Jurk in bad?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:48 schreef CalamityJane het volgende:
Ik zal mijn moeder eens bellen om te vragen of mijn jurk al in bad is geweest...
Jip, maar is nog niet gebeurd. Mijn moeder was ziek geweest, dus had er geen zin in gehad (begrijpelijk...).quote:
Joehoeeeeeee..quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:09 schreef bigbird het volgende:
Ik heb jurken gepast!!!![]()
![]()
![]()
Nog 1 nachtje over slapen op aanraden maar denk wel dat ik hem gevonden heb!!
Weet het nog steeds zo goed als zeker!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:33 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Joehoeeeeeee..Klinkt goehoedddddd !
Zie hier begint het gedonder al.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:26 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
12-04-2012
Dan zijn we 10 jaar bij elkaar.
Wanneer gaat het gebeuren? En voelt je moeder zich alweer iets beter?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:32 schreef CalamityJane het volgende:
Nog altijd droog als de sahara...
Aan de ene kant begrijp ik je wel,je relatie verranderd er verder niet door ofzo (als het goed isquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:27 schreef MinderMutsig het volgende:
Misschien is het verschil dat wij niet persé hebben besloten dat wel willen trouwen maar dat wij met enige regelmaat besluiten dat we gewoon voor altijd met elkaar verder willen.
Trouwen verandert daar niet veel aan. Dat is een leuk feestje om het ook met vrienden en familie te delen en het maakt het officieel maar het verandert niets aan onze relatie en ons gevoel daar over. Er is dus niks om 'niet op te kunnen wachten' we zijn daar al, we hebben dat al en we weten van elkaar dat we dat ook willen houden. Voor mij zeggen die aanzoeken die wij over en weer gewisseld hebben over de jaren ook veel meer dan die ene dag. Juist omdat die de bevestiging waren dat ondanks de moeilijke periode (in onze relatie of persoonlijk) die achter ons lag we toch opnieuw voor elkaar kozen. Een bevestiging dat het nog, of weer goed zat.
Wat dat betreft snap ik ook regelmatig het gedoe om dat trouwen niet zo. Je hébt die relatie toch al? Wat zegt zo'n feestje nou?
[/emoverhaal]En nu ga ik naar bed om mijn beste vriendje te knuffelen.
![]()
Nog een edit voor ik dit hele topic volspam: Ik heb vanmiddag mijn ring opgehaald.Die van
was eerder al klaar omdat die alleen opgerekt hoefde te worden maar die van mij moest iets meer mee gebeuren en ze wilden eerst checken of ik het overal mee eens was. Een veertje er in kon helaas niet omdat de ring te breed was
![]()
zo breed is die helemaal niet dus we hebben besloten om hem gewoon flink groter te laten zodat ik hem nog af kan krijgen als mijn knokkels dik worden vanwege een ontsteking. Hij kan toch niet af vallen door de silversplintring die er voor zit.
Voelt wel weer raar om na twee jaar mijn ring weer te dragen. Helemaal omdat hij nu zo groot is. Het lijkt net of ik mijn vingers niet tegen elkaar kan krijgen.Maar hij is mooi geworden en ik ben blij dat ik hem weer om kan hebben.
![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:38 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Aan de ene kant begrijp ik je wel,je relatie verranderd er verder niet door ofzo (als het goed is),maar aan de andere kant als ik er net zo als jou over zou denken en je het trouwen eigenlijk een beetje onzin/niet nodig vind(zo komt het op mij over)zou ik ook niet trouwen maar gewoon een knalfeest geven als je 10 jaar bij elkaar bent dan heb je al dat "gedoe " ook niet.Maar ieder zijn ding/mening,als het ooit zo ver komt hoop ik dat jullie een geweldige dag hebben
![]()
Tof dat je je ring weer aan kan,het is altijd wennen als je heel lang geen sieraden hebt gedragen.
dat heb je mooi gezegdquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:13 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is: dat 'ja' op je huwelijksdag moet zijn tegen de partner die je nu hebt, niet tegen wie je denkt dat hij of zij zal zijn als je eenmaal getrouwd bent.![]()
ik ook!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:28 schreef Pure-Poison het volgende:
Daar ben ik het dan wel helemaal mee eens!!
Leuk hoor!!!! Spannend! Ik heb vrijdag naar die winkel gebeld dat ik hem neem!quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:29 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Zo.. vandaag naar de Love and Marriagebeurs geweest..
We kwamen met lege handen, maar kwamen met een tasje thuis BOMVOL folders!
We hebben naar een modeshow gekeken.. We hebben genoeg gezien..
En ik heb iets gezien waar ik helemaalop ben!
Dat komt 8 november wel ..
Gefeliciteerd!!quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:04 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik snap dat wikigebeuren niet helemaal dus ik blijf er maar uit voordat er dadelijk iets fout gaat!
Mijn vriend en ik waren er al van overtuigd dat we wilden trouwen op korte termijn en we waren ook al wat dingetjes aan het regelen, maar ik was nog niet officieel gevraagd. Vrijdag bracht hij daar verandering in en toen zijn we als een razende een datum gaan prikken, zaal bespreken etc.
Anyway, de jurk is twee maanden geleden al besteld (januari afpassen), de ringen zijn al binnen (van de week telefoontje gehad) en de datum zal 10 september 2009 worden.
Ben al begonnen met aftellen
Gaafquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:32 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Twinkle20 .. van harte !![]()
Het was helemaal geweldig BB..
We zaten saampjes te kijken, en opeens kwam de jurk voorbij waar ikop werd!
Opeens zegt vriendlief: "Ik vind dat echt wat voor jou" ..
Ik ben helaas niet zo heel erg creatiefquote:Op maandag 27 oktober 2008 08:47 schreef verita het volgende:
Spannend, hé?
Mijn jurk hebben Dinooo en ik samen ontworpen, net als het bruidsboeket. Dat vonden we makkelijker, Dinooo heeft een nogal uitgesproken smaak en ik kan met mijn figuur niet alles dragen.
Maar ik kan me voorstellen dat het leuk is als je alles geheim houd, de verrassing is dan zo groot, lijkt me. Maar ik zou dat ook niet kunnen, denk ik. Veel te enthousiast over dat soort dingen
quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:17 schreef CalamityJane het volgende:
Mijn jurk is in bad geweest, smste mijn moeder gisterochtend. Hij heeft het goed doorstaan en is niet gekreukt. Ze heeft hem drijfnat opgehangen, dus hij zal zo onderhand wel droog zijn... Zaterdag gaan we hem weer ophalen en dan ga ik hem strijken.
Daarna is hij klaar voor gebruik en gaat hij dus weer voor een half jaar de hoes in...
Same here. Amen to that!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:27 schreef MinderMutsig het volgende:
Misschien is het verschil dat wij niet persé hebben besloten dat wel willen trouwen maar dat wij met enige regelmaat besluiten dat we gewoon voor altijd met elkaar verder willen.
Trouwen verandert daar niet veel aan. Dat is een leuk feestje om het ook met vrienden en familie te delen en het maakt het officieel maar het verandert niets aan onze relatie en ons gevoel daar over.
Het zaadje voor een jarenlange succesvolle spijbelcarrière.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:12 schreef tessie het volgende:
Voor 1 dagje kunnen die ouderes die kinderen toch gewoon ziekmelden? Of denk ik nu veel te simpel?
Maar, waarom wordt er niet gewoon gezegd dat hun broer/zus gaat trouwen? Weet die school veel.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:18 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Woeiiiiii NelisB ziet er lekker uit !![]()
BB.. Moeilijk he, geheimpjes bewaren..
Dat heb ik ook hoor, zeker omdat niemand weet (behalve onze ouders) wat we allemaal gaan doen..
Er wordt gigantisch gevist: "vertel nou, aaaaaaaaaaaah toeeeeeee".. Nee. k zeg niets!![]()
Trouwens..
We hebben van zijn kant jonge achter neefjes en nichtjes gevraagd te komen (dat zijn de kinderen van zijn neven en nichten).. Dat leek ook ons super leuk!![]()
Maahaarr.. het wordt nog maar de vraag of dat gaat lukken, omdat scholen daar geen vrij voor geven..
Omdat het immers voor de kinderen hun achterneef is .. Klinkt dat iemand bekend ? Het zou namelijk heel jammer zijn, als ze om die reden er niet bij konden/mochten zijn..
Denk het welquote:
Ik heb een vast tarief ja, ligt aan de tijd die ik ermee bezig ben enz. Op dit moment ben ik bezig met een album, dat gaat in veel overleg met het paar, want het is hun album natuurlijk. Het is mn eerste album en het is nog niet af, dus ik ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 @ 11:43 schreef bigbird het volgende:
[..]
Denk het welHeb jij vaste tarieven eigenlijk? En kan jij ook eventueel een album laten maken of hoe doe jij dat?
Onze fotograaf was ook erg prijzig.We hebben ook een album laten maken.Vooral had ik wel zo iets van wat een smak met geld,maar heb er geen moment spijt van gehad,het album en de foto's zijn zo heel erg mooi gewordenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:59 schreef bigbird het volgende:
Btw, gisteren gesprek gehad met een fotograaf. Hij is wel wat prijzig maar hij heeft echt de stijl die wij zoeken. (En anders vraag ik MissBliss, die is ook super) Gesprek ging wel heel goed.
Coolquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb een vast tarief ja, ligt aan de tijd die ik ermee bezig ben enz. Op dit moment ben ik bezig met een album, dat gaat in veel overleg met het paar, want het is hun album natuurlijk. Het is mn eerste album en het is nog niet af, dus ik ben wel benieuwd
Dus ja, een album kan. Als het paar dat niet wil, krijgen ze de bewerkte foto's op een dvd en een webalbum.
Het maakt ons niet heel veel uit qua kosten, tuurlijk willen we niet teveel betalen, maar we vinden het belangrijkst dat de stijl bij ons past. Ook de ervaring is op zich wel handig, maar hoeft niet perse positief te zijnquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:18 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Onze fotograaf was ook erg prijzig.We hebben ook een album laten maken.Vooral had ik wel zo iets van wat een smak met geld,maar heb er geen moment spijt van gehad,het album en de foto's zijn zo heel erg mooi gewordenWij zijn dus ook erg blij dat we die fotograaf hebben genomen,onze 1e en duurste keus,maar elke cent waard.(Niet dat een goedkopere fotograaf niet goed kan zijn,maar dat deze man jarenlang ervaring heeft merk je dan ook wel,ook met het fotograferen)
Lolquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:17 schreef innepin het volgende:
MissBliss is al bezet op 20 juni volgend jaar, dat dat in elk geval even duidelijk is
Bijna onderuit hangen dusquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:10 schreef CalamityJane het volgende:
Vandaag de ondertekende offerte voor de catering op de post gedaan, de ringen zijn besteld en over een weekje of 4 binnen... Eigenlijk is alles geregeld, behalve de kleding van de meneer en de meiskes.
CalamityJane kan lekker onderuit gaan hangen...
Edit: Oh ja... Het vervoer...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |