Hij stuurt me al een paar keer een Pb ,quote:
Over dagdag gespreekt, hij loopt mij te PMen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:49 schreef KingOfPop het volgende:
Ach ja, vergeleken met dagdag valt deze nog wel mee ja..
quote:hey waz juh daar ook of ben je gaan winkelen
nijmegen is raar want er lopen koeien
hoe laat is het ahahah
pak
GROET ook EJ rosendahl
quote:wauw
Mon 13 October 2008 14:50u door dagdag
die supermacho is nag kutter dan ol
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Over dagdag gespreekt, hij loopt mij te PMen.
[..]
[..]
Die heb ik geblokkeerd, sinds mijn gevulde inbox van 4 naar 98 procent is gegaan in 4 uur.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:50 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik kreeg net nog een toffe PM van dagdag.!
Posten uit naam van gebande, BobbyB tochquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Over dagdag gespreekt, hij loopt mij te PMen.
[..]
[..]
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:52 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Die heb ik geblokkeerd, sinds mijn gevulde inbox van 4 naar 98 procent is gegaan in 4 uur.
Is dat ook al nie toegestaan?quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:54 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Posten uit naam van gebande, BobbyB toch
oo arme sgat..quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:54 schreef BigKahuna het volgende:
Wie is nou die dagdag
En waarom krijg ik geen PM's van hem
Vind ie me niet lief ofzo?
Nope.quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:55 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nope.
Schijnt dat remlof nu ook bezig is met een regel voor spelfouten. Elke spel- of grammaticafout is een week weg.
Hey BK!quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:54 schreef BigKahuna het volgende:
Wie is nou die dagdag
En waarom krijg ik geen PM's van hem
Vind ie me niet lief ofzo?
oo wat jammer dan voor hem.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:55 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nope.
Schijnt dat remlof nu ook bezig is met een regel voor spelfouten. Elke spel- of grammaticafout is een week weg.
Dus dan heeft Stella nu al een ban tot 2076?quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:55 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nope.
Je tieten!quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:00 schreef superXmacho het volgende:
ff iets anders..
Ik zit nu al een hele tijd te denken wat voor avatar ik zal maken mensen met ideeen ??
OH NOES! Kan ik bij Reetveter, Ananas en BT in de bankantine zittenquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:54 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Posten uit naam van gebande, BobbyB toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |