koekje der bij ?quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:54 schreef Broekpaling het volgende:
IK HEP PAAIN AAN MOIN HARSES GUDVERDULLE!1Dd111!11![]()
Late nakater ofzo?
Jaaaah, super-goedkope c1000-Cola voor het dubbele verkopen, een goudmijntjequote:Op zondag 12 oktober 2008 23:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het zal dan ook wel 'speciale' limonade zijn.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Is dat de shit?
Ik heb net 2 paracetamol op en merk nog niks.
Binnenkort maar even die stuff inslaan dan.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:58 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ik ben een doorgewinterde zuipert, 1 nurootje of advilletje voor het slapen gaan met een glas water...en kali is weer zo fris als een hoentje de volgende ochtend!
quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:01 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga sloapen, nu maar hopen dat mijn kamer niet besluit rondjes om mij heen te draaien.
Ik dacht juist dat de wereld loopt en ons laat draaienquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:03 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
je weet toch dat de wereld stilstaat en wij hem laten draaien als we lopen???
quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:08 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat de wereld loopt en ons laat draaien
Maar leven en dood is verzonnen door gristenen dus in principe kunnen we niet dood, of zijn we al doodquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
hoe je het nou wendt of keert, rolt of draait, dood gaan we allemaal!!
dood is relatief, ergens leven we allemaal door....quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:15 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Maar leven en dood is verzonnen door gristenen dus in principe kunnen we niet dood, of zijn we al dood
(mooie meid trouwens)
Wasmachines leven langer met, calgon...quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:59 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ik gebruik mijn stem dus ik gebruik isla.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wasmachines leven langer met, calgon...
wat een lijkquote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:30 schreef Acinonyx het volgende:
OMG OMG HET IS DE MIST !! HET GAAT ONS ALLEMAAL IN WEZENS MET RODE OGEN EN TENTAKELS EN 20 OGEN EN EEN VACHT EN ZUIGNAPPEN EN BASSIE-HAAR VERANDEREN !!![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |