Idd vind het nog maar saai tot nu toe, gelukkig nu de tv draait doorquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:57 schreef Adelante het volgende:
non onderwerp nu
en die jongen ziet er uit als een guido, maar gelukkig wordt ie net zo kaal als z'n vader
quote:De A is van anus een mooi woord voor hol
De B zijn de billen zo vlezig en vol
De C van clitoris kom kietel me maar
De D is van dijen daar kom je op klaar
De E is een eikel een keiharde kwast
De F van flamoesje waar hij graag in past
De G is van geilen een lekker begin
De H is van houder met borsten er in
De I is van iets wat ik niet heb geleerd
De J is van jeuk als ie niet word gesmeerd
De K kan ik rijmen maar dat heeft geen nut
De L is van lul en die hoort in een kut
De M is van maagd en die word nog wel groot
De N is van neuken zo open en bloot
De O van orgasme is eindelijk rond
De P is van penis die hangt aan je kont
De Q is er ook maar die doet nu niet mee
De R is van reet een kadet met een snee
De S is van sexy daar doe je het mee
De T is van tiet daar van zijn er twee
De U is van ulla die kan er wat van
De V van haar vagina met plaats voor drie man
De W is de wellust waarmee je het doet
De X is van niks wat geen nummertje moet
De Y is de yver wat mij niet vermoeid
De Z is van zaad dat rijkelijk vloeit
Komt maandag denk ikquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:05 schreef Silenus het volgende:
Apart dat dat van RTL Z niet bij de TV draait door was.
Soms wel leuk hoor met artiesten enzoquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:08 schreef marcodej het volgende:
"De stoel" mag er nu definitief uit... Nog nooit leuk geweest.
Eerste gesprek was leuk, voor de rest is het voorlopig kommer en kwel...
Kan me er iig geen herinneren.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:08 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Soms wel leuk hoor met artiesten enzo
Die had iedereen kunnen verzinnen , was wel grappig maar om het briljant te noemen NEEquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:18 schreef Silenus het volgende:
Hahahaha ik vind Cox echt een tyfusmongool maar deze laatste grap is echt briljant.
Meesterlijk. Net zo meesterlijk als de grap van Gerard Coxquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:34 schreef marcodej het volgende:
M-M: "Maak jij je zorgen over de crisis?"
MvN: "Ja, toch wel"
M-M: "Oh ja? Ga je dan wel nog een beetje je best doen vanavond?"![]()
"De Wereld Draait Door"?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:34 schreef bloodymary het volgende:
Het eerste deel van de topictitel vind ik echt kut!
Wie?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:52 schreef Killer_Mom het volgende:
heel bot, ik kiijk niet meer, ik luister liever naar mijn vaatwasser als naar Martijn Van Geel.
Zag het net in de herhaling, maar terwijl Matthijs het zei dacht ik precies hetzelfde als wat Cox zeiquote:
Idd, maar hij doet het wel goed!quote:
quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:50 schreef Sapstengel het volgende:
"Het prachtige woord pauper, dat horen we bijna nooit meer.".
Inderdaad.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:03 schreef marcodej het volgende:
Paul Haenen als Margreet Dolman = helemaal niet leuk Matthijs.
Welquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:03 schreef marcodej het volgende:
Maar jij hebt dan ook geen humor.quote:
Dat viel ook wel mee.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:12 schreef marcodej het volgende:
Dat gegiechel van Matthijs steeds als die optocht langskomt...
Ik mag hopen dat dat nog komt...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:45 schreef paultjuhhh het volgende:
Matthijs zei niet eens iets tegen Katja over die film waar 100 mensen maar heen gingen ,
o ja, even niet bij stilgestaan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:48 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Wanneer dan, nu komen er alleen nog maar gasten
Onvoorbereid onzin item, echt keer op keer inhoudsloos en saai die Jakhalzen. Het lijkt wel een experiment van talentlozen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:54 schreef 7eVeNL het volgende:
Hahaha mooi item van de jakhalzen, geweldig Edvard Niessing die een tramwissel omzet!
Dat is inderdaad de afspraakquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:54 schreef paultjuhhh het volgende:
Of Katje heeft gezeurd dat het echt niet over die film mag gaan !!!!!1
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:54 schreef paultjuhhh het volgende:
Matthijs is gewoon bang voor Katja
Of Katje heeft gezeurd dat het echt niet over die film mag gaan !!!!!1
Jawel, maar hij is beter als dominee Grendaat of Bertquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:03 schreef marcodej het volgende:
Matthijs deed wel overdreven. Deed net voorkomen alsof Slory het grootste talent van Nederland is.quote:
Ik vond 'm ook wel aardig. En ik vond Edward Niessing heel erg meevallen. Voelt zich niet te goed om op de tram te zitten en is er eerlijk over dat ie wel nog graag op TV zou willen. En Frank stelde de moeilijke vraag wel: hoe komt het dat je zo bent afgezekt? Dit itt Matthijs die Katja inderdaad niets vroeg over die flopfilm.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind de Jakhalzen meestal wel een aardig item hoor, vooral jakhals Frank is tot leuke items in staat.
Toch boeiend om te zien dat een oud-nieuwslezer tegenwoordig op de tram zit?
Joop van Zijl vervolgens die tramkaartjes knipt is ook leuk gevonden.![]()
Hoe is Katja nu in het wild ?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:54 schreef Lov1 het volgende:
Zo, weer terug achter de computer na een avondje DWDD![]()
MvN is erg aardig, was net voor de uitzendig nog een klein dansje aan het maken met Katja. Dat voetbal-verhaal vond ik ook niet erg boeiend, en ze sprak zoo moeizaam... Jiskefet'Weet je dat je papa heel erg verdrietig hebt gemaakt?'
Edward Niessing op de tram
Joop van Zijl was wel erg geinig gevonden
![]()
Die oogarts met Mozart vond ik erg interessant, ik hou daar wel vanEn ah, Ernst D. Smid viel me ook wel mee.... S1ngle lijkt me erg leuk, ik vind die stripjes zeker geinig
![]()
En voor de uitzendig werd Wilson Pickett gedraaidLekker hard haha! Vond het zeker leuk om eens mee te maken!
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:52 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Vanavond:
Zijn tafelheer is Hugo Borst.
Vanavond:
quote:
Vanavond:
quote:
Samen met al die gasten dit seizoen die hun films, boeken e.d. komen pluggen worden die uitzending steeds minder gevarieerd... Ik vind het toch allemaal minder dit seizoen...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:23 schreef Veerboot het volgende:
Wéér Willem Middelkoop (en wéér Nico Dijkshoorn)![]()
Hij is al miljonair.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:44 schreef jmac het volgende:
Willem Middelkoop is dankzij de Kredietcrisis straks miljonair
Hugo is the bestquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Hugo Borst vond ik wel sterk eigenlijk. Een beetje chargeren op z'n tijd brengt wat leven in de brouwerij bij een saai onderwerp, en ik vind dat hij wel een punt heeft.![]()
Mario Been btw
Zo droogquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:05 schreef koemleit het volgende:
"Vind je ze aardig?"
"ze hebben net bij ons de deur ingetrapt"
Bullshit, wat hij zegt is gewoon waar. Die hele kredietcrisis is ontstaan door domme paniek.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:41 schreef BB-boy het volgende:
Wat een debiel die Hugo. Dat hij nou geld zat heeft door z'n geneuzel en kutstukjes...
Nee, dan werkt ie nog niet.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:21 schreef Jovatov het volgende:
Dijkshoorn is op zich wel leuk, maar die 'gedigten' zijn veel leuker als ze uitgeschreven zijn. Vergelijk:
Kwaad
's ochtends om half zes liep hij naar het zwembad en flikkerde alle handdoeken op de gereserveerde bedjes schreeuwend in het water
met:
Kwaad
's ochtends
om
half zes
liep
hij
naar het
zwembad
en
flikkerde
alle
handdoeken
op
de
gereserveerde
bedjes
schreeuwend
in
het water
De grap werkt dan veel beter imo
Minachting dus. Maar goed, de Nationale Postcode Loterij heeft ook nooit het beste voor met zijn deelnemers.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:11 schreef koemleit het volgende:
er zijn maar weinig mensen waar ik echt een hekel aan heb.
maar caroline tensen is er daar een van.
visagist meenemen naar afrika en zulks om naar de hongernegertjes te kijken
Ik zal dat programma ook langs me heen glijden, ik ben nog steeds op zoek naar een nieuwe boeiende algemene kennisquiz.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Heerlijke truttige televisie, die NL test.
Oh is het een grap?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:21 schreef Jovatov het volgende:
Dijkshoorn is op zich wel leuk, maar die 'gedigten' zijn veel leuker als ze uitgeschreven zijn. Vergelijk:
Kwaad
's ochtends om half zes liep hij naar het zwembad en flikkerde alle handdoeken op de gereserveerde bedjes schreeuwend in het water
met:
Kwaad
's ochtends
om
half zes
liep
hij
naar het
zwembad
en
flikkerde
alle
handdoeken
op
de
gereserveerde
bedjes
schreeuwend
in
het water
De grap werkt dan veel beter imo
Het moet je ding zijn denk ik. Vind hem zelf wel grappig.quote:
Gudjohnsen en de gebroeders Vidarsson zijn de enige die ik ken.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:55 schreef Tim86 het volgende:
Hugo kent geen voetballers van het huidige ijsland..kom op zeg
en Gretar Steinssonquote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:57 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Gudjohnsen en de gebroeders Vidarsson zijn de enige die ik ken.
Ik vind dat weinig fatsoenlijke taal.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:52 schreef Anna-Marie het volgende:
Die opmerking van Jim sloeg wel in als een bom, ook bij Carolientje, die soep was niet te beffen , hij was uberkomisch..and by the way, Jim is mijn zoon.
Hoe oud is dit filmpje? Ik geloof dat ik het al meerdere keren gezien heb, en lang geleden. Komt natuurlijk uit de grote DWDD grapjes-voor-als-we-te-weinig-tips-krijgen-tombola.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:05 schreef koemleit het volgende:
"Vind je ze aardig?"
"ze hebben net bij ons de deur ingetrapt"
Dat mag natuurlijk, maar in deze week wat respectvol.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:29 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom zou je nou weer niets over Frits mogen zeggen
Als je denkt dat het een mediahype is, dan ben je wel erg naïef want die crisis is zeer reëel.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:27 schreef TLC het volgende:
Hugo Borst had groot gelijk ; het is een media hype die kredietcrisis
Nou, volgens mij zijn daar maar weinig mensen van op de hoogte.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:33 schreef TLC het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijk, maar in deze week wat respectvol.
Idd, een beetje naief om de crisis af te doen als een mediahype. Voor een deel had Hugo gelijk. Voor een groot deel gaat deze crisis om vertrouwen (in de banken). En vertrouwen kan je idd beinvloeden via de media. Maar deze crisis is zeker reëel zoals een van mn voorgangers al zei. Om te zeggen dat dit de doorsnee burger toch niet raakt is zeer onterecht. Er zijn bijvoorbeeld bij Icesave alleen al 50.000 NL'ers bij betrokken met een vermogen van bij elkaar (ik dacht) enkele honderden miljoenen euri (of zelfs 1 miljard?)...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:27 schreef TLC het volgende:
Hugo Borst had groot gelijk ; het is een media hype die kredietcrisis ; de doorsnee Nederlander heeft echt niet zoveel geld op een spaarrekening, heeft geen aandelen en zeker geen geld op een of andere vage Ijslandse bank waarover je tot voor kort nog nooit gehoord hebt ; het treft alleen de beter bedeelden en het begint me ook een beetje de strot uit de komen dat elk journaal nu bijna alleen maar over koersen, indexen en aandelen gaat. En dan begint DWDD steeds met van Middelkoop![]()
(sorry dat moest er ff uit
)
Hugo![]()
![]()
![]()
![]()
Ok, Dijkshoorn was niet al te best, maar volgens mij zijn er heel weinig mensen die weten dat zn moeder overleden was...(ik vond die over Frits trouwens nog de beste grap.)quote:Dijkshoorn ? ja in het begin waren ze gedichten grappig, maar het begint niet leuk meer te worden.
Ik vind het ronduit laag dat hij over Frits Spits begon (wiens moeder onlangs is overleden). Smerig was dat ! en dat er nog gelachen om werd![]()
GOuden business hoor die motivator/lezingen/dagvoorzitterschap etcquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:14 schreef marcodej het volgende:
Hans Kazan. Heeft geld nodig omdat zn theater geflopt is...
Nee, Willem zat ongegeneerd z'n eigen projecten te promoten...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:28 schreef eentwee het volgende:
[..]
Over onderbreken gesproken: wat deed Van N. nu op het eind?! Middelkoop tegen zichzelf in bescherming nemen?
60% van de uitzending wordt ook door Mathijs zelf gedaan, wat stelt hij lange vragen , hij geeft er net geen antwoord op dat mag de gast nog net doen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:16 schreef paultjuhhh het volgende:
Eigenlijk is die tafelheer helemaal niet zo goed, hij heeft amper wat gezegd
Dat weten we wel inmiddels. En het helpt bij saaie gasten.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:37 schreef maril het volgende:
[..]
60% van de uitzending wordt ook door Mathijs zelf gedaan, wat stelt hij lange vragen , hij geeft er net geen antwoord op dat mag de gast nog net doen.
Verschrikkelijkquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:27 schreef superjojo het volgende:
Hans Kazan kan leuk goochelen, maar die workshops lijken een beetje wokken met clichés.
Waarom zou hij dan zijn eigen graf graven? DWDD is één grote verzameling van mensen die met promotiewerk bezig zijn. Boeken, cd's, theather, tv-programma's enz enz. De verkoop van "De dag dat de dollar valt" zal zeker niet afgenomen zijn met het frequenteren van de DWDD-studio door huispessimist Middelkoop. Het leek mij dat hij wilde gaan zeggen dat dit wel eens een goed moment kon zijn om aandelen te kopen..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:57 schreef jmac het volgende:
[..]
Nee, Willem zat ongegeneerd z'n eigen projecten te promoten...
Doet je dat nu niet aan iemand denken??quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:37 schreef maril het volgende:
[..]
60% van de uitzending wordt ook door Mathijs zelf gedaan, wat stelt hij lange vragen , hij geeft er net geen antwoord op dat mag de gast nog net doen.
De meeste mensen die geld op Icecave hebben staan zijn niet bepaald de allerarmste.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Idd, een beetje naief om de crisis af te doen als een mediahype. Voor een deel had Hugo gelijk. Voor een groot deel gaat deze crisis om vertrouwen (in de banken). En vertrouwen kan je idd beinvloeden via de media. Maar deze crisis is zeker reëel zoals een van mn voorgangers al zei. Om te zeggen dat dit de doorsnee burger toch niet raakt is zeer onterecht. Er zijn bijvoorbeeld bij Icesave alleen al 50.000 NL'ers bij betrokken met een vermogen van bij elkaar (ik dacht) enkele honderden miljoenen euri (of zelfs 1 miljard?)...
Ah, een RTLZ medewerker.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 02:08 schreef Daverz het volgende:
Soms is De TV draait door wel érg flauw. Versprekingen, een potje wat uit elkaar valt met koken. Blijkbaar moeilijk om écht iets leuks te vinden. Ook is het fragment van de 'afkapping' van RTLZ voor reclame flauw. Normaal zijn het keurige blokken van X minuten, waardoor elk heel uur weer een 'live' uitzending kan worden gestart, en het daarna herhaald wordt tot precies het volgende hele uur.
Nu de kredietcrisis er is, zijn ze vaker of langer live. Daardoor komt het 'herhaalschema' niet altijd goed uit. Om toch op het hele uur te kunnen beginnen, kunnen ze dus óf de herhalingsuitzending afkappen voor het volgende 'live' blok, óf die paar minuten niets uitzenden behalve testbeeld. Logisch dat ze voor het eerste kiezen.
Gert van Samson is er.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:06 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik gok dat het over de crisis gaat vanavond
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:06 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik gok dat het over de crisis gaat vanavond
Vind ik ook!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:07 schreef jmac het volgende:
Wat een fantastische meid!
Lol, nee hoor. Ik kijk het alleen wel vaak in deze tijden, dus het is meer gewoon kennis. Probeer alleen aan te geven dat de TV draait door soms erg flauw is, en dit valt daar zeker onder. Net doen alsof een live-schakeling met een medewerker van RTL-Z wordt afgekapt voor de reclame.quote:
Jort Kelder is altijd geweldig bij DWDD, vandaag ook weer.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:36 schreef Peter88Online het volgende:
Weer Willem. En Jort Kelder. Jammer
kquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:57 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Jort Kelder is altijd geweldig bij DWDD, vandaag ook weer.
Cccccccccccccccccccccccd.quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:17 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Cccccccccccccccccccccccd.
Leuk meisje inderdaad.
Ik weet niet, dat zou toch pas over een paar weken beginnen, dat uitzenden van die filmpjes?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:35 schreef jmac het volgende:
Volgens mij stuurt niemand z'n zelfgemaakte filmpjes in of zijn ze gewoon te slecht.
Dat gebeurt wel vaker. Misschien omdat de laatste herhaling in het uurblok te laat begonnen is, waardoor de uitzending afgekapt moet worden?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:28 schreef Daverz het volgende:
[..]
Lol, nee hoor. Ik kijk het alleen wel vaak in deze tijden, dus het is meer gewoon kennis. Probeer alleen aan te geven dat de TV draait door soms erg flauw is, en dit valt daar zeker onder. Net doen alsof een live-schakeling met een medewerker van RTL-Z wordt afgekapt voor de reclame.
Precies, dat leg ik hierboven ook ergens uit. Normaal gesproken zijn het blokken van X minuten, herhalingen daarna en komt het precies uit. Met de crisis nu is het vaak meer live, of langer en dus komt de herhaling vaak niet helemaal uit. Dat ze dan dus een herhaling afkappen om een nieuwe uitzending te kunnen beginnen vind ik niet meer dan logisch. Vandaar ook dat ik het flauw vond dat juist dát in DWDD kwam.quote:Op zondag 12 oktober 2008 03:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel vaker. Misschien omdat de laatste herhaling in het uurblok te laat begonnen is, waardoor de uitzending afgekapt moet worden?
Inderdaad, gaat allemaal van onze Daphne tijd af.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:53 schreef DrDentz het volgende:
Die kansloze allochtonenrubriek Jakhalzen mag er ook wel eens uitgeknipt worden
Nee nee, ik wil graag horen hoe we ervoor staan. En dat hij nu een weekje met vakantie gaat, is veelzeggend. Niks aan de hand momenteelquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:51 schreef marcodej het volgende:
Enige minpuntje was Willem dit keer, begint nu toch wel afgezaagd te worden.
Wilfried?? Gesprek met Bos was echt hoe het niet moet. Ging veel te ver. Een groot kampioen wordt als een domme debiel neergezet door iemand die van toeten noch blazen weetquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:51 schreef marcodej het volgende:
Superaflevering! Enige minpuntje was Willem dit keer, begint nu toch wel afgezaagd te worden.
De rest super: Daphne is leuken deed leuk mee, onverwacht leuk gesprek over valken, Danny de Munk
, goed gesprek met Theo (zo moet het Wilfried...) !
heb genoten.
Ongelooflijk stom dan ook dat ze niet hem maar die muts van een Hamer als fractievoorzitter hebben gekozen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Diederik Samsom kan altijd zo leuk enthousiasmerend vertellen. Wat mij betreft één van de weinige echt goede PvdA-ers, samen met Wouter Bos.![]()
Dat vertelde Willem dinsdagavond.. mag het hopen dat ie gelijk heeft...ik ga nu kijken van gisteravond.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee nee, ik wil graag horen hoe we ervoor staan. En dat hij nu een weekje met vakantie gaat, is veelzeggend. Niks aan de hand momenteel
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:48 schreef borisz het volgende:
Jakhalzen![]()
Frank is de enige die leuke filmpjes maakt.
quote:Matthijs van Nieuwkerk ontvangt o.a. Jan Marijnissen, Cello Octet 'Conjunto Ibérico', Maarten Mosterd en Harry Mulisch. Zijn tafelheer is Marc-Marie Huijbregts.
Ik vrees van ook helaasquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:02 schreef TLC het volgende:
Ik had nooit verwacht dit te zeggen maar DWDD gaat lichtjes achteruit
Volgens mij is er niet iets wezenlijks veranderd sinds het begin van de show, maar het trucje raakt een beetje uitgewerkt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:02 schreef TLC het volgende:
Ik had nooit verwacht dit te zeggen maar DWDD gaat lichtjes achteruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |