Dat snap ik ook wel, maar over nieuw praten en zelf nog maar net geregistreerd zijn vind ik een beetje ironischquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:39 schreef McFearless het volgende:
[..]
Hij heeft het toch over de nieuwe mensen 'hier'. Met hier bedoeld hij deze uberSC.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:35 schreef superXmacho het volgende:
geregelt..
koeienmelken.
boerij
gebelt
medeling
carentene![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kommen
nouw
Jij snapt het nog niet he?quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar over nieuw praten en zelf nog maar net geregistreerd zijn vind ik een beetje ironisch
Je hebt het dus niet van een vreemdequote:
Ik wouw eigelijk zeggen dat we vee hebben met MKZ (als jullie nog weten wat dat is?)quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:39 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Heul niet, Leeuwarden. Oh nee daar werk jij.Je weet helemaal niks, want ik werk niet in LeeuwardenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga een beetje in Leeuwarden werken als ik in Ede woon
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Mensen die de TT niet lezenquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:44 schreef Catch_me het volgende:
Jongens laten we het gezellig houden, voor flamewars kunnen jullie lekker op msn met elkaar kibbelen.
Voor een gezellige SC verwijs ik je naar de Koffie SC in GC.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:44 schreef Catch_me het volgende:
Jongens laten we het gezellig houden, voor flamewars kunnen jullie lekker op msn met elkaar kibbelen.
Waar ga je dan in LWD werken??quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je weet helemaal niks, want ik werk niet in LeeuwardenIk ga een beetje in Leeuwarden werken als ik in Ede woon
Misschien een beetje foute zinsopbouw, maar ZIJ werkt daar, niet jijquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je weet helemaal niks, want ik werk niet in LeeuwardenIk ga een beetje in Leeuwarden werken als ik in Ede woon
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:46 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Waar ga je dan in LWD werken??
koffiequote:Op maandag 13 oktober 2008 14:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voor een gezellige SC verwijs ik je naar de Koffie SC in GC.
Hu??quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:46 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Misschien een beetje foute zinsopbouw, maar ZIJ werkt daar, niet jij
Oh oh oh oh oh, ongelovelijk ditquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:46 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Waar ga je dan in LWD werken??
Ohquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:46 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Misschien een beetje foute zinsopbouw, maar ZIJ werkt daar, niet jij
Jijquote:
Ik zag het ja, je hebt gelijk.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
OhQuote dan de goede of verwijs naar de juiste persoon, sXm2
Whehe, het blijft een komisch figuur.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:47 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Oh oh oh oh oh, ongelovelijk dit
Ik kreeg net nog een toffe PM van dagdag.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:49 schreef KingOfPop het volgende:
Ach ja, vergeleken met dagdag valt deze nog wel mee ja..
Hij stuurt me al een paar keer een Pb ,quote:
Over dagdag gespreekt, hij loopt mij te PMen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:49 schreef KingOfPop het volgende:
Ach ja, vergeleken met dagdag valt deze nog wel mee ja..
quote:hey waz juh daar ook of ben je gaan winkelen
nijmegen is raar want er lopen koeien
hoe laat is het ahahah
pak
GROET ook EJ rosendahl
quote:wauw
Mon 13 October 2008 14:50u door dagdag
die supermacho is nag kutter dan ol
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Over dagdag gespreekt, hij loopt mij te PMen.
[..]
[..]
Die heb ik geblokkeerd, sinds mijn gevulde inbox van 4 naar 98 procent is gegaan in 4 uur.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:50 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik kreeg net nog een toffe PM van dagdag.!
Posten uit naam van gebande, BobbyB tochquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Over dagdag gespreekt, hij loopt mij te PMen.
[..]
[..]
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:52 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Die heb ik geblokkeerd, sinds mijn gevulde inbox van 4 naar 98 procent is gegaan in 4 uur.
Is dat ook al nie toegestaan?quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:54 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Posten uit naam van gebande, BobbyB toch
oo arme sgat..quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:54 schreef BigKahuna het volgende:
Wie is nou die dagdag
En waarom krijg ik geen PM's van hem
Vind ie me niet lief ofzo?
Nope.quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:55 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nope.
Schijnt dat remlof nu ook bezig is met een regel voor spelfouten. Elke spel- of grammaticafout is een week weg.
Hey BK!quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:54 schreef BigKahuna het volgende:
Wie is nou die dagdag
En waarom krijg ik geen PM's van hem
Vind ie me niet lief ofzo?
oo wat jammer dan voor hem.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:55 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nope.
Schijnt dat remlof nu ook bezig is met een regel voor spelfouten. Elke spel- of grammaticafout is een week weg.
Dus dan heeft Stella nu al een ban tot 2076?quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:55 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nope.
Je tieten!quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:00 schreef superXmacho het volgende:
ff iets anders..
Ik zit nu al een hele tijd te denken wat voor avatar ik zal maken mensen met ideeen ??
OH NOES! Kan ik bij Reetveter, Ananas en BT in de bankantine zittenquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:54 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Posten uit naam van gebande, BobbyB toch
Nee, ze noemde je "sgat"quote:
quote:
Eens moet de eerste keer zijn tochquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
OH NOES! Kan ik bij Reetveter, Ananas en BT in de bankantine zitten
Vraag het haar, zij heeft blijkbaar het antwoordquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:07 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
wat is het verschil op het fantastische Nederlands na
sgat = waar je je door laat uitwonenquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:07 schreef superXmacho het volgende:
[..]
er is een verschil tussen sgat en schat..
Jesus dat jullie dat niet eens weten.
Je bent dadelijk een uur per dag bezig om al die pm's te verwijderen.quote:
Blijkbaar is het nog nooit eerder opgevallen, want ik heb al vaker PM's gepostquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:08 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Eens moet de eerste keer zijn toch
Ik ookquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Blijkbaar is het nog nooit eerder opgevallen, want ik heb al vaker PM's gepost
zgat = kist met goud die je opgraaftquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vraag het haar, zij heeft blijkbaar het antwoord
[..]
sgat = waar je je door laat uitwonen
schat = vriendschappelijk
of omgekeerd?
quote:niks het kost alleen
(dit zijn wel dingen waar ik vroeger van droomde
iedereen wou voetballer worden maar ik dacht aan fok)
motto al zit het sperma op de muur met fok is het leven minder zuur
tshirts verkrijgbaar
Omgekeerd ..quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vraag het haar, zij heeft blijkbaar het antwoord
[..]
sgat = waar je je door laat uitwonen
schat = vriendschappelijk
of omgekeerd?
ik wil lid wordenquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:12 schreef Catch_me het volgende:
Schijnbaar heeft dagdag een eigen fanclub.
[..]
Dat is ban nummer twee.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:12 schreef Catch_me het volgende:
Schijnbaar heeft dagdag een eigen fanclub.
[..]
moeten we er 1 oprichtenquote:
ben je jut , popo , wout.,smeris noem maar op van beroep??quote:
quote:die supermacho komt niet meer in de fanclub moet ze maar niet een boze pm sturen
lidmaatschap kost 370 euro per jaar
daarvan word mij vakantie betaald
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:18 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ben je jut , popo , wout.,smeris noem maar op van beroep??
Je gedraagt je wel zo.
ik ben lidquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:20 schreef Catch_me het volgende:
superXmacho, ik krijg net te horen dat jij niet welkom bent![]()
[..]
Nee, ik werk bij de NS.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:18 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ben je jut , popo , wout.,smeris noem maar op van beroep??
Je gedraagt je wel zo.
Allerliefste Stella,quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:17 schreef superXmacho het volgende:
[..]
moeten we er 1 oprichten
en dan net als met deze topic.
Bedenken we een naam en iedere keer gaat het veder.
Dan maak ik een anti- dagdag club en is hij NIET welkom..quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:20 schreef Catch_me het volgende:
superXmacho, ik krijg net te horen dat jij niet welkom bent![]()
[..]
Zolang er maar naakt/bikini foto's bij zitten.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:25 schreef superXmacho het volgende:
Eventueel wil ik hem wel vakantie foto's laten zien.
zijn we jaloers??quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:25 schreef KingOfPop het volgende:
De enige vakantie die jij verdient is een enkeltje Auschwitz!
Nou doe eens niet zo onaardigquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:25 schreef KingOfPop het volgende:
En trouwens..quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:25 schreef KingOfPop het volgende:
Idd, Ik zou wel met de trein gaan is goedkoper, kun jij ook eens op kamers, en ik zou meteen die douche proberen, fijne douches waren dat altijd.quote:
Berijl?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:29 schreef superXmacho het volgende:
[..]
En trouwens..
Me pa die vindt Duitsland zo .. saai.
We zijn laast een weekendtje in Berijl geweest.
Hij vondt het maar nicks veel te koudt.
Dus daarom gaan we naar Tunesië.
Waar ligt dat precies? Was het er leuk of alleen veel te koud?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:29 schreef superXmacho het volgende:
[..]
En trouwens..
Me pa die vindt Duitsland zo .. saai.
We zijn laast een weekendtje in Berijl geweest.
Hij vondt het maar nicks veel te koudt.
Dus daarom gaan we naar Tunesië.
Wat moet een weekendtje kosten dan??:Dquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:30 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Idd, Ik zou wel met de trein gaan is goedkoper, kun jij ook eens op kamers, en ik zou meteen die douche proberen, fijne douches waren dat altijd.
ja ja ik begrijp het.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:31 schreef McFearless het volgende:
[..]
Waar ligt dat precies? Was het er leuk of alleen veel te koud?
Over geld hoef jij je niet druk te maken, jouw reisje wordt gesponsord door de hele SC.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:31 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Wat moet een weekendtje kosten dan??:D
Rekeningnummer?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:35 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Over geld hoef jij je niet druk te maken, jouw reisje wordt gesponsord door de hele SC.
wat lief!!quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:35 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Over geld hoef jij je niet druk te maken, jouw reisje wordt gesponsord door de hele SC.
hij en mij hacken??quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:39 schreef Catch_me het volgende:
dagdag zegt die ie jou gehackingt heeft superXmacho en zo het lidmaatschap gratisch is
hij en mij hacken??quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:39 schreef Catch_me het volgende:
dagdag zegt die ie jou gehackingt heeft superXmacho en zo het lidmaatschap gratisch is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |