't worry...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
FlauwerdVoor het feit dat ik je inwreef dat ik al vakantie heb en hier uitgebreid zit te chillen
Dank je voor je support...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:42 schreef Etcetera het volgende:
verschrikkelijk MMik heb medelijden met je
De oud-papierbak van de lokale kleuterschool is omgevallen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:30 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn straat ligt bezaaid met bruine, rode en gele blaadjes.... zo mooi
Of een overijverige scheidsrechter.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De oud-papierbak van de lokale kleuterschool is omgevallen?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:30 schreef LadyBlack het volgende:
Die klootzakken van de gemeentereiniging doen ook nooit goed hun werk...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:30 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe kom je daar nou bij? Je ziet toch dat alle gele en rode blaadjes mooi weg zijn? Prima werkquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die klootzakken van de gemeentereiniging doen ook nooit goed hun werk...![]()
[ afbeelding ]
Die klootzakken van het GVB doen ook nooit goed hun werk...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
het einde van mijn straat ligt bezaaid met bus en tram
![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)_en_bus__.html?p=2,1
Dat is dus ongeveer 300 meter van ons flatje vandaan!
Maar waarom laten ze de bruine blaadjes dan liggen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? Je ziet toch dat alle gele en rode blaadjes mooi weg zijn? Prima werk
Anders kun je toch niet zien dat het herfst isquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar waarom laten ze de bruine blaadjes dan liggen?
quote:Volgens GeenStijl was hier sprake van tendentieuze, ongefundeerde en nodeloos grievende berichtgeving
Er zijn flink wat zwaargewonden die o.a. afgevoerd zijn door 2 traumahelicopters (en dat terwijl de VU om de hoek ligt...).quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:43 schreef iamredleader het volgende:
Ik kom er later vandaag nog even langs, ben erg benieuwd hoe erg het echt is...
Ik hoef dat niet te zien, ik geloof het zo ook wel...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Anders kun je toch niet zien dat het herfst is
Oog om oog, tand om tandquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:46 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.nu.nl/news/179(...)e_Journalistiek.html
Wahaha sukkels.
[..]
Pot verwijt ketel
Koekje van eigen deeg
Hypocrisie ten top
Weet iemand er nog meer?
Goed werkquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:33 schreef Nesle het volgende:
Yippeeeeeelaatste tentamens zijn gemaakt,
En al een 8 (GS) en een 7 (DU) terug
En, nog in de keuken geweest?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb net ingeslagen om vanavond alsnog een cake te bakkenBen alleen pas om 11 uur thuis dus alleen als ik niet te moe ben
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat SD-kaartjes nogal klein zijn is handig, maar bijzonder onhandig als je niet meer weet waar je er een gelaten hebt
welkomquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:52 schreef DuTank het volgende:
Eerste keer ooit dat ik in AKQ SC post.
Die heb ik wel, alleen deze keer niet gebruiktquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Altijd een goeie opbergplek voor dat soort prulletjes verzinnen
Eigen schuld, dikke bult zeggen ze wel eens. Maar ik herken het hoorquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die heb ik wel, alleen deze keer niet gebruikt
Onder het kopje "deze moet ik absoluut niet vergeten/kwijtraken" leg je het op een plek waarvan je denkt "daar vergeet ik het nooit" om het vervolgens niet meer te kunnen vindenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
Eigen schuld, dikke bult zeggen ze wel eens. Maar ik herken het hoor. Altijd iets op een vaste plek leggen en dan één keer niet. Gevolg is dat je het kwijt bent
Heel herkenbaar.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Onder het kopje "deze moet ik absoluut niet vergeten/kwijtraken" leg je het op een plek waarvan je denkt "daar vergeet ik het nooit" om het vervolgens niet meer te kunnen vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |