Onvoorbereid onzin item, echt keer op keer inhoudsloos en saai die Jakhalzen. Het lijkt wel een experiment van talentlozen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:54 schreef 7eVeNL het volgende:
Hahaha mooi item van de jakhalzen, geweldig Edvard Niessing die een tramwissel omzet!
Dat is inderdaad de afspraakquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:54 schreef paultjuhhh het volgende:
Of Katje heeft gezeurd dat het echt niet over die film mag gaan !!!!!1
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:54 schreef paultjuhhh het volgende:
Matthijs is gewoon bang voor Katja
Of Katje heeft gezeurd dat het echt niet over die film mag gaan !!!!!1
Jawel, maar hij is beter als dominee Grendaat of Bertquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:03 schreef marcodej het volgende:
Paul Haenen als Margreet Dolman = helemaal niet leuk Matthijs.
Matthijs deed wel overdreven. Deed net voorkomen alsof Slory het grootste talent van Nederland is.quote:
Ik vond 'm ook wel aardig. En ik vond Edward Niessing heel erg meevallen. Voelt zich niet te goed om op de tram te zitten en is er eerlijk over dat ie wel nog graag op TV zou willen. En Frank stelde de moeilijke vraag wel: hoe komt het dat je zo bent afgezekt? Dit itt Matthijs die Katja inderdaad niets vroeg over die flopfilm.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind de Jakhalzen meestal wel een aardig item hoor, vooral jakhals Frank is tot leuke items in staat.
Toch boeiend om te zien dat een oud-nieuwslezer tegenwoordig op de tram zit?
Joop van Zijl vervolgens die tramkaartjes knipt is ook leuk gevonden.![]()
Hoe is Katja nu in het wild ?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:54 schreef Lov1 het volgende:
Zo, weer terug achter de computer na een avondje DWDD![]()
MvN is erg aardig, was net voor de uitzendig nog een klein dansje aan het maken met Katja. Dat voetbal-verhaal vond ik ook niet erg boeiend, en ze sprak zoo moeizaam... Jiskefet'Weet je dat je papa heel erg verdrietig hebt gemaakt?'
Edward Niessing op de tram
Joop van Zijl was wel erg geinig gevonden
![]()
Die oogarts met Mozart vond ik erg interessant, ik hou daar wel vanEn ah, Ernst D. Smid viel me ook wel mee.... S1ngle lijkt me erg leuk, ik vind die stripjes zeker geinig
![]()
En voor de uitzendig werd Wilson Pickett gedraaidLekker hard haha! Vond het zeker leuk om eens mee te maken!
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:52 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Vanavond:
Zijn tafelheer is Hugo Borst.
Vanavond:
quote:
Vanavond:
quote:
| Forum Opties | |