Helemaal mee eens. Rhythm is toch ook een sc'erquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heeft ie al een keer gereageerd op opmerkingen, vragen etc?Laat me raden: Nee.
Had in het begin niks tegen hem, maar hij komt op mij nu gewoon over als een kansloze machtsgeilfiguur die thuis niks te vertellen heeft en dat afreageerd op FOK! users. En nu die een leuk nestje heeft gevonden met mensen die bans uitlokken, kliekjesvormen etc kan ie aan z'n trekken komen. Ook gewoon meteen een maand, te kansloos voor woorden gewoon. Rhythm post ranzige dingen en krijgt 48 uur, BT post ook een link naar ranzige dingen en krijgt een week, reetveter post iets wat ze zegt en krijgt meteen een maand.En vooral ook niet verantwoorden waarom de 1 een langere ban krijgt dan de andere, of uberhaupt ingaan op vragen/commentaar die op een normale manier worden gesteld aan hem.
Samenvatting: zie boven.
Vakantie? Wat is dat?quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Rhythm is toch ook een sc'er?
Ik heb trouwens voor m'n doodsverwensing slechts een note gekregen.
Oh hebben jullie ook allemaal vakantie trouwens?
quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:57 schreef jitzzzze het volgende:
Godver![]()
Ik kan de BMW accesoires brochure niet downloaden. Hoe moet ik dan weten wat al die onzin moet kosten?
In die accessoires brochure staan geen prijzen, dus je zal de prijslijst bij de dealer moeten gaan halenquote:
ik moet de algemene bmw accessoires brochure hebben, en die kan ik nergens vindenquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:10 schreef Sackboy het volgende:
[..]
In die accessoires brochure staan geen prijzen, dus je zal de prijslijst bij de dealer moeten gaan halen
Ja die kan je dus ook alleen bij de dealer halenquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ik moet de algemene bmw accessoires brochure hebben, en die kan ik nergens vinden
Echt heel flauw van BMWquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:13 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ja die kan je dus ook alleen bij de dealer halen
Ik weet het. Maar anders heeft de dealer niks meer te doenquote:
Blijkbaarquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:16 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar anders heeft de dealer niks meer te doen
http://www.bmw.nl/nl/nl/g(...)08.pdf?download=true ?quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ik moet de algemene bmw accessoires brochure hebben, en die kan ik nergens vinden
Dat is niet de algemene (zeg maar de complete), en daar staan ook geen prijzen inquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
http://www.bmw.nl/nl/nl/g(...)08.pdf?download=true
Nee, BT is er niet.quote:
Vakantie doe ik niet aan. Doorbikkelen tot het bittere eindquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Rhythm is toch ook een sc'er?
Ik heb trouwens voor m'n doodsverwensing slechts een note gekregen.
Oh hebben jullie ook allemaal vakantie trouwens?
edit, WTF er loopt me hier toch ook ineens zoeen dikke spin rond.....quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vakantie? Ik ben gewoon aan het bikkelen (hoest*) op m'n stage heur.
Ik.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:56 schreef KingOfPop het volgende:
En wie zegt dat je het nu wel gaat halen?
Mijn pa 9x (hehehe) voor praktijkexamenquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik.
M'n pa had er 3x voor nodig dus ik moet het wel halen om hem te pwnen.
Stop 'm in je broek.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:58 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
edit, WTF er loopt me hier toch ook ineens zoeen dikke spin rond.....![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |