Open er een topic overquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heeft ie al een keer gereageerd op opmerkingen, vragen etc?Laat me raden: Nee.
Had in het begin niks tegen hem, maar hij komt op mij nu gewoon over als een kansloze machtsgeilfiguur die thuis niks te vertellen heeft en dat afreageerd op FOK! users. En nu die een leuk nestje heeft gevonden met mensen die bans uitlokken, kliekjesvormen etc kan ie aan z'n trekken komen. Ook gewoon meteen een maand, te kansloos voor woorden gewoon. Rhythm post ranzige dingen en krijgt 48 uur, BT post ook een link naar ranzige dingen en krijgt een week, reetveter post iets wat ze zegt en krijgt meteen een maand.En vooral ook niet verantwoorden waarom de 1 een langere ban krijgt dan de andere, of uberhaupt ingaan op vragen/commentaar die op een normale manier worden gesteld aan hem.
Samenvatting: zie boven.
Heeft weinig zin, het lukt je dan nog niet eens om een fipo te plaatsen, want klagen over de crew mag niet hequote:
Dat kloptquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heeft weinig zin, het lukt je dan nog niet eens om een fipo te plaatsen, want klagen over de crew mag niet he
Spuit 11quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:58 schreef KingOfPop het volgende:
Tevens favoriete smilie van Jitzzzze --->
Ik heb al een paar keer iets uit naam van een gebande gepost hier, dat hebben ze lekker niet gezien, hihiquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heeft ie al een keer gereageerd op opmerkingen, vragen etc?Laat me raden: Nee.
Had in het begin niks tegen hem, maar hij komt op mij nu gewoon over als een kansloze machtsgeilfiguur die thuis niks te vertellen heeft en dat afreageerd op FOK! users. En nu die een leuk nestje heeft gevonden met mensen die bans uitlokken, kliekjesvormen etc kan ie aan z'n trekken komen. Ook gewoon meteen een maand, te kansloos voor woorden gewoon. Rhythm post ranzige dingen en krijgt 48 uur, BT post ook een link naar ranzige dingen en krijgt een week, reetveter post iets wat ze zegt en krijgt meteen een maand.En vooral ook niet verantwoorden waarom de 1 een langere ban krijgt dan de andere, of uberhaupt ingaan op vragen/commentaar die op een normale manier worden gesteld aan hem.
Samenvatting: zie boven.
Op de vorige pagina heeft ie 1 post zonder emo.gifquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:58 schreef KingOfPop het volgende:
Tevens favoriete smilie van Jitzzzze --->
Ik ook, maar de mods kunnen mij niets maken.quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:06 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer iets uit naam van een gebande gepost hier, dat hebben ze lekker niet gezien, hihi
Heel soms post ik iets zonderquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:06 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer iets uit naam van een gebande gepost hier, dat hebben ze lekker niet gezien, hihi
En tja, remlof.. die jongen heeft het moeilijk, dat lijkt me duidelijk.
[..]
Op de vorige pagina heeft ie 1 post zonder emo.gif
Mwa, ik vind het prima dat iemand een ban daarvoor krijgt, maar doe dan 48 uur, maar een maand voor zoiets is wel erg overdreven.quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:06 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Yep.quote:En tja, remlof.. die jongen heeft het moeilijk, dat lijkt me duidelijk.
Straks gooit ie hem dichtquote:
Remlof, kom er maar in!quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:12 schreef BobbyB het volgende:
Straks gooit ie hem dichtOf hij komt in ieder geval langs om dat even te melden, dat is een wekelijks ritueel geworden.
Ik ben er ook nogquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:35 schreef KingOfPop het volgende:
Naja, nu ben je er nog, als enige..Zo'n beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |