Dat snap ik ook wel, maar over nieuw praten en zelf nog maar net geregistreerd zijn vind ik een beetje ironischquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:39 schreef McFearless het volgende:
[..]
Hij heeft het toch over de nieuwe mensen 'hier'. Met hier bedoeld hij deze uberSC.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:35 schreef superXmacho het volgende:
geregelt..
koeienmelken.
boerij
gebelt
medeling
carentene![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kommen
nouw
Jij snapt het nog niet he?quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar over nieuw praten en zelf nog maar net geregistreerd zijn vind ik een beetje ironisch
Je hebt het dus niet van een vreemdequote:
Ik wouw eigelijk zeggen dat we vee hebben met MKZ (als jullie nog weten wat dat is?)quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:39 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Heul niet, Leeuwarden. Oh nee daar werk jij.Je weet helemaal niks, want ik werk niet in LeeuwardenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga een beetje in Leeuwarden werken als ik in Ede woon
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Mensen die de TT niet lezenquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:44 schreef Catch_me het volgende:
Jongens laten we het gezellig houden, voor flamewars kunnen jullie lekker op msn met elkaar kibbelen.
Voor een gezellige SC verwijs ik je naar de Koffie SC in GC.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:44 schreef Catch_me het volgende:
Jongens laten we het gezellig houden, voor flamewars kunnen jullie lekker op msn met elkaar kibbelen.
Waar ga je dan in LWD werken??quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je weet helemaal niks, want ik werk niet in LeeuwardenIk ga een beetje in Leeuwarden werken als ik in Ede woon
Misschien een beetje foute zinsopbouw, maar ZIJ werkt daar, niet jijquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je weet helemaal niks, want ik werk niet in LeeuwardenIk ga een beetje in Leeuwarden werken als ik in Ede woon
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:46 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Waar ga je dan in LWD werken??
koffiequote:Op maandag 13 oktober 2008 14:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voor een gezellige SC verwijs ik je naar de Koffie SC in GC.
Hu??quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:46 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Misschien een beetje foute zinsopbouw, maar ZIJ werkt daar, niet jij
Oh oh oh oh oh, ongelovelijk ditquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:46 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Waar ga je dan in LWD werken??
Ohquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:46 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Misschien een beetje foute zinsopbouw, maar ZIJ werkt daar, niet jij
Jijquote:
Ik zag het ja, je hebt gelijk.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
OhQuote dan de goede of verwijs naar de juiste persoon, sXm2
Whehe, het blijft een komisch figuur.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:47 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Oh oh oh oh oh, ongelovelijk dit
Ik kreeg net nog een toffe PM van dagdag.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:49 schreef KingOfPop het volgende:
Ach ja, vergeleken met dagdag valt deze nog wel mee ja..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |