quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:14 schreef Pandorah het volgende:
Heee, Jolene gaat op dezelfde dag trouwen!
De voorpret van de voorbereidingen blijk ik stiekem al leuk te vinden![]()
Ja he,superdatumquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:52 schreef Rekkie het volgende:
3 oktober, uitstekende dag om te gaan trouwen![]()
pssst jij ook gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:42 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Ja he,superdatumGefeliciteerd (het is ook mijn verjaardag
)!!
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik dacht waar blijf je nou ha ha
Ja Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:42 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Ja he,superdatumGefeliciteerd (het is ook mijn verjaardag
)!!
Leuk....quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:14 schreef Pandorah het volgende:
Heee, Jolene gaat op dezelfde dag trouwen!
De voorpret van de voorbereidingen blijk ik stiekem al leuk te vinden![]()
3 maanden en 9 dagen!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:07 schreef draculettetje het volgende:
duurt nu best lang voordat de eerste in het lijstje aan de beurt is!
quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:08 schreef melonovy het volgende:
Hoi,
Ik moest even landen uit de 7e hemel geloof ik, ik had in ieder geval best wat tijd nodig om na te genieten en weer uit de roes te komen.
Vanavond heb ik een hele fotoreportage zitten maken van onze trouwdag, een ruwe selectie van foto's die ik nog moet bewerken, maar gewoon een reportage om te delen. De dag was fantastisch!
De foto's staan hier, maar een paar mooie van de dag wil ik wel even showen!
Na uren tutten kom ik van de trap, onze kindjes staan beneden op me te wachten, Remco staat net buiten beeld, hahaha
[ afbeelding ]
Ons gezin
[ afbeelding ]
Een mama - zoon momentje:
[ afbeelding ]
Als vriend en vriendin op weg naar het gemeentehuis
[ afbeelding ]
De kus!
[ afbeelding ]
Ik word naar binnen gedragen![]()
[ afbeelding ]
Knallen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De taart
[ afbeelding ]
De dans:
[ afbeelding ]
Het einde van ons feest
[ afbeelding ]
Zo wat was het fantastisch zeg! Ben nog niet klaar met nagenieten![]()
gewoon helemaal jullie!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:03 schreef melonovy het volgende:
Ja dank je wel allemaal hoor, het was helemaal goed he, alles op elkaar afgestemd, en de taart was niet alleen superheerlijk, maar ook nog prachtig mooi en heel persoonlijk met foto's van onze 10,5 jaar verkering
Alsin voor locatie of jurk of?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:07 schreef Rijstebuiltje het volgende:
tvp ..![]()
8 november heb ik mijn eerste pas afspraak..
Wij moeten hier ook nog goed over na gaan denkenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:06 schreef Maneki.Neko het volgende:
Als het je beste vriendin is vind ik het best kunnen hoorEn dan inderdaad een envelop of iets kleins aan de gom
Ik ben druk bezig muziek uit te zoeken voor het trouwen. Ik mag 3 nummers maar ik heb geen flauw idee wat dan! Mijn wederhelft heeft totaal geen muzikaal gevoel dus ik sta er alleen voor. Welke muziek kiezen/kozen jullie?
Dank voor je tipquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:15 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Bigbird..
Wellicht is dit ook wel een klein ding, wat handig kan zijn waar je mee kan spelen op je offerte..
Mits jullie dit ook in gedachten hebben te gaan doen..
Met het eten in de avond hebben we met de locatie het volgende afgesproken..
We laten een 3 gangen diner voor een vaste prijs serveren ..
Voorgerecht - Hoofdgerecht en nagerecht (dat nagerecht wordt of ijstaart (wat door de locatie wordt gemaakt, of het wordt voor de mensen die dat willen een koffie met wat erbij ..
Ik geloof dat we per persoon rond de 32,50 euro kwijt zijn ..
Voor de kinderen is nog niet echt een vaste prijs afgesproken, omdat dat pas berekend gaat worden wanneer een kindermenu de keuken verlaat.. De meeste zijn niet zo van die grote eters.. Dus daar zullen we bijna alleen de drankjes voor gaan betalen..
Kleine dingen dus.. die de moeite echt lonen!
En dat eten is lekkerrrrrrrrrzijn daar toen als "misteryguests" gaan eten..
Daarna hebben we ze aangesproken over onze plannen..
dank je wel!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:59 schreef pronkjewail het volgende:
Melonovy, wow, wat een schitterende fotos! Je straalt werkelijk! En die taart is waarschijnlijk een van de mooiste die ik ooit heb gezien! gefeliciteerd!
Spannend!!!!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:38 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Voor mijn jurk BigBird..
De locaties hebben we al vaststaan..
Mijn zusje werd weggegeven door mijn vader op het liedje Everything, van Michael Bubblequote:Op maandag 13 oktober 2008 11:35 schreef CalamityJane het volgende:
Ik zit nu te lezen over die muziek... Maar is dat tijdens de voltrekking joh? Ik had er helemaal niet bij stilgestaand dat dat ook tot de mogelijkheden behoort... Weer iets om over na te denken.
CJ's eigen bruiloft is ook bijna haar eerste bruiloft...
Het is wat je er zelf van maakt, en wat jij zelf wilquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:00 schreef CalamityJane het volgende:
Zou het saai zijn zonder muziek...?
Wij gaan niets doen met weggeven en zo, ik ga lekker aan de arm van mijn lief over de loper. Wij doen eigenlijk bijna helemaal geen traditionele dingen... Ook geen feest, dus ook geen openingsdans en zo. Alleen een daghuwelijk met onze directe familie en een diner.
Wat zijn je wensen qua huwelijksreis? Wij zijn er nu ook mee bezig voor juli 2009 en de eerste offertes hebben wij al binnen namelijk!quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:52 schreef CalamityJane het volgende:
Behalve de huwelijksreis, want er zijn nog bijna geen prijzen beschikbaar...![]()
Wij ook trouwens, veel relaxterquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:00 schreef CalamityJane het volgende:
Wij gaan niets doen met weggeven en zo, ik ga lekker aan de arm van mijn lief over de loper. Wij doen eigenlijk bijna helemaal geen traditionele dingen... Ook geen feest, dus ook geen openingsdans en zo. Alleen een daghuwelijk met onze directe familie en een diner.
Wij hadden bij het binnen komen Your Song van Elton John, bij het tekenen Seasons of Love uit de musical Rent (die hebben ze wel 4 keer gedraait geloof ik, want het duurde heel lang haha!) en bij het weggaan A wink and a smile van Harry Connink Jr.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:06 schreef Maneki.Neko het volgende:
Als het je beste vriendin is vind ik het best kunnen hoorEn dan inderdaad een envelop of iets kleins aan de gom
Ik ben druk bezig muziek uit te zoeken voor het trouwen. Ik mag 3 nummers maar ik heb geen flauw idee wat dan! Mijn wederhelft heeft totaal geen muzikaal gevoel dus ik sta er alleen voor. Welke muziek kiezen/kozen jullie?
Wij wonen in Lelystad. Kom zelf btw ook uit Dronten. Ik zat nog te kijken naar the Boat house in Almere oid. Natuurpark Lelystad wordt 'm niet iig. Het park is mooi, maar de locatie zelf is niet wat bij ons past.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:35 schreef nelisb het volgende:
Bigbird,
Waar in flevoland? Wij trouwen in Almere en wonen zelf in Dronten. Als je wil weten hoe of wat stuur even PM. laat dan even weten wat je budget us!
Nou als je er geen problemen bij hebt om dat te doen hou ik me aanbevolen. Zoals het er nu naar uitziet beginnen wij weer van 0 af aan op dit moment.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:25 schreef nelisb het volgende:
Wij trouwen en hebben de hele dag op het Almeerder strand. We hebben daar strandtent Poort Dok afgehuurd, dit is een officiele trouwlocatie voor de gemeente Almere.
Geen idee of het bij je past,maar als je wil kan ik onze dagindeling sturen inclusief de kosten voor verschillende dingen.
Ja, lijkt me wel romantischquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:35 schreef nelisb het volgende:
ok, doe ik vanavond even. Stuur mij even je budget, dan weet ik of het uberhaupt wel zin heeft. En vind je op het strand trouwen iets?
Zin ??quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:00 schreef bigbird het volgende:
[..]
Spannend!!!!Heb jij er ook zo'n zin in?
Ik heb wel al een idee van wat ik wel en niet mooi vind of wil, maar het is toch afwachten hoe zoiets in het echt valt enzo he...
Ik geloof dat mijn aanstaande ook een beetje gek wordt alquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:53 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Zin ??Een heleboel zelfs
Ik geloof dat mijn aanstaande inmiddels gek wordt van me..
En het idd altijd even afwachten hoe iets valt en zit.. ik heb wel een idee wat ik wil..
maar het is altijd afwachten of dat ook te krijgen is ..
Dat is juist heel erg traditioneel. We wonen nog altijd in Nederland en niet in de VS of UK waar dingen als weggeven, openingsdans, hapje van de bruidstaart, oud, nieuw en blauw e.d. wél traditie is.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:00 schreef CalamityJane het volgende:
Dank jequote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:45 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Innepin.. wat een verhaal !![]()
![]()
Ik geloof dat we qua ringen ook wel een keuze hebben gemaakt..
Het is bijna zeker dat het deze gaan worden : ringen !![]()
Voordat ik het vergeet BigBirdie.. veel plezier volgende week!!
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:19 schreef MinderMutsig het volgende:
Had ik al verteld dat wij een datum hebben?
Een jurk?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:30 schreef ColdFeet het volgende:
Wat Romantiesj
En nog plenty tijd om een jurk uit te zoeken. Lekker traditioneel
Serieus?....dat duurd nog wel heel erg lang!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:26 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
12-04-2012
Dan zijn we 10 jaar bij elkaar.
Veel plezier dan zaterdagquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:53 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Aii.. dat heb ik weer..
Lief komt thuis met nog een boekje met ringen, dat wordt weer kijken en overwegen..
Keuzes en keuzes..![]()
Succes BB.. even laten weten hoe ut geweest is.. ben benieuwd
WIj gaan zaterdag kijken bij een wagenpark.. KIjken of er iets tussenzit wat onze smaak is ..![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:28 schreef Pandorah het volgende:
Duurt wel erg lang? Welnee, MM heeft gewoon heel lang de tijd voor voorpret
Alle nieuwe aanstaande bruiden en gommen van harte gefeliciteerd!!!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:12 schreef bigbird het volgende:
Leuk idee ook wel! Wij wachten nog op de offerte en tot die tijd + 2 weken kunnen we sowieso nog alle kanten op. Vanavond maar weer eens brainstormen en kijken naar andere locaties
Wij zitten in Flevoland en zaten nu te kijken naar eigen provincie eventueel Utrecht oid.
Wat een ontzettend schattig kasteeltje.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:22 schreef verita het volgende:
[..]
Alle nieuwe aanstaande bruiden en gommen van harte gefeliciteerd!!!
Bigbird, heb je al een locatie?
Hoe ver weg wil je maximaal? Op onze locatie konden we én trouwen in het kasteel, en in de Orangerie het feest geven. Mocht je meer details willen of het budget willen weten of zoiets, dan graag per pm.
[ afbeelding ]
Ooh dank je wel Verita! Das ook mooi! ik hou nog even onze financien in de gaten en misschien stuur ik je nog even een berichtjequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:22 schreef verita het volgende:
[..]
Alle nieuwe aanstaande bruiden en gommen van harte gefeliciteerd!!!
Bigbird, heb je al een locatie?
Hoe ver weg wil je maximaal? Op onze locatie konden we én trouwen in het kasteel, en in de Orangerie het feest geven. Mocht je meer details willen of het budget willen weten of zoiets, dan graag per pm.
[ afbeelding ]
Jij hebt mijn eerste posten in deze reeks gemist zeker he?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:03 schreef CalamityJane het volgende:
@MinderMutsig: Serieus...? Petje af dat je dat volhoudt, zo lang.![]()
Wij hadden nog 11 maanden vanaf het besluit en dat vond ik al veel te lang eigenlijk. Daarvan zijn er nu nog 6,5 over en ik houd het al bijna niet meer uit...![]()
Oh leuk!quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:41 schreef Rijstebuiltje het volgende:
SC ..klinkt goed die Honeymoon!
Wij zijn vandaag naar dat wagenpark geweest..
We zijn helemaal om ..![]()
We hebben een auto gekozen .. en we hebben een bus voor de gasten:
[ afbeelding ]
Zo'n bus dus ..
Wat een funny dingquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:41 schreef Rijstebuiltje het volgende:
SC ..klinkt goed die Honeymoon!
Wij zijn vandaag naar dat wagenpark geweest..
We zijn helemaal om ..![]()
We hebben een auto gekozen .. en we hebben een bus voor de gasten:
[ afbeelding ]
Zo'n bus dus ..
Een oldbie uit de 60's
Ben jij zo bekend dat mensen naar jouw bruiloft willen komen spieken dan?quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:48 schreef Rijstebuiltje het volgende:
SC.. Wij trouwen op een boot ..![]()
Dus niet op het Gemeentehuis met al die mensen die komen spieken..![]()
Nee hoor..quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:58 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ben jij zo bekend dat mensen naar jouw bruiloft willen komen spieken dan?
Maar trouwen doe je toch sowieso achter gesloten deuren met alleen mensen die jij uitnodigt?quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:40 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Nee hoor..
Maar ik vind trouwen gewoon een prive aangelegenheid..
Ik vind het gewoon niet zo leuk als mensen meekijken, die ik niet ken..
Dat meen je niet.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:42 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Dat is idd ook wel zo ..![]()
Toen mijn oom in Leiden ging trouwen, kon elke 'vreemde' gewoon mee de trouwzaal in en meekijken..
Er zaten toen ook mensen, die hun ook echt niet bekend voorkwamen..
Ow neeeee?quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:44 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat meen je niet.![]()
Jezus, dat doe je toch niet?
Wat een vette auto-keus zeg! Wij zijn nog niet uit over de trouwauto. Hebben wel een idee, maar het is een van de dingen die nog afhangen van het budgetquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:48 schreef Rijstebuiltje het volgende:
SC.. Wij trouwen op een boot ..![]()
Dus niet op het Gemeentehuis met al die mensen die komen spieken..![]()
Om naar de boot te gaan hebben we een hagelwitte Bentley.. met dieprode accenten.. (mijn keuze)
En om naar de feestlocatie te gaan en om foto's te maken hebben we een Excalibur.. (wederhelfts keuze)
1 auto werd per 4 uur aangeboden, dus hebben we netjes gedeeld.. 2 om 2
Zowaar kon dat .. dus dat hebben we dan ook zeker gedaan ..
En had ik al gezegd dat het busje echtis.. ik kan mijn ogen er niet vanaf houden!
Bij ons was er ook een totaal vreemde in de zaal,vond het zo belachlijk! Op dat moment dacht ik nog van,wie is dat nou? Maargoed op zo'n moment zit je natuurlijk met je hoofd ergens anders dus dat was in een flits,toen ik later de foto's van de fotograag te zien kreeg zag ik haar natuurlijk ook op een stel foto's en dat vond ik echt niet leuk! Belachlijk gewoon,wie gaat er nou naar een bruiloft van een wildvreemdequote:Op maandag 20 oktober 2008 21:42 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Toen mijn oom in Leiden ging trouwen, kon elke 'vreemde' gewoon mee de trouwzaal in en meekijken..
Er zaten toen ook mensen, die hun ook echt niet bekend voorkwamen..
Mooie dag Dippy, nog met een speciale reden?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:37 schreef dippy het volgende:
Ik trouw volgend jaar 26-06-2009, net zoals nelisb
Dat gaat lekker danquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:58 schreef CalamityJane het volgende:
Wij hebben afgelopen zaterdag de ringen gevonden! Ze zijn echt perfect, we zijn er zo gelukkig mee. Nu alleen nog het pak van mijn aanstaande en de jurkjes voor de kinderen en dan zijn we klaar...
En het trouwvervoer, daar zijn we nog altijd niet uit. Ik vind 350 tot 500 euro echt veel te duur. Zo veel interesseert het me/ons niet. Maar de alternatieven zijn beperkt. Ik bedoel: probeer maar eens met een jurk van een meter doorsnee achterin een 207 te komen...
Tips, iemand...?
Je staat in de OP en in Wiki.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:37 schreef dippy het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:37 schreef dippy het volgende:
Waarom duur?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:58 schreef CalamityJane het volgende:
En het trouwvervoer, daar zijn we nog altijd niet uit. Ik vind 350 tot 500 euro echt veel te duur. Zo veel interesseert het me/ons niet. Maar de alternatieven zijn beperkt. Ik bedoel: probeer maar eens met een jurk van een meter doorsnee achterin een 207 te komen...
Tips, iemand...?
Wij hebben vandaag een witte Kever cabrio geregeld, voor 269 euroquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:58 schreef CalamityJane het volgende:
Wij hebben afgelopen zaterdag de ringen gevonden! Ze zijn echt perfect, we zijn er zo gelukkig mee. Nu alleen nog het pak van mijn aanstaande en de jurkjes voor de kinderen en dan zijn we klaar...
Tips, iemand...?
op die dag zijn we precies 2 jaar samenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:29 schreef nelisb het volgende:
[..]
Mooie dag Dippy, nog met een speciale reden?
Jurk in bad?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:48 schreef CalamityJane het volgende:
Ik zal mijn moeder eens bellen om te vragen of mijn jurk al in bad is geweest...
Jip, maar is nog niet gebeurd. Mijn moeder was ziek geweest, dus had er geen zin in gehad (begrijpelijk...).quote:
Joehoeeeeeee..quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:09 schreef bigbird het volgende:
Ik heb jurken gepast!!!![]()
![]()
![]()
Nog 1 nachtje over slapen op aanraden maar denk wel dat ik hem gevonden heb!!
Weet het nog steeds zo goed als zeker!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:33 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Joehoeeeeeee..Klinkt goehoedddddd !
Zie hier begint het gedonder al.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:26 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
12-04-2012
Dan zijn we 10 jaar bij elkaar.
Wanneer gaat het gebeuren? En voelt je moeder zich alweer iets beter?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:32 schreef CalamityJane het volgende:
Nog altijd droog als de sahara...
Aan de ene kant begrijp ik je wel,je relatie verranderd er verder niet door ofzo (als het goed isquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:27 schreef MinderMutsig het volgende:
Misschien is het verschil dat wij niet persé hebben besloten dat wel willen trouwen maar dat wij met enige regelmaat besluiten dat we gewoon voor altijd met elkaar verder willen.
Trouwen verandert daar niet veel aan. Dat is een leuk feestje om het ook met vrienden en familie te delen en het maakt het officieel maar het verandert niets aan onze relatie en ons gevoel daar over. Er is dus niks om 'niet op te kunnen wachten' we zijn daar al, we hebben dat al en we weten van elkaar dat we dat ook willen houden. Voor mij zeggen die aanzoeken die wij over en weer gewisseld hebben over de jaren ook veel meer dan die ene dag. Juist omdat die de bevestiging waren dat ondanks de moeilijke periode (in onze relatie of persoonlijk) die achter ons lag we toch opnieuw voor elkaar kozen. Een bevestiging dat het nog, of weer goed zat.
Wat dat betreft snap ik ook regelmatig het gedoe om dat trouwen niet zo. Je hébt die relatie toch al? Wat zegt zo'n feestje nou?
[/emoverhaal]En nu ga ik naar bed om mijn beste vriendje te knuffelen.
![]()
Nog een edit voor ik dit hele topic volspam: Ik heb vanmiddag mijn ring opgehaald.Die van
was eerder al klaar omdat die alleen opgerekt hoefde te worden maar die van mij moest iets meer mee gebeuren en ze wilden eerst checken of ik het overal mee eens was. Een veertje er in kon helaas niet omdat de ring te breed was
![]()
zo breed is die helemaal niet dus we hebben besloten om hem gewoon flink groter te laten zodat ik hem nog af kan krijgen als mijn knokkels dik worden vanwege een ontsteking. Hij kan toch niet af vallen door de silversplintring die er voor zit.
Voelt wel weer raar om na twee jaar mijn ring weer te dragen. Helemaal omdat hij nu zo groot is. Het lijkt net of ik mijn vingers niet tegen elkaar kan krijgen.Maar hij is mooi geworden en ik ben blij dat ik hem weer om kan hebben.
![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:38 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Aan de ene kant begrijp ik je wel,je relatie verranderd er verder niet door ofzo (als het goed is),maar aan de andere kant als ik er net zo als jou over zou denken en je het trouwen eigenlijk een beetje onzin/niet nodig vind(zo komt het op mij over)zou ik ook niet trouwen maar gewoon een knalfeest geven als je 10 jaar bij elkaar bent dan heb je al dat "gedoe " ook niet.Maar ieder zijn ding/mening,als het ooit zo ver komt hoop ik dat jullie een geweldige dag hebben
![]()
Tof dat je je ring weer aan kan,het is altijd wennen als je heel lang geen sieraden hebt gedragen.
dat heb je mooi gezegdquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:13 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is: dat 'ja' op je huwelijksdag moet zijn tegen de partner die je nu hebt, niet tegen wie je denkt dat hij of zij zal zijn als je eenmaal getrouwd bent.![]()
ik ook!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:28 schreef Pure-Poison het volgende:
Daar ben ik het dan wel helemaal mee eens!!
Leuk hoor!!!! Spannend! Ik heb vrijdag naar die winkel gebeld dat ik hem neem!quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:29 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Zo.. vandaag naar de Love and Marriagebeurs geweest..
We kwamen met lege handen, maar kwamen met een tasje thuis BOMVOL folders!
We hebben naar een modeshow gekeken.. We hebben genoeg gezien..
En ik heb iets gezien waar ik helemaalop ben!
Dat komt 8 november wel ..
Gefeliciteerd!!quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:04 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik snap dat wikigebeuren niet helemaal dus ik blijf er maar uit voordat er dadelijk iets fout gaat!
Mijn vriend en ik waren er al van overtuigd dat we wilden trouwen op korte termijn en we waren ook al wat dingetjes aan het regelen, maar ik was nog niet officieel gevraagd. Vrijdag bracht hij daar verandering in en toen zijn we als een razende een datum gaan prikken, zaal bespreken etc.
Anyway, de jurk is twee maanden geleden al besteld (januari afpassen), de ringen zijn al binnen (van de week telefoontje gehad) en de datum zal 10 september 2009 worden.
Ben al begonnen met aftellen
Gaafquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:32 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Twinkle20 .. van harte !![]()
Het was helemaal geweldig BB..
We zaten saampjes te kijken, en opeens kwam de jurk voorbij waar ikop werd!
Opeens zegt vriendlief: "Ik vind dat echt wat voor jou" ..
Ik ben helaas niet zo heel erg creatiefquote:Op maandag 27 oktober 2008 08:47 schreef verita het volgende:
Spannend, hé?
Mijn jurk hebben Dinooo en ik samen ontworpen, net als het bruidsboeket. Dat vonden we makkelijker, Dinooo heeft een nogal uitgesproken smaak en ik kan met mijn figuur niet alles dragen.
Maar ik kan me voorstellen dat het leuk is als je alles geheim houd, de verrassing is dan zo groot, lijkt me. Maar ik zou dat ook niet kunnen, denk ik. Veel te enthousiast over dat soort dingen
quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:17 schreef CalamityJane het volgende:
Mijn jurk is in bad geweest, smste mijn moeder gisterochtend. Hij heeft het goed doorstaan en is niet gekreukt. Ze heeft hem drijfnat opgehangen, dus hij zal zo onderhand wel droog zijn... Zaterdag gaan we hem weer ophalen en dan ga ik hem strijken.
Daarna is hij klaar voor gebruik en gaat hij dus weer voor een half jaar de hoes in...
Same here. Amen to that!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:27 schreef MinderMutsig het volgende:
Misschien is het verschil dat wij niet persé hebben besloten dat wel willen trouwen maar dat wij met enige regelmaat besluiten dat we gewoon voor altijd met elkaar verder willen.
Trouwen verandert daar niet veel aan. Dat is een leuk feestje om het ook met vrienden en familie te delen en het maakt het officieel maar het verandert niets aan onze relatie en ons gevoel daar over.
Het zaadje voor een jarenlange succesvolle spijbelcarričre.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:12 schreef tessie het volgende:
Voor 1 dagje kunnen die ouderes die kinderen toch gewoon ziekmelden? Of denk ik nu veel te simpel?
Maar, waarom wordt er niet gewoon gezegd dat hun broer/zus gaat trouwen? Weet die school veel.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:18 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Woeiiiiii NelisB ziet er lekker uit !![]()
BB.. Moeilijk he, geheimpjes bewaren..
Dat heb ik ook hoor, zeker omdat niemand weet (behalve onze ouders) wat we allemaal gaan doen..
Er wordt gigantisch gevist: "vertel nou, aaaaaaaaaaaah toeeeeeee".. Nee. k zeg niets!![]()
Trouwens..
We hebben van zijn kant jonge achter neefjes en nichtjes gevraagd te komen (dat zijn de kinderen van zijn neven en nichten).. Dat leek ook ons super leuk!![]()
Maahaarr.. het wordt nog maar de vraag of dat gaat lukken, omdat scholen daar geen vrij voor geven..
Omdat het immers voor de kinderen hun achterneef is .. Klinkt dat iemand bekend ? Het zou namelijk heel jammer zijn, als ze om die reden er niet bij konden/mochten zijn..
Denk het welquote:
Ik heb een vast tarief ja, ligt aan de tijd die ik ermee bezig ben enz. Op dit moment ben ik bezig met een album, dat gaat in veel overleg met het paar, want het is hun album natuurlijk. Het is mn eerste album en het is nog niet af, dus ik ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 @ 11:43 schreef bigbird het volgende:
[..]
Denk het welHeb jij vaste tarieven eigenlijk? En kan jij ook eventueel een album laten maken of hoe doe jij dat?
Onze fotograaf was ook erg prijzig.We hebben ook een album laten maken.Vooral had ik wel zo iets van wat een smak met geld,maar heb er geen moment spijt van gehad,het album en de foto's zijn zo heel erg mooi gewordenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:59 schreef bigbird het volgende:
Btw, gisteren gesprek gehad met een fotograaf. Hij is wel wat prijzig maar hij heeft echt de stijl die wij zoeken. (En anders vraag ik MissBliss, die is ook super) Gesprek ging wel heel goed.
Coolquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb een vast tarief ja, ligt aan de tijd die ik ermee bezig ben enz. Op dit moment ben ik bezig met een album, dat gaat in veel overleg met het paar, want het is hun album natuurlijk. Het is mn eerste album en het is nog niet af, dus ik ben wel benieuwd
Dus ja, een album kan. Als het paar dat niet wil, krijgen ze de bewerkte foto's op een dvd en een webalbum.
Het maakt ons niet heel veel uit qua kosten, tuurlijk willen we niet teveel betalen, maar we vinden het belangrijkst dat de stijl bij ons past. Ook de ervaring is op zich wel handig, maar hoeft niet perse positief te zijnquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:18 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Onze fotograaf was ook erg prijzig.We hebben ook een album laten maken.Vooral had ik wel zo iets van wat een smak met geld,maar heb er geen moment spijt van gehad,het album en de foto's zijn zo heel erg mooi gewordenWij zijn dus ook erg blij dat we die fotograaf hebben genomen,onze 1e en duurste keus,maar elke cent waard.(Niet dat een goedkopere fotograaf niet goed kan zijn,maar dat deze man jarenlang ervaring heeft merk je dan ook wel,ook met het fotograferen)
Lolquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:17 schreef innepin het volgende:
MissBliss is al bezet op 20 juni volgend jaar, dat dat in elk geval even duidelijk is
Bijna onderuit hangen dusquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:10 schreef CalamityJane het volgende:
Vandaag de ondertekende offerte voor de catering op de post gedaan, de ringen zijn besteld en over een weekje of 4 binnen... Eigenlijk is alles geregeld, behalve de kleding van de meneer en de meiskes.
CalamityJane kan lekker onderuit gaan hangen...
Edit: Oh ja... Het vervoer...![]()
Spannend!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:42 schreef CalamityJane het volgende:
Vervoer...: check.
Alsnog onderuit gaan hangen!![]()
Succes aan jemet zoeken BigBird.
Wij gaan 7/11 op jacht voor het trouwpak. (Dat is de dag dat we in ondertrouw gaan dus zijn we lekker vrij op kosten van de baas..)
Ik weet niet wat de regels daarvoor zijn. Alleen dat het bij mijn vorige werkgever zo was dat ik wel 3 dagen in totaal kreeg en nu maar 2. Heb er verder ook nog niets over kunnen vinden in de personeelsgids. Op zich vind ik het geen ramp hoor, maar moet er dan gewoon rekening mee houden in onze planningquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:06 schreef draculettetje het volgende:
ik dacht dat je voor je ondertrouw wel voor moet krijgen maar kan zijn niet de hele dag...
Dat is volledig afhankelijk van de CAO en er zijn een aantgal CAO's waarin je voor ondertrouw helemaal niet vrij krijgt op een uurtje om even naar het gemeentehuis te gaan na.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:06 schreef draculettetje het volgende:
ik dacht dat je voor je ondertrouw wel voor moet krijgen maar kan zijn niet de hele dag...
Ik heb zelfs dat nog niet kunnen vinden, maar ja, zon groot probleem is het niet hoorquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:48 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat is volledig afhankelijk van de CAO en er zijn een aantgal CAO's waarin je voor ondertrouw helemaal niet vrij krijgt op een uurtje om even naar het gemeentehuis te gaan na.
ow kijk weer wat geleerdquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:48 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat is volledig afhankelijk van de CAO en er zijn een aantgal CAO's waarin je voor ondertrouw helemaal niet vrij krijgt op een uurtje om even naar het gemeentehuis te gaan na.
Wel een mooie dag voor zoiets danquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:00 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ondertrouw..16 april 2009 is hier de dag..
De verjaardag van mijn opa die niet meer onder ons is
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:38 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Bigbird.. ik ben benieuwd!
Dan kun je ook eindelijk in de OP ..
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:19 schreef bigbird het volgende:
Jaaaaaaah het is bekend!!!!!11-06-2009
Gaaf he? Ik vind het ook heel moeilijk hoor!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:19 schreef Twinkle20 het volgende:
Jah het moeilijkste vind ik nog om mijn mond te houden over mijn jurk. Mijn beste vriendin en een andre vriendin is mee gewest om hem uit te zoeken, verder heb ik alvaast een plaatje laten zien op internet aan mijn moeder.
Maar mijn mond houden tegen mijn aanstaande.. echt moeilijk.
Moet er nog bijna een jaar op wachten!
We hebben inmiddels al een zaal. Of ja, zaal, het is de kroeg waar ik tot een jaar terug echt zo'n beetje iedere week kwam. Daarnaast gaan we de avond vullen met deels een dj, deels een optreden van vrienden van mij die al een jaar of 6 een coverband hebben
Kerk is geregeld, gemeentehuis is geregeld.
Binnenkort maar eens wat taarten en uitnodigingen bekijken denk ik zo;)
Wel leuk hoor, al die voorbereidingen!
quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:47 schreef bigbird het volgende:
[..]
Gaaf he? Ik vind het ook heel moeilijk hoor!![]()
Vandaag de ringen opgehaald! Wat zijn ze mooi!
Gaaf hoorquote:Op zondag 2 november 2008 12:11 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Woei BB.. ik ben benieuwd naar jullie ringen!
Wij hebben gister de definitieve kaart gekregen via de mail!
Hij is nu 'netjes' getekend' ipv geschetst..
Hij is getekend vanuit 'fisheye' perspectief..
Wij zijn blij en
Gaat erg snel he allemaal? Mijn zusje was 13 september alweer een jaar getrouwd. Ging haar ook veel te snel allemaalquote:Op zondag 2 november 2008 12:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
![]()
als ik jullie allemaal zo hoor kan ik me haast niet voorstellen dat ik morgen 4 maanden getrouwd ben
klinkt allemaal veel verder weg
quote:Op maandag 3 november 2008 08:30 schreef draculettetje het volgende:
vandaag dus 4 maanden getrouwd ha ha! en schijn nog steeds te stralen als ik het over de bruiloft heb
of met iemand de foto's / film bekijk
Gaaf hoor, ze zijn vast erg mooiquote:Op maandag 3 november 2008 13:47 schreef CalamityJane het volgende:
Vandaag een afspraak gemaakt met de kostuumwinkel om pakken te gaan bekijken voor mijn a.s.
Om verwarring te voorkomen: wij doen dus lekker alles samen. We hebben mijn jurk samen uitgezocht en hij heeft mij er al tig keer in gezien (ook in mijn lingerie trouwens) en nu gaan we dus ook samen zijn pak uitzoeken. A.s. vrijdag, nadat we huwelijksaangifte hebben gedaan.
Ik heb er zin in! Hopelijk komen binnen een week of 2 ook onze ringen binnen...
hij had wel voorbeelden op zn mail gehad hoorquote:Op maandag 3 november 2008 15:54 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh ik ben echt heel kieskeurig qua bloemen. Die mag hij echt niet zonder mij uitzoeken.
quote:Op maandag 3 november 2008 16:00 schreef Pure-Poison het volgende:
Wij hebben ook alles samen uitgezocht,behalve de jurk dan.Vond het juist heel leuk om het allemaal samen te doen.
hihi als je het gewoon klein houdt (en dat doen jullie volgens mij wel) en je houdt van koken waarom niet?quote:Op maandag 3 november 2008 16:05 schreef MinderMutsig het volgende:
Ben ik trouwens de enige die op de trouwdag eigenlijk gewoon lekker zelf wil kokkerellen in plaats van in een restaurant eten?![]()
Ik ben gek op koken, en al helemaal voor/met vrienden en familie. En ik ben er ook goed in.Dat zou voor mij die dag helemaal af maken. Ik zie alleen nog niet helemaal hoe zoiets op een leuke manier in te passen is.
Ja we houden het inderdaad klein. Maar om nou in mijn uppie in mijn minikeukentje te gaan staan koken op mijn bruiloft is weer niet helemaal hoe ik het in gedachten had zeg maar.quote:Op maandag 3 november 2008 16:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi als je het gewoon klein houdt (en dat doen jullie volgens mij wel) en je houdt van koken waarom niet?
ik ben niet zo'n held met koken en waren ook wel iet wat teveel mensen voor
ben wel bij een bruiloft geweest waar we als familie zijnde met zn allen van te voren wat klaar hadden gemaakt!
verbaast me eigenlijk nietsquote:Op maandag 3 november 2008 15:54 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh ik ben echt heel kieskeurig qua bloemen. Die mag hij echt niet zonder mij uitzoeken.
Ik ben uiteindelijk ook degene die er de hele dag mee moet lopen.
quote:Op maandag 3 november 2008 16:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
verbaast me eigenlijk niets
Ik vond het juist leuk dat de mr de bloemen uitgezocht heeft. Hij kent mij en mijn smaak en kan heus een mooi boeket samenstellen en of dat gelukt was! Het enige wat ik aangegeven heb is wat ik echt niet mooi vond en verder kon hij t prima zelf. Tis niet dat hij geen smaak heeft ofzo, hij had tenslotte mij uitgekozen als aanstaande
Ik heb geen idee of dat gebruikelijk is (vroeger wel denk ik) , ikzelf vind het gewoon wel wat hebben. En de mr vondt dat ook. En in ons geval pakte het goed uitquote:Op maandag 3 november 2008 16:52 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Maar is het 'gebruikelijk' dat de man de bloemen uitzoekt dan? Komt mij een beetje vreemd voor.
Zo doen wij het ook. Alles samen behalve de jurkquote:Op maandag 3 november 2008 16:00 schreef Pure-Poison het volgende:
Wij hebben ook alles samen uitgezocht,behalve de jurk dan.Vond het juist heel leuk om het allemaal samen te doen.
Het wordt vast hartstikke gaaf!quote:Op maandag 3 november 2008 18:24 schreef innepin het volgende:
[..]
Zo doen wij het ook. Alles samen behalve de jurk
Morgen ga ik voor het eerst jurken kijken... spannend genoeg om er vannacht een gigantische nachtmerrie over te hebbenAls dit nog erger wordt naarmate de bruiloft dichterbij komt, staat me nog heel wat te wachten
ook nog steeds helemaal gelukkig getrouwd, zou me toch ook wat zijn als dat uberhaupt, maar zeker naar 4 maanden al niet meer zo was!quote:Op maandag 3 november 2008 18:49 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ja prima hoor,happy married![]()
Met draculettetje ook alles goed?
Gaaaaafquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:41 schreef innepin het volgende:
Het was leuk! Kreeg twintig meter voor de winkel ineens de zenuwen, maar het viel mee... binnen anderhalf uur stond ik weer buiten, jurk besteld![]()
Het is wel lastig kiezen hoor, zeker als je je (zoals ik) al suf hebt gegoogled. Dan blijkt in het echt dat alle jurken waarvan je vantevoren spontaan ging kwijlen, totaaaaal niet staanen dat precies het soort jurk dat je nooit wilde - in mijn geval strapless en eigenlijk simpel en zonder al te veel opsmuk - prachtig staat
![]()
Succes zaterdagwaar ga je kijken?
Ik weet wel dat er bij heel veel budgetplanners rekening gehouden wordt met dat bruid en bruidegom een cadeau voor elkaar kopen. Wat dat is is vaak heel persoonlijk of iig persoonsgebonden. Mijn verloofde en ik hebben besloten om het geld voor een cadeau te stoppen in de rest van het budget zodat we toch op 11 juni kunnen trouwen (ivm ziekte hele goede vriendin wilden we het niet uitstellen) en kunnen doen hoe wij het willen enzoquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:18 schreef pronkjewail het volgende:
Tijdje terug had ik al een vraag over het huwelijkscadeau voor het bruidspaar (en of het not-done was om iets voor een van beiden te geven; heb uiteindelijk toch iets voor beiden uitgezocht!) en heb wederom een huwelijkscadeau-vraag...
Is het normaal om als bruidegom zijnde een cadeau te geven aan de bruid? Zo ja...voorbeelden graag!
Ik had al moeite genoeg om een huwelijkscadeau uit te zoeken wat ik zelf zou geven en nou kreeg ik van de bruidegom de vraag of ik met hem wou meedenken over een cadeau voor de bruid. Maar daar heb ik echt nog nooit van gehoord! En heb uberhaupt geen idee wat leuk is om te geven...
Moeilijk hoor, vrienden die gaan trouwen!
Wij hebben ook wel samen de sieraden uitgezocht, we hebben een setje oorbellen en een ketting met hanger die aansluiten bij onze trouwringenquote:Op woensdag 5 november 2008 09:47 schreef verita het volgende:
Hi_flyer, veel plezier en alvast een hele mooie dag gewenst! Lekker spannend allemaal en ik hoop erg dat jullie mooi weer hebben.
En over dat cadeau wat je als bruidspaar aan elkaar geeft: het is net zo normaal om dat in het budget te stoppen als elkaar wat te geven.
Net wat MinderMutsig zegt: meestal een sieraad. Ik ben geen sieraden mens, maar heb van Dinooo wel een collier met oorbellen gekregen, dat ik inderdaad op de 50ste trouwverjaardag ook nog wil dragen. Dat kunnen we qua leeftijd nét halen, hopen we.
Ik heb Dinooo een soort van pyamahoes voor ons oude autootje gegeven. Het woog niet tegen elkaar op, maar het was wel leuk om te geven. Mijn cadeau was een verrassing voor Dinooo, zijn cadeau aan mij heeft ie zelf mede helpen uitzoeken. Wel zo handig.
Gaat hard dan met het budget he? Hakte er bij ons wel inquote:Op woensdag 5 november 2008 13:02 schreef draculettetje het volgende:
onze trouwringen waren eigenlijk een koopje
maar idd mn oorbellen daarbij.....
heel veel plezier en een mooie dag gewenst!quote:Op woensdag 5 november 2008 19:05 schreef Hi_flyer het volgende:
Dank jullie allemaal, spannend hoor![]()
De trouwauto wordt zo gebracht en dan verdwijnen we naar een hotel. Hopelijk vergeet ik niks mee te nemen. Bloemen, kostuum, ringen, alles ligt hier...
Ook van mij nog veel plezier gewenst!quote:Op woensdag 5 november 2008 19:05 schreef Hi_flyer het volgende:
Dank jullie allemaal, spannend hoor![]()
De trouwauto wordt zo gebracht en dan verdwijnen we naar een hotel. Hopelijk vergeet ik niks mee te nemen. Bloemen, kostuum, ringen, alles ligt hier...
Die mini cooper is liev, maar eh, ik ben 1.84 en die jurk wordt niet echt klein ook, enquote:Op donderdag 6 november 2008 18:22 schreef Rijstebuiltje het volgende:
BigBird.. Wat dacht je van een mini-coopertje.. nog zo'n heel kleintje !
Hier een voorbeeld : helemaal onderin
Leuk om te horen, wordt nu wekelijks geupdate!quote:Op donderdag 6 november 2008 21:49 schreef nelisb het volgende:
Leuke site! Jullie teksten ook leuk om te lezen! Aftellen is nu echt begonnen!
Daar zitten wij ook beetje vast momenteel. Kaart hebben we al wel uitgezocht, maar nog geen tekst. Leuk dat je geslaagd bent! Ben ook stiekem wel erg benieuwd naar de outfits van mensen hier enzoquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:24 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Zeker weten Nelis..
Nu kan mijn aanstaande op shoppingtour![]()
We gaan nu nog bedenken welke tekst in onze kaart komt..
Want dat vinden we nog het moeilijkste voor dit moment..
quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:33 schreef bigbird het volgende:
Oh en nelisb, we hebben een meevaller gehad dus hadden uiteindelijk toch meer budget en daardoor de ruimte om te trouwen waar we eigenlijk al graag wilden(Wordt provincie Utrecht, verder nog geheim momenteel
)
Dat had ik dus ook. We hebben uiteindelijk de trouwauto van de cateraar maar vastgelegd, scheelde veel geld. Het is een zwarte Daimler en ik vind het prima, want het vervoer vonden wij beiden totaal oninteressant... Alleen zelf rijden op je trouwdag is het toch ook niet helemaal, vandaar...quote:Op maandag 10 november 2008 09:55 schreef bigbird het volgende:
Ik weet niet, heb het niet op hummers, niet op cabrio's, niet op enorme dikke sportwagens zoals ferrari's oid en wilde geen witte auto. En dan komen de praktische dingen er nog bij kijken, zoals het budget maar ook afstanden etc. Vind het dus maar moeilijk
Cool, succes dan zaterdagquote:Op maandag 10 november 2008 15:23 schreef CalamityJane het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook. We hebben uiteindelijk de trouwauto van de cateraar maar vastgelegd, scheelde veel geld. Het is een zwarte Daimler en ik vind het prima, want het vervoer vonden wij beiden totaal oninteressant... Alleen zelf rijden op je trouwdag is het toch ook niet helemaal, vandaar...
En CalamityJoe is eruit: hij trouwt in Jacquet... Vrijdag hebben we gepast, maar de winkel was nogal duur, dus kijken-kijken-niet kopen. Ik heb me in ieder geval wel zitten verlekkeren...Zaterdag gaan we waarschijnlijk bij een winkel in Den-Bosch kijken die er, als het goed is, in gespecialiseerd is.
We zijn trouwens ook naar de L&M geweest in DB, maar ik vond hem nogal klein, eigenlijk...![]()
HF: hoe was je dag?
Dan zie ik nog maar twee mogelijkheden: paard en wagen of een tuktuk...quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:39 schreef bigbird het volgende:
[..]
Cool, succes dan zaterdagHopelijk vinden jullie iets
![]()
Ik kan nog steeds niet kiezen als het om de auto's gaat
zeiden bij mij ook dat het tot mei zou duren maar kon hem al in maart weer passen!quote:Op donderdag 13 november 2008 09:00 schreef bigbird het volgende:
De afstanden zijn iets te groot voor paard en wagen enzoHeb gisteren wel mijn jurk besteld
Nou wachten... duurt tot mei! Vroeg al enigszins angstig of het dan wel ging lukken voor 11 juni, maar de verkoopster is er zeker van..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |