Bullshit, wat hij zegt is gewoon waar. Die hele kredietcrisis is ontstaan door domme paniek.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:41 schreef BB-boy het volgende:
Wat een debiel die Hugo. Dat hij nou geld zat heeft door z'n geneuzel en kutstukjes...
Nee, dan werkt ie nog niet.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:21 schreef Jovatov het volgende:
Dijkshoorn is op zich wel leuk, maar die 'gedigten' zijn veel leuker als ze uitgeschreven zijn. Vergelijk:
Kwaad
's ochtends om half zes liep hij naar het zwembad en flikkerde alle handdoeken op de gereserveerde bedjes schreeuwend in het water
met:
Kwaad
's ochtends
om
half zes
liep
hij
naar het
zwembad
en
flikkerde
alle
handdoeken
op
de
gereserveerde
bedjes
schreeuwend
in
het water
De grap werkt dan veel beter imo
Minachting dus. Maar goed, de Nationale Postcode Loterij heeft ook nooit het beste voor met zijn deelnemers.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:11 schreef koemleit het volgende:
er zijn maar weinig mensen waar ik echt een hekel aan heb.
maar caroline tensen is er daar een van.
visagist meenemen naar afrika en zulks om naar de hongernegertjes te kijken
Ik zal dat programma ook langs me heen glijden, ik ben nog steeds op zoek naar een nieuwe boeiende algemene kennisquiz.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Heerlijke truttige televisie, die NL test.
Oh is het een grap?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:21 schreef Jovatov het volgende:
Dijkshoorn is op zich wel leuk, maar die 'gedigten' zijn veel leuker als ze uitgeschreven zijn. Vergelijk:
Kwaad
's ochtends om half zes liep hij naar het zwembad en flikkerde alle handdoeken op de gereserveerde bedjes schreeuwend in het water
met:
Kwaad
's ochtends
om
half zes
liep
hij
naar het
zwembad
en
flikkerde
alle
handdoeken
op
de
gereserveerde
bedjes
schreeuwend
in
het water
De grap werkt dan veel beter imo
Het moet je ding zijn denk ik. Vind hem zelf wel grappig.quote:
Gudjohnsen en de gebroeders Vidarsson zijn de enige die ik ken.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:55 schreef Tim86 het volgende:
Hugo kent geen voetballers van het huidige ijsland..kom op zeg
en Gretar Steinssonquote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:57 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Gudjohnsen en de gebroeders Vidarsson zijn de enige die ik ken.
Ik vind dat weinig fatsoenlijke taal.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:52 schreef Anna-Marie het volgende:
Die opmerking van Jim sloeg wel in als een bom, ook bij Carolientje, die soep was niet te beffen , hij was uberkomisch..and by the way, Jim is mijn zoon.
Hoe oud is dit filmpje? Ik geloof dat ik het al meerdere keren gezien heb, en lang geleden. Komt natuurlijk uit de grote DWDD grapjes-voor-als-we-te-weinig-tips-krijgen-tombola.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:05 schreef koemleit het volgende:
"Vind je ze aardig?"
"ze hebben net bij ons de deur ingetrapt"
Dat mag natuurlijk, maar in deze week wat respectvol.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:29 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom zou je nou weer niets over Frits mogen zeggen
Als je denkt dat het een mediahype is, dan ben je wel erg naïef want die crisis is zeer reëel.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:27 schreef TLC het volgende:
Hugo Borst had groot gelijk ; het is een media hype die kredietcrisis
Nou, volgens mij zijn daar maar weinig mensen van op de hoogte.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:33 schreef TLC het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijk, maar in deze week wat respectvol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |