quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:25 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Gast ik ben nog gespierder dan een militair dus ga nou niet fokken okay?
quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:44 schreef Acinonyx het volgende:
Ik verkoop limonade op straat in een zelf gebouwt kraampje
Tijdstip heee...quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:44 schreef Acinonyx het volgende:
Ik verkoop limonade op straat in een zelf gebouwt kraampje
MET AIDS JA!!!!1EINZWEI!111quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het zal dan ook wel 'speciale' limonade zijn.
koekje der bij ?quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:54 schreef Broekpaling het volgende:
IK HEP PAAIN AAN MOIN HARSES GUDVERDULLE!1Dd111!11![]()
Late nakater ofzo?
Jaaaah, super-goedkope c1000-Cola voor het dubbele verkopen, een goudmijntjequote:Op zondag 12 oktober 2008 23:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het zal dan ook wel 'speciale' limonade zijn.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Is dat de shit?
Ik heb net 2 paracetamol op en merk nog niks.
Binnenkort maar even die stuff inslaan dan.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:58 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ik ben een doorgewinterde zuipert, 1 nurootje of advilletje voor het slapen gaan met een glas water...en kali is weer zo fris als een hoentje de volgende ochtend!
quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:01 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga sloapen, nu maar hopen dat mijn kamer niet besluit rondjes om mij heen te draaien.
Ik dacht juist dat de wereld loopt en ons laat draaienquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:03 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
je weet toch dat de wereld stilstaat en wij hem laten draaien als we lopen???
quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:08 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat de wereld loopt en ons laat draaien
Maar leven en dood is verzonnen door gristenen dus in principe kunnen we niet dood, of zijn we al doodquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
hoe je het nou wendt of keert, rolt of draait, dood gaan we allemaal!!
dood is relatief, ergens leven we allemaal door....quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:15 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Maar leven en dood is verzonnen door gristenen dus in principe kunnen we niet dood, of zijn we al dood
(mooie meid trouwens)
Wasmachines leven langer met, calgon...quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:59 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ik gebruik mijn stem dus ik gebruik isla.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wasmachines leven langer met, calgon...
wat een lijkquote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:30 schreef Acinonyx het volgende:
OMG OMG HET IS DE MIST !! HET GAAT ONS ALLEMAAL IN WEZENS MET RODE OGEN EN TENTAKELS EN 20 OGEN EN EEN VACHT EN ZUIGNAPPEN EN BASSIE-HAAR VERANDEREN !!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, eerste hit op "calgon babe" op Google Images
Gohquote:
jaah hij is coolquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:34 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
jij leest ook stephen king????
het einde van dit boek is zoooo fokking brilliant!!!!!!
[ afbeelding ]
een cashew-note ?quote:
Lekker bezig Mcfearlessquote:
quote:
Het is geloof ik tijd om te gaan slapen ...quote:
Ga jij mee ?quote:Op maandag 13 oktober 2008 01:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is geloof ik tijd om te gaan slapen ...
Uiteraard, ik lig alquote:
Werk ze nog?quote:Op maandag 13 oktober 2008 01:15 schreef Kali-Mist1 het volgende:
truste!!!
Dan kom ik je zo wel ff warm houdenquote:
doe dat, wel veilig he??quote:Op maandag 13 oktober 2008 01:30 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dan kom ik je zo wel ff warm houden![]()
Truste, ik ga met BlackEye mee
Slapen? Ik net uit bedquote:Op maandag 13 oktober 2008 06:11 schreef Kali-Mist1 het volgende:
mooi geweest...
slapen...
doei...
dag...
tjuus...
ciao...
adios....
Hier, ouwe droeftoeter, jij bent er ook weer vroeg bijquote:
En morgen vanaf 7 uur, want dan kan ik om 3 uur naar de BMW dealerquote:Op maandag 13 oktober 2008 08:32 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hier, ouwe droeftoeter, jij bent er ook weer vroeg bij
Boh gek,quote:Op maandag 13 oktober 2008 08:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En morgen vanaf 7 uur, want dan kan ik om 3 uur naar de BMW dealer
Ik ben al heel druk aan het werk. Allemaal productieverstoringen, maar ik heb mijn stukje al geroggeldquote:Op maandag 13 oktober 2008 08:50 schreef KingOfPop het volgende:
Ga eens aan het werk dan, ralle parasiet dat je er rond loopt
Weet niet, ben ook niet zoveel online geweest, dit weekend.quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:03 schreef BobbyB het volgende:
Nieuwe werkweek, het is weer tijd om de SC vol te baggerenNog rellen geweest?
Ah, zie alleen dat reetveter een maandban heeft.quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:22 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Weet niet, ben ook niet zoveel online geweest, dit weekend.
Net alsof ik niets anders te doen hebquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:15 schreef KingOfPop het volgende:
Jij zit hier de hele dag en dan weet je nog niet waarom iemand gebanned is? Dat is wel sad
Om 4 uur zelfsquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:17 schreef KingOfPop het volgende:
O ja, je "moet" nog naar de audi-dealerMaar dat is pas om drie uur, tot die tijd kun je nog mooi FOK!ken!
Nou nou nou, wat heeft het een indruk gemaaktquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:22 schreef Sackboy het volgende:
Hij is een maand gebanned omdat ie hier iets postte wat Breathtaking op msn tegen hem zei![]()
Wat voor remlof dus weer een mooie gelegenheid was om hier een vuist te tonen.
Godver, een maand? Voor zoiets?quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:22 schreef Sackboy het volgende:
Hij is een maand gebanned omdat ie hier iets postte wat Breathtaking op msn tegen hem zei![]()
Heeft ie al een keer gereageerd op opmerkingen, vragen etc?quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:22 schreef Sackboy het volgende:
Open er een topic overquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heeft ie al een keer gereageerd op opmerkingen, vragen etc?Laat me raden: Nee.
Had in het begin niks tegen hem, maar hij komt op mij nu gewoon over als een kansloze machtsgeilfiguur die thuis niks te vertellen heeft en dat afreageerd op FOK! users. En nu die een leuk nestje heeft gevonden met mensen die bans uitlokken, kliekjesvormen etc kan ie aan z'n trekken komen. Ook gewoon meteen een maand, te kansloos voor woorden gewoon. Rhythm post ranzige dingen en krijgt 48 uur, BT post ook een link naar ranzige dingen en krijgt een week, reetveter post iets wat ze zegt en krijgt meteen een maand.En vooral ook niet verantwoorden waarom de 1 een langere ban krijgt dan de andere, of uberhaupt ingaan op vragen/commentaar die op een normale manier worden gesteld aan hem.
Samenvatting: zie boven.
Heeft weinig zin, het lukt je dan nog niet eens om een fipo te plaatsen, want klagen over de crew mag niet hequote:
Dat kloptquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heeft weinig zin, het lukt je dan nog niet eens om een fipo te plaatsen, want klagen over de crew mag niet he
Spuit 11quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:58 schreef KingOfPop het volgende:
Tevens favoriete smilie van Jitzzzze --->
Ik heb al een paar keer iets uit naam van een gebande gepost hier, dat hebben ze lekker niet gezien, hihiquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Had in het begin niks tegen hem, maar hij komt op mij nu gewoon over als een kansloze machtsgeilfiguur die thuis niks te vertellen heeft en dat afreageerd op FOK! users. En nu die een leuk nestje heeft gevonden met mensen die bans uitlokken, kliekjesvormen etc kan ie aan z'n trekken komen. Ook gewoon meteen een maand, te kansloos voor woorden gewoon. Rhythm post ranzige dingen en krijgt 48 uur, BT post ook een link naar ranzige dingen en krijgt een week, reetveter post iets wat ze zegt en krijgt meteen een maand.En vooral ook niet verantwoorden waarom de 1 een langere ban krijgt dan de andere, of uberhaupt ingaan op vragen/commentaar die op een normale manier worden gesteld aan hem.
Op de vorige pagina heeft ie 1 post zonder emo.gifquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:58 schreef KingOfPop het volgende:
Tevens favoriete smilie van Jitzzzze --->
Ik ook, maar de mods kunnen mij niets maken.quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:06 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer iets uit naam van een gebande gepost hier, dat hebben ze lekker niet gezien, hihi
Heel soms post ik iets zonderquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:06 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer iets uit naam van een gebande gepost hier, dat hebben ze lekker niet gezien, hihi
En tja, remlof.. die jongen heeft het moeilijk, dat lijkt me duidelijk.
[..]
Op de vorige pagina heeft ie 1 post zonder emo.gif
Mwa, ik vind het prima dat iemand een ban daarvoor krijgt, maar doe dan 48 uur, maar een maand voor zoiets is wel erg overdreven.quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:06 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Yep.quote:En tja, remlof.. die jongen heeft het moeilijk, dat lijkt me duidelijk.
Straks gooit ie hem dichtquote:
Remlof, kom er maar in!quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:12 schreef BobbyB het volgende:
Straks gooit ie hem dichtOf hij komt in ieder geval langs om dat even te melden, dat is een wekelijks ritueel geworden.
Ik ben er ook nogquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:35 schreef KingOfPop het volgende:
Naja, nu ben je er nog, als enige..Zo'n beetje.
Helemaal mee eens. Rhythm is toch ook een sc'erquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vakantie? Wat is dat?quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Rhythm is toch ook een sc'er?
Ik heb trouwens voor m'n doodsverwensing slechts een note gekregen.
Oh hebben jullie ook allemaal vakantie trouwens?
quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:57 schreef jitzzzze het volgende:
Godver![]()
Ik kan de BMW accesoires brochure niet downloaden. Hoe moet ik dan weten wat al die onzin moet kosten?
In die accessoires brochure staan geen prijzen, dus je zal de prijslijst bij de dealer moeten gaan halenquote:
ik moet de algemene bmw accessoires brochure hebben, en die kan ik nergens vindenquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:10 schreef Sackboy het volgende:
[..]
In die accessoires brochure staan geen prijzen, dus je zal de prijslijst bij de dealer moeten gaan halen
Ja die kan je dus ook alleen bij de dealer halenquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ik moet de algemene bmw accessoires brochure hebben, en die kan ik nergens vinden
Echt heel flauw van BMWquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:13 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ja die kan je dus ook alleen bij de dealer halen
Ik weet het. Maar anders heeft de dealer niks meer te doenquote:
Blijkbaarquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:16 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar anders heeft de dealer niks meer te doen
http://www.bmw.nl/nl/nl/g(...)08.pdf?download=true ?quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ik moet de algemene bmw accessoires brochure hebben, en die kan ik nergens vinden
Dat is niet de algemene (zeg maar de complete), en daar staan ook geen prijzen inquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
http://www.bmw.nl/nl/nl/g(...)08.pdf?download=true
Nee, BT is er niet.quote:
Vakantie doe ik niet aan. Doorbikkelen tot het bittere eindquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Rhythm is toch ook een sc'er?
Ik heb trouwens voor m'n doodsverwensing slechts een note gekregen.
Oh hebben jullie ook allemaal vakantie trouwens?
edit, WTF er loopt me hier toch ook ineens zoeen dikke spin rond.....quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vakantie? Ik ben gewoon aan het bikkelen (hoest*) op m'n stage heur.
Ik.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:56 schreef KingOfPop het volgende:
En wie zegt dat je het nu wel gaat halen?
Mijn pa 9x (hehehe) voor praktijkexamenquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik.
M'n pa had er 3x voor nodig dus ik moet het wel halen om hem te pwnen.
Stop 'm in je broek.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:58 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
edit, WTF er loopt me hier toch ook ineens zoeen dikke spin rond.....![]()
![]()
![]()
![]()
Kanker.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:58 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Mijn pa 9x (hehehe) voor praktijkexamen
Mijn moeder geloof ik ook 5xquote:
Dat dus.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:47 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat is niet de algemene (zeg maar de complete), en daar staan ook geen prijzen in
Mijn ma had alles in 1x.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:05 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Mijn moeder geloof ik ook 5xMaar mijn broer heeft het in 1 kaar gehaald, der is nog hoop
Turk/Morok?quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:04 schreef KingOfPop het volgende:
Maar hij is ook niet Nederlands, misschien dat het daar aan lag...Hij mocht het ook niet meer bij zo'n rijschool doen, de negende keer moest hij het bij zoeen staatsexamen doen, en meteen geslaagd
Nee.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Turk/Morok?
Hehehehehehehehehehehehehehehjehehe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Heb ik van horen zeggen uit de zevende hand (is jouw moeder al zo oud??quote:
Bespaar je de moeite, wordt toch niks.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:11 schreef Broekpaling het volgende:
Gvd, ik mag echt niet falen morgen.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:11 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Heb ik van horen zeggen uit de zevende hand (is jouw moeder al zo oud??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
Niet geneukt is nooit bezwangerd zeg ik altijd maar.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:12 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite, wordt toch niks.
Wat deze zegt dus hé!!!111111111!@!@@#!!!!quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Niet bezwangerd is nooit geneukt zeg ik altijd maar.
(!!!!1!11!!1 )
ik nietquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:20 schreef superXmacho het volgende:
goeie morgen deze middag
Moeten jullie niet naar het werk / school of whate ever
neequote:Op maandag 13 oktober 2008 14:20 schreef superXmacho het volgende:
goeie morgen deze middag
Moeten jullie niet naar het werk / school of whate ever
Ga dan fietsenquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:28 schreef superXmacho het volgende:
nee hoef niet naar school..
Eigelijk moet ik voor 25 minuten op school kommen.
Ik moet eerst naar het busstadion dat is 5 min. met de auto.
En dan nog eens 3 kwatier in de kut bus.
En moet ik nog over stappen ook.
En het is iedere keer weer een verrasing of hij optijd komt.
En soms komt de busgewoon niet.
lekker vrij dusquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:28 schreef superXmacho het volgende:
Ik moet eerst naar het busstadion dat is 5 min. met de auto.
En dan nog eens 3 kwatier in de kut bus.
En moet ik nog over stappen ook.
En het is iedere keer weer een verrasing of hij optijd komt.
En soms komt de busgewoon niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:28 schreef superXmacho het volgende:
quote:busstadion
quote:kwatier
quote:verrasing
Ja heb ik zelf ff geregelt..quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:31 schreef KingOfPop het volgende:
Al die nieuwe lui hier..en zelf op zaterdag 5 januari 2008 @ 21:20 geregistreerd zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sneekquote:
De SC, anders zou je beter wetenquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
en zelf op zaterdag 5 januari 2008 @ 21:20 geregistreerd zijn
Hij heeft het toch over de nieuwe mensen 'hier'. Met hier bedoeld hij deze uberSC.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
en zelf op zaterdag 5 januari 2008 @ 21:20 geregistreerd zijn
Heul niet, Leeuwarden. Oh nee daar werk jij.quote:
FRL...quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:39 schreef McFearless het volgende:
[..]
Hij heeft het toch over de nieuwe mensen 'hier'. Met hier bedoeld hij deze uberSC.
Dat snap ik ook wel, maar over nieuw praten en zelf nog maar net geregistreerd zijn vind ik een beetje ironischquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:39 schreef McFearless het volgende:
[..]
Hij heeft het toch over de nieuwe mensen 'hier'. Met hier bedoeld hij deze uberSC.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:35 schreef superXmacho het volgende:
geregelt..
koeienmelken.
boerij
gebelt
medeling
carentene![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kommen
nouw
Jij snapt het nog niet he?quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar over nieuw praten en zelf nog maar net geregistreerd zijn vind ik een beetje ironisch
Je hebt het dus niet van een vreemdequote:
Ik wouw eigelijk zeggen dat we vee hebben met MKZ (als jullie nog weten wat dat is?)quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:39 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Heul niet, Leeuwarden. Oh nee daar werk jij.Je weet helemaal niks, want ik werk niet in LeeuwardenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga een beetje in Leeuwarden werken als ik in Ede woon
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Mensen die de TT niet lezenquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:44 schreef Catch_me het volgende:
Jongens laten we het gezellig houden, voor flamewars kunnen jullie lekker op msn met elkaar kibbelen.
Voor een gezellige SC verwijs ik je naar de Koffie SC in GC.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:44 schreef Catch_me het volgende:
Jongens laten we het gezellig houden, voor flamewars kunnen jullie lekker op msn met elkaar kibbelen.
Waar ga je dan in LWD werken??quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je weet helemaal niks, want ik werk niet in LeeuwardenIk ga een beetje in Leeuwarden werken als ik in Ede woon
Misschien een beetje foute zinsopbouw, maar ZIJ werkt daar, niet jijquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je weet helemaal niks, want ik werk niet in LeeuwardenIk ga een beetje in Leeuwarden werken als ik in Ede woon
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:46 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Waar ga je dan in LWD werken??
koffiequote:Op maandag 13 oktober 2008 14:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voor een gezellige SC verwijs ik je naar de Koffie SC in GC.
Hu??quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:46 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Misschien een beetje foute zinsopbouw, maar ZIJ werkt daar, niet jij
Oh oh oh oh oh, ongelovelijk ditquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:46 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Waar ga je dan in LWD werken??
Ohquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:46 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Misschien een beetje foute zinsopbouw, maar ZIJ werkt daar, niet jij
Jijquote:
Ik zag het ja, je hebt gelijk.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
OhQuote dan de goede of verwijs naar de juiste persoon, sXm2
Whehe, het blijft een komisch figuur.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:47 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Oh oh oh oh oh, ongelovelijk dit
Ik kreeg net nog een toffe PM van dagdag.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:49 schreef KingOfPop het volgende:
Ach ja, vergeleken met dagdag valt deze nog wel mee ja..
Hij stuurt me al een paar keer een Pb ,quote:
Over dagdag gespreekt, hij loopt mij te PMen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:49 schreef KingOfPop het volgende:
Ach ja, vergeleken met dagdag valt deze nog wel mee ja..
quote:hey waz juh daar ook of ben je gaan winkelen
nijmegen is raar want er lopen koeien
hoe laat is het ahahah
pak
GROET ook EJ rosendahl
quote:wauw
Mon 13 October 2008 14:50u door dagdag
die supermacho is nag kutter dan ol
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Over dagdag gespreekt, hij loopt mij te PMen.
[..]
[..]
Die heb ik geblokkeerd, sinds mijn gevulde inbox van 4 naar 98 procent is gegaan in 4 uur.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:50 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik kreeg net nog een toffe PM van dagdag.!
Posten uit naam van gebande, BobbyB tochquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Over dagdag gespreekt, hij loopt mij te PMen.
[..]
[..]
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:52 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Die heb ik geblokkeerd, sinds mijn gevulde inbox van 4 naar 98 procent is gegaan in 4 uur.
Is dat ook al nie toegestaan?quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:54 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Posten uit naam van gebande, BobbyB toch
oo arme sgat..quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:54 schreef BigKahuna het volgende:
Wie is nou die dagdag
En waarom krijg ik geen PM's van hem
Vind ie me niet lief ofzo?
Nope.quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:55 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nope.
Schijnt dat remlof nu ook bezig is met een regel voor spelfouten. Elke spel- of grammaticafout is een week weg.
Hey BK!quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:54 schreef BigKahuna het volgende:
Wie is nou die dagdag
En waarom krijg ik geen PM's van hem
Vind ie me niet lief ofzo?
oo wat jammer dan voor hem.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:55 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nope.
Schijnt dat remlof nu ook bezig is met een regel voor spelfouten. Elke spel- of grammaticafout is een week weg.
Dus dan heeft Stella nu al een ban tot 2076?quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:55 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nope.
Je tieten!quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:00 schreef superXmacho het volgende:
ff iets anders..
Ik zit nu al een hele tijd te denken wat voor avatar ik zal maken mensen met ideeen ??
OH NOES! Kan ik bij Reetveter, Ananas en BT in de bankantine zittenquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:54 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Posten uit naam van gebande, BobbyB toch
Nee, ze noemde je "sgat"quote:
quote:
Eens moet de eerste keer zijn tochquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
OH NOES! Kan ik bij Reetveter, Ananas en BT in de bankantine zitten
Vraag het haar, zij heeft blijkbaar het antwoordquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:07 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
wat is het verschil op het fantastische Nederlands na
sgat = waar je je door laat uitwonenquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:07 schreef superXmacho het volgende:
[..]
er is een verschil tussen sgat en schat..
Jesus dat jullie dat niet eens weten.
Je bent dadelijk een uur per dag bezig om al die pm's te verwijderen.quote:
Blijkbaar is het nog nooit eerder opgevallen, want ik heb al vaker PM's gepostquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:08 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Eens moet de eerste keer zijn toch
Ik ookquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Blijkbaar is het nog nooit eerder opgevallen, want ik heb al vaker PM's gepost
zgat = kist met goud die je opgraaftquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vraag het haar, zij heeft blijkbaar het antwoord
[..]
sgat = waar je je door laat uitwonen
schat = vriendschappelijk
of omgekeerd?
quote:niks het kost alleen
(dit zijn wel dingen waar ik vroeger van droomde
iedereen wou voetballer worden maar ik dacht aan fok)
motto al zit het sperma op de muur met fok is het leven minder zuur
tshirts verkrijgbaar
Omgekeerd ..quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vraag het haar, zij heeft blijkbaar het antwoord
[..]
sgat = waar je je door laat uitwonen
schat = vriendschappelijk
of omgekeerd?
ik wil lid wordenquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:12 schreef Catch_me het volgende:
Schijnbaar heeft dagdag een eigen fanclub.
[..]
Dat is ban nummer twee.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:12 schreef Catch_me het volgende:
Schijnbaar heeft dagdag een eigen fanclub.
[..]
moeten we er 1 oprichtenquote:
ben je jut , popo , wout.,smeris noem maar op van beroep??quote:
quote:die supermacho komt niet meer in de fanclub moet ze maar niet een boze pm sturen
lidmaatschap kost 370 euro per jaar
daarvan word mij vakantie betaald
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:18 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ben je jut , popo , wout.,smeris noem maar op van beroep??
Je gedraagt je wel zo.
ik ben lidquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:20 schreef Catch_me het volgende:
superXmacho, ik krijg net te horen dat jij niet welkom bent![]()
[..]
Nee, ik werk bij de NS.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:18 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ben je jut , popo , wout.,smeris noem maar op van beroep??
Je gedraagt je wel zo.
Allerliefste Stella,quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:17 schreef superXmacho het volgende:
[..]
moeten we er 1 oprichten
en dan net als met deze topic.
Bedenken we een naam en iedere keer gaat het veder.
Dan maak ik een anti- dagdag club en is hij NIET welkom..quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:20 schreef Catch_me het volgende:
superXmacho, ik krijg net te horen dat jij niet welkom bent![]()
[..]
Zolang er maar naakt/bikini foto's bij zitten.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:25 schreef superXmacho het volgende:
Eventueel wil ik hem wel vakantie foto's laten zien.
zijn we jaloers??quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:25 schreef KingOfPop het volgende:
De enige vakantie die jij verdient is een enkeltje Auschwitz!
Nou doe eens niet zo onaardigquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:25 schreef KingOfPop het volgende:
En trouwens..quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:25 schreef KingOfPop het volgende:
Idd, Ik zou wel met de trein gaan is goedkoper, kun jij ook eens op kamers, en ik zou meteen die douche proberen, fijne douches waren dat altijd.quote:
Berijl?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:29 schreef superXmacho het volgende:
[..]
En trouwens..
Me pa die vindt Duitsland zo .. saai.
We zijn laast een weekendtje in Berijl geweest.
Hij vondt het maar nicks veel te koudt.
Dus daarom gaan we naar Tunesië.
Waar ligt dat precies? Was het er leuk of alleen veel te koud?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:29 schreef superXmacho het volgende:
[..]
En trouwens..
Me pa die vindt Duitsland zo .. saai.
We zijn laast een weekendtje in Berijl geweest.
Hij vondt het maar nicks veel te koudt.
Dus daarom gaan we naar Tunesië.
Wat moet een weekendtje kosten dan??:Dquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:30 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Idd, Ik zou wel met de trein gaan is goedkoper, kun jij ook eens op kamers, en ik zou meteen die douche proberen, fijne douches waren dat altijd.
ja ja ik begrijp het.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:31 schreef McFearless het volgende:
[..]
Waar ligt dat precies? Was het er leuk of alleen veel te koud?
Over geld hoef jij je niet druk te maken, jouw reisje wordt gesponsord door de hele SC.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:31 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Wat moet een weekendtje kosten dan??:D
Rekeningnummer?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:35 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Over geld hoef jij je niet druk te maken, jouw reisje wordt gesponsord door de hele SC.
wat lief!!quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:35 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Over geld hoef jij je niet druk te maken, jouw reisje wordt gesponsord door de hele SC.
hij en mij hacken??quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:39 schreef Catch_me het volgende:
dagdag zegt die ie jou gehackingt heeft superXmacho en zo het lidmaatschap gratisch is
hij en mij hacken??quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:39 schreef Catch_me het volgende:
dagdag zegt die ie jou gehackingt heeft superXmacho en zo het lidmaatschap gratisch is
quote:supermacho krijgt een deurwaarder want dat mens is vergeten haar onderkin te betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |