Kanker.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:58 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Mijn pa 9x (hehehe) voor praktijkexamen
Mijn moeder geloof ik ook 5xquote:
Dat dus.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:47 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat is niet de algemene (zeg maar de complete), en daar staan ook geen prijzen in
Mijn ma had alles in 1x.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:05 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Mijn moeder geloof ik ook 5xMaar mijn broer heeft het in 1 kaar gehaald, der is nog hoop
Turk/Morok?quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:04 schreef KingOfPop het volgende:
Maar hij is ook niet Nederlands, misschien dat het daar aan lag...Hij mocht het ook niet meer bij zo'n rijschool doen, de negende keer moest hij het bij zoeen staatsexamen doen, en meteen geslaagd
Nee.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Turk/Morok?
Hehehehehehehehehehehehehehehjehehe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Heb ik van horen zeggen uit de zevende hand (is jouw moeder al zo oud??quote:
Bespaar je de moeite, wordt toch niks.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:11 schreef Broekpaling het volgende:
Gvd, ik mag echt niet falen morgen.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:11 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Heb ik van horen zeggen uit de zevende hand (is jouw moeder al zo oud??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
Niet geneukt is nooit bezwangerd zeg ik altijd maar.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:12 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite, wordt toch niks.
Wat deze zegt dus hé!!!111111111!@!@@#!!!!quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Niet bezwangerd is nooit geneukt zeg ik altijd maar.
(!!!!1!11!!1 )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |