quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:25 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Gast ik ben nog gespierder dan een militair dus ga nou niet fokken okay?
quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:44 schreef Acinonyx het volgende:
Ik verkoop limonade op straat in een zelf gebouwt kraampje
Tijdstip heee...quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:44 schreef Acinonyx het volgende:
Ik verkoop limonade op straat in een zelf gebouwt kraampje
MET AIDS JA!!!!1EINZWEI!111quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het zal dan ook wel 'speciale' limonade zijn.
koekje der bij ?quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:54 schreef Broekpaling het volgende:
IK HEP PAAIN AAN MOIN HARSES GUDVERDULLE!1Dd111!11![]()
Late nakater ofzo?
Jaaaah, super-goedkope c1000-Cola voor het dubbele verkopen, een goudmijntjequote:Op zondag 12 oktober 2008 23:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het zal dan ook wel 'speciale' limonade zijn.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Is dat de shit?
Ik heb net 2 paracetamol op en merk nog niks.
Binnenkort maar even die stuff inslaan dan.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:58 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ik ben een doorgewinterde zuipert, 1 nurootje of advilletje voor het slapen gaan met een glas water...en kali is weer zo fris als een hoentje de volgende ochtend!
quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:01 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga sloapen, nu maar hopen dat mijn kamer niet besluit rondjes om mij heen te draaien.
Ik dacht juist dat de wereld loopt en ons laat draaienquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:03 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
je weet toch dat de wereld stilstaat en wij hem laten draaien als we lopen???
quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:08 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat de wereld loopt en ons laat draaien
Maar leven en dood is verzonnen door gristenen dus in principe kunnen we niet dood, of zijn we al doodquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
hoe je het nou wendt of keert, rolt of draait, dood gaan we allemaal!!
dood is relatief, ergens leven we allemaal door....quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:15 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Maar leven en dood is verzonnen door gristenen dus in principe kunnen we niet dood, of zijn we al dood
(mooie meid trouwens)
Wasmachines leven langer met, calgon...quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:59 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ik gebruik mijn stem dus ik gebruik isla.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wasmachines leven langer met, calgon...
wat een lijkquote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:30 schreef Acinonyx het volgende:
OMG OMG HET IS DE MIST !! HET GAAT ONS ALLEMAAL IN WEZENS MET RODE OGEN EN TENTAKELS EN 20 OGEN EN EEN VACHT EN ZUIGNAPPEN EN BASSIE-HAAR VERANDEREN !!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, eerste hit op "calgon babe" op Google Images
Gohquote:
jaah hij is coolquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:34 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
jij leest ook stephen king????
het einde van dit boek is zoooo fokking brilliant!!!!!!
[ afbeelding ]
een cashew-note ?quote:
Lekker bezig Mcfearlessquote:
quote:
Het is geloof ik tijd om te gaan slapen ...quote:
Ga jij mee ?quote:Op maandag 13 oktober 2008 01:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is geloof ik tijd om te gaan slapen ...
Uiteraard, ik lig alquote:
Werk ze nog?quote:Op maandag 13 oktober 2008 01:15 schreef Kali-Mist1 het volgende:
truste!!!
Dan kom ik je zo wel ff warm houdenquote:
doe dat, wel veilig he??quote:Op maandag 13 oktober 2008 01:30 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dan kom ik je zo wel ff warm houden![]()
Truste, ik ga met BlackEye mee
Slapen? Ik net uit bedquote:Op maandag 13 oktober 2008 06:11 schreef Kali-Mist1 het volgende:
mooi geweest...
slapen...
doei...
dag...
tjuus...
ciao...
adios....
Hier, ouwe droeftoeter, jij bent er ook weer vroeg bijquote:
En morgen vanaf 7 uur, want dan kan ik om 3 uur naar de BMW dealerquote:Op maandag 13 oktober 2008 08:32 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hier, ouwe droeftoeter, jij bent er ook weer vroeg bij
Boh gek,quote:Op maandag 13 oktober 2008 08:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En morgen vanaf 7 uur, want dan kan ik om 3 uur naar de BMW dealer
Ik ben al heel druk aan het werk. Allemaal productieverstoringen, maar ik heb mijn stukje al geroggeldquote:Op maandag 13 oktober 2008 08:50 schreef KingOfPop het volgende:
Ga eens aan het werk dan, ralle parasiet dat je er rond loopt
Weet niet, ben ook niet zoveel online geweest, dit weekend.quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:03 schreef BobbyB het volgende:
Nieuwe werkweek, het is weer tijd om de SC vol te baggerenNog rellen geweest?
Ah, zie alleen dat reetveter een maandban heeft.quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:22 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Weet niet, ben ook niet zoveel online geweest, dit weekend.
Net alsof ik niets anders te doen hebquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:15 schreef KingOfPop het volgende:
Jij zit hier de hele dag en dan weet je nog niet waarom iemand gebanned is? Dat is wel sad
Om 4 uur zelfsquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:17 schreef KingOfPop het volgende:
O ja, je "moet" nog naar de audi-dealerMaar dat is pas om drie uur, tot die tijd kun je nog mooi FOK!ken!
Nou nou nou, wat heeft het een indruk gemaaktquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:22 schreef Sackboy het volgende:
Hij is een maand gebanned omdat ie hier iets postte wat Breathtaking op msn tegen hem zei![]()
Wat voor remlof dus weer een mooie gelegenheid was om hier een vuist te tonen.
Godver, een maand? Voor zoiets?quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:22 schreef Sackboy het volgende:
Hij is een maand gebanned omdat ie hier iets postte wat Breathtaking op msn tegen hem zei![]()
Heeft ie al een keer gereageerd op opmerkingen, vragen etc?quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:22 schreef Sackboy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |