quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, eerste hit op "calgon babe" op Google Images
Gohquote:
jaah hij is coolquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:34 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
jij leest ook stephen king????
het einde van dit boek is zoooo fokking brilliant!!!!!!
[ afbeelding ]
een cashew-note ?quote:
Lekker bezig Mcfearlessquote:
quote:
Het is geloof ik tijd om te gaan slapen ...quote:
Ga jij mee ?quote:Op maandag 13 oktober 2008 01:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is geloof ik tijd om te gaan slapen ...
Uiteraard, ik lig alquote:
Werk ze nog?quote:Op maandag 13 oktober 2008 01:15 schreef Kali-Mist1 het volgende:
truste!!!
Dan kom ik je zo wel ff warm houdenquote:
doe dat, wel veilig he??quote:Op maandag 13 oktober 2008 01:30 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dan kom ik je zo wel ff warm houden![]()
Truste, ik ga met BlackEye mee
Slapen? Ik net uit bedquote:Op maandag 13 oktober 2008 06:11 schreef Kali-Mist1 het volgende:
mooi geweest...
slapen...
doei...
dag...
tjuus...
ciao...
adios....
Hier, ouwe droeftoeter, jij bent er ook weer vroeg bijquote:
En morgen vanaf 7 uur, want dan kan ik om 3 uur naar de BMW dealerquote:Op maandag 13 oktober 2008 08:32 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hier, ouwe droeftoeter, jij bent er ook weer vroeg bij
Boh gek,quote:Op maandag 13 oktober 2008 08:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En morgen vanaf 7 uur, want dan kan ik om 3 uur naar de BMW dealer
Ik ben al heel druk aan het werk. Allemaal productieverstoringen, maar ik heb mijn stukje al geroggeldquote:Op maandag 13 oktober 2008 08:50 schreef KingOfPop het volgende:
Ga eens aan het werk dan, ralle parasiet dat je er rond loopt
Weet niet, ben ook niet zoveel online geweest, dit weekend.quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:03 schreef BobbyB het volgende:
Nieuwe werkweek, het is weer tijd om de SC vol te baggerenNog rellen geweest?
Ah, zie alleen dat reetveter een maandban heeft.quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:22 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Weet niet, ben ook niet zoveel online geweest, dit weekend.
Net alsof ik niets anders te doen hebquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:15 schreef KingOfPop het volgende:
Jij zit hier de hele dag en dan weet je nog niet waarom iemand gebanned is? Dat is wel sad
Om 4 uur zelfsquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:17 schreef KingOfPop het volgende:
O ja, je "moet" nog naar de audi-dealerMaar dat is pas om drie uur, tot die tijd kun je nog mooi FOK!ken!
Nou nou nou, wat heeft het een indruk gemaaktquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:22 schreef Sackboy het volgende:
Hij is een maand gebanned omdat ie hier iets postte wat Breathtaking op msn tegen hem zei![]()
Wat voor remlof dus weer een mooie gelegenheid was om hier een vuist te tonen.
Godver, een maand? Voor zoiets?quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:22 schreef Sackboy het volgende:
Hij is een maand gebanned omdat ie hier iets postte wat Breathtaking op msn tegen hem zei![]()
Heeft ie al een keer gereageerd op opmerkingen, vragen etc?quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:22 schreef Sackboy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |