Ah, een RTLZ medewerker.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 02:08 schreef Daverz het volgende:
Soms is De TV draait door wel érg flauw. Versprekingen, een potje wat uit elkaar valt met koken. Blijkbaar moeilijk om écht iets leuks te vinden. Ook is het fragment van de 'afkapping' van RTLZ voor reclame flauw. Normaal zijn het keurige blokken van X minuten, waardoor elk heel uur weer een 'live' uitzending kan worden gestart, en het daarna herhaald wordt tot precies het volgende hele uur.
Nu de kredietcrisis er is, zijn ze vaker of langer live. Daardoor komt het 'herhaalschema' niet altijd goed uit. Om toch op het hele uur te kunnen beginnen, kunnen ze dus óf de herhalingsuitzending afkappen voor het volgende 'live' blok, óf die paar minuten niets uitzenden behalve testbeeld. Logisch dat ze voor het eerste kiezen.

Gert van Samson is er.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:06 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik gok dat het over de crisis gaat vanavond

quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:06 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik gok dat het over de crisis gaat vanavond

Vind ik ook!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:07 schreef jmac het volgende:
Wat een fantastische meid!

Lol, nee hoor. Ik kijk het alleen wel vaak in deze tijden, dus het is meer gewoon kennis. Probeer alleen aan te geven dat de TV draait door soms erg flauw is, en dit valt daar zeker onder. Net doen alsof een live-schakeling met een medewerker van RTL-Z wordt afgekapt voor de reclame.quote:

Jort Kelder is altijd geweldig bij DWDD, vandaag ook weer.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:36 schreef Peter88Online het volgende:
Weer Willem. En Jort Kelder. Jammer

kquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:57 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Jort Kelder is altijd geweldig bij DWDD, vandaag ook weer.

Cccccccccccccccccccccccd.quote:

Inderdaad.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:17 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Cccccccccccccccccccccccd.
Leuk meisje inderdaad.

Ik weet niet, dat zou toch pas over een paar weken beginnen, dat uitzenden van die filmpjes?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:35 schreef jmac het volgende:
Volgens mij stuurt niemand z'n zelfgemaakte filmpjes in of zijn ze gewoon te slecht.

Dat gebeurt wel vaker. Misschien omdat de laatste herhaling in het uurblok te laat begonnen is, waardoor de uitzending afgekapt moet worden?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:28 schreef Daverz het volgende:
[..]
Lol, nee hoor. Ik kijk het alleen wel vaak in deze tijden, dus het is meer gewoon kennis. Probeer alleen aan te geven dat de TV draait door soms erg flauw is, en dit valt daar zeker onder. Net doen alsof een live-schakeling met een medewerker van RTL-Z wordt afgekapt voor de reclame.

Precies, dat leg ik hierboven ook ergens uit. Normaal gesproken zijn het blokken van X minuten, herhalingen daarna en komt het precies uit. Met de crisis nu is het vaak meer live, of langer en dus komt de herhaling vaak niet helemaal uit. Dat ze dan dus een herhaling afkappen om een nieuwe uitzending te kunnen beginnen vind ik niet meer dan logisch. Vandaar ook dat ik het flauw vond dat juist dát in DWDD kwam.quote:Op zondag 12 oktober 2008 03:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel vaker. Misschien omdat de laatste herhaling in het uurblok te laat begonnen is, waardoor de uitzending afgekapt moet worden?

Inderdaad, gaat allemaal van onze Daphne tijd af.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:53 schreef DrDentz het volgende:
Die kansloze allochtonenrubriek Jakhalzen mag er ook wel eens uitgeknipt worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |