Idd, een beetje naief om de crisis af te doen als een mediahype. Voor een deel had Hugo gelijk. Voor een groot deel gaat deze crisis om vertrouwen (in de banken). En vertrouwen kan je idd beinvloeden via de media. Maar deze crisis is zeker reëel zoals een van mn voorgangers al zei. Om te zeggen dat dit de doorsnee burger toch niet raakt is zeer onterecht. Er zijn bijvoorbeeld bij Icesave alleen al 50.000 NL'ers bij betrokken met een vermogen van bij elkaar (ik dacht) enkele honderden miljoenen euri (of zelfs 1 miljard?)...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:27 schreef TLC het volgende:
Hugo Borst had groot gelijk ; het is een media hype die kredietcrisis ; de doorsnee Nederlander heeft echt niet zoveel geld op een spaarrekening, heeft geen aandelen en zeker geen geld op een of andere vage Ijslandse bank waarover je tot voor kort nog nooit gehoord hebt ; het treft alleen de beter bedeelden en het begint me ook een beetje de strot uit de komen dat elk journaal nu bijna alleen maar over koersen, indexen en aandelen gaat. En dan begint DWDD steeds met van Middelkoop![]()
(sorry dat moest er ff uit
)
Hugo![]()
![]()
![]()
![]()
Ok, Dijkshoorn was niet al te best, maar volgens mij zijn er heel weinig mensen die weten dat zn moeder overleden was...(ik vond die over Frits trouwens nog de beste grap.)quote:Dijkshoorn ? ja in het begin waren ze gedichten grappig, maar het begint niet leuk meer te worden.
Ik vind het ronduit laag dat hij over Frits Spits begon (wiens moeder onlangs is overleden). Smerig was dat ! en dat er nog gelachen om werd![]()

GOuden business hoor die motivator/lezingen/dagvoorzitterschap etcquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:14 schreef marcodej het volgende:
Hans Kazan. Heeft geld nodig omdat zn theater geflopt is...

Nee, Willem zat ongegeneerd z'n eigen projecten te promoten...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:28 schreef eentwee het volgende:
[..]
Over onderbreken gesproken: wat deed Van N. nu op het eind?! Middelkoop tegen zichzelf in bescherming nemen?

60% van de uitzending wordt ook door Mathijs zelf gedaan, wat stelt hij lange vragen , hij geeft er net geen antwoord op dat mag de gast nog net doen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:16 schreef paultjuhhh het volgende:
Eigenlijk is die tafelheer helemaal niet zo goed, hij heeft amper wat gezegd

Dat weten we wel inmiddels. En het helpt bij saaie gasten.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:37 schreef maril het volgende:
[..]
60% van de uitzending wordt ook door Mathijs zelf gedaan, wat stelt hij lange vragen , hij geeft er net geen antwoord op dat mag de gast nog net doen.

Verschrikkelijkquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:27 schreef superjojo het volgende:
Hans Kazan kan leuk goochelen, maar die workshops lijken een beetje wokken met clichés.

Waarom zou hij dan zijn eigen graf graven? DWDD is één grote verzameling van mensen die met promotiewerk bezig zijn. Boeken, cd's, theather, tv-programma's enz enz. De verkoop van "De dag dat de dollar valt" zal zeker niet afgenomen zijn met het frequenteren van de DWDD-studio door huispessimist Middelkoop. Het leek mij dat hij wilde gaan zeggen dat dit wel eens een goed moment kon zijn om aandelen te kopen..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:57 schreef jmac het volgende:
[..]
Nee, Willem zat ongegeneerd z'n eigen projecten te promoten...
Doet je dat nu niet aan iemand denken??quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:37 schreef maril het volgende:
[..]
60% van de uitzending wordt ook door Mathijs zelf gedaan, wat stelt hij lange vragen , hij geeft er net geen antwoord op dat mag de gast nog net doen.

De meeste mensen die geld op Icecave hebben staan zijn niet bepaald de allerarmste.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Idd, een beetje naief om de crisis af te doen als een mediahype. Voor een deel had Hugo gelijk. Voor een groot deel gaat deze crisis om vertrouwen (in de banken). En vertrouwen kan je idd beinvloeden via de media. Maar deze crisis is zeker reëel zoals een van mn voorgangers al zei. Om te zeggen dat dit de doorsnee burger toch niet raakt is zeer onterecht. Er zijn bijvoorbeeld bij Icesave alleen al 50.000 NL'ers bij betrokken met een vermogen van bij elkaar (ik dacht) enkele honderden miljoenen euri (of zelfs 1 miljard?)...

Ah, een RTLZ medewerker.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 02:08 schreef Daverz het volgende:
Soms is De TV draait door wel érg flauw. Versprekingen, een potje wat uit elkaar valt met koken. Blijkbaar moeilijk om écht iets leuks te vinden. Ook is het fragment van de 'afkapping' van RTLZ voor reclame flauw. Normaal zijn het keurige blokken van X minuten, waardoor elk heel uur weer een 'live' uitzending kan worden gestart, en het daarna herhaald wordt tot precies het volgende hele uur.
Nu de kredietcrisis er is, zijn ze vaker of langer live. Daardoor komt het 'herhaalschema' niet altijd goed uit. Om toch op het hele uur te kunnen beginnen, kunnen ze dus óf de herhalingsuitzending afkappen voor het volgende 'live' blok, óf die paar minuten niets uitzenden behalve testbeeld. Logisch dat ze voor het eerste kiezen.

Gert van Samson is er.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:06 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik gok dat het over de crisis gaat vanavond

quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:06 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik gok dat het over de crisis gaat vanavond

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |