Nee nee, ik wil graag horen hoe we ervoor staan. En dat hij nu een weekje met vakantie gaat, is veelzeggend. Niks aan de hand momenteelquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:51 schreef marcodej het volgende:
Enige minpuntje was Willem dit keer, begint nu toch wel afgezaagd te worden.
Wilfried?? Gesprek met Bos was echt hoe het niet moet. Ging veel te ver. Een groot kampioen wordt als een domme debiel neergezet door iemand die van toeten noch blazen weetquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:51 schreef marcodej het volgende:
Superaflevering! Enige minpuntje was Willem dit keer, begint nu toch wel afgezaagd te worden.
De rest super: Daphne is leuken deed leuk mee, onverwacht leuk gesprek over valken, Danny de Munk
, goed gesprek met Theo (zo moet het Wilfried...) !
heb genoten.
Ongelooflijk stom dan ook dat ze niet hem maar die muts van een Hamer als fractievoorzitter hebben gekozen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Diederik Samsom kan altijd zo leuk enthousiasmerend vertellen. Wat mij betreft één van de weinige echt goede PvdA-ers, samen met Wouter Bos.![]()
Dat vertelde Willem dinsdagavond.. mag het hopen dat ie gelijk heeft...ik ga nu kijken van gisteravond.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee nee, ik wil graag horen hoe we ervoor staan. En dat hij nu een weekje met vakantie gaat, is veelzeggend. Niks aan de hand momenteel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |