Dan maak ik een anti- dagdag club en is hij NIET welkom..quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:20 schreef Catch_me het volgende:
superXmacho, ik krijg net te horen dat jij niet welkom bent![]()
[..]
Zolang er maar naakt/bikini foto's bij zitten.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:25 schreef superXmacho het volgende:
Eventueel wil ik hem wel vakantie foto's laten zien.
zijn we jaloers??quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:25 schreef KingOfPop het volgende:
De enige vakantie die jij verdient is een enkeltje Auschwitz!
Nou doe eens niet zo onaardigquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:25 schreef KingOfPop het volgende:
En trouwens..quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:25 schreef KingOfPop het volgende:
Idd, Ik zou wel met de trein gaan is goedkoper, kun jij ook eens op kamers, en ik zou meteen die douche proberen, fijne douches waren dat altijd.quote:
Berijl?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:29 schreef superXmacho het volgende:
[..]
En trouwens..
Me pa die vindt Duitsland zo .. saai.
We zijn laast een weekendtje in Berijl geweest.
Hij vondt het maar nicks veel te koudt.
Dus daarom gaan we naar Tunesië.
Waar ligt dat precies? Was het er leuk of alleen veel te koud?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:29 schreef superXmacho het volgende:
[..]
En trouwens..
Me pa die vindt Duitsland zo .. saai.
We zijn laast een weekendtje in Berijl geweest.
Hij vondt het maar nicks veel te koudt.
Dus daarom gaan we naar Tunesië.
Wat moet een weekendtje kosten dan??:Dquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:30 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Idd, Ik zou wel met de trein gaan is goedkoper, kun jij ook eens op kamers, en ik zou meteen die douche proberen, fijne douches waren dat altijd.
ja ja ik begrijp het.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:31 schreef McFearless het volgende:
[..]
Waar ligt dat precies? Was het er leuk of alleen veel te koud?
Over geld hoef jij je niet druk te maken, jouw reisje wordt gesponsord door de hele SC.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:31 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Wat moet een weekendtje kosten dan??:D
Rekeningnummer?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:35 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Over geld hoef jij je niet druk te maken, jouw reisje wordt gesponsord door de hele SC.
wat lief!!quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:35 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Over geld hoef jij je niet druk te maken, jouw reisje wordt gesponsord door de hele SC.
hij en mij hacken??quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:39 schreef Catch_me het volgende:
dagdag zegt die ie jou gehackingt heeft superXmacho en zo het lidmaatschap gratisch is
hij en mij hacken??quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:39 schreef Catch_me het volgende:
dagdag zegt die ie jou gehackingt heeft superXmacho en zo het lidmaatschap gratisch is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |