Ik ben helaas niet zo heel erg creatiefquote:Op maandag 27 oktober 2008 08:47 schreef verita het volgende:
Spannend, hé?
Mijn jurk hebben Dinooo en ik samen ontworpen, net als het bruidsboeket. Dat vonden we makkelijker, Dinooo heeft een nogal uitgesproken smaak en ik kan met mijn figuur niet alles dragen.
Maar ik kan me voorstellen dat het leuk is als je alles geheim houd, de verrassing is dan zo groot, lijkt me. Maar ik zou dat ook niet kunnen, denk ik. Veel te enthousiast over dat soort dingen
quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:17 schreef CalamityJane het volgende:
Mijn jurk is in bad geweest, smste mijn moeder gisterochtend. Hij heeft het goed doorstaan en is niet gekreukt. Ze heeft hem drijfnat opgehangen, dus hij zal zo onderhand wel droog zijn... Zaterdag gaan we hem weer ophalen en dan ga ik hem strijken.
Daarna is hij klaar voor gebruik en gaat hij dus weer voor een half jaar de hoes in...
Same here. Amen to that!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:27 schreef MinderMutsig het volgende:
Misschien is het verschil dat wij niet persé hebben besloten dat wel willen trouwen maar dat wij met enige regelmaat besluiten dat we gewoon voor altijd met elkaar verder willen.
Trouwen verandert daar niet veel aan. Dat is een leuk feestje om het ook met vrienden en familie te delen en het maakt het officieel maar het verandert niets aan onze relatie en ons gevoel daar over.
Het zaadje voor een jarenlange succesvolle spijbelcarrière.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:12 schreef tessie het volgende:
Voor 1 dagje kunnen die ouderes die kinderen toch gewoon ziekmelden? Of denk ik nu veel te simpel?
Maar, waarom wordt er niet gewoon gezegd dat hun broer/zus gaat trouwen? Weet die school veel.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:18 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Woeiiiiii NelisB ziet er lekker uit !![]()
BB.. Moeilijk he, geheimpjes bewaren..
Dat heb ik ook hoor, zeker omdat niemand weet (behalve onze ouders) wat we allemaal gaan doen..
Er wordt gigantisch gevist: "vertel nou, aaaaaaaaaaaah toeeeeeee".. Nee. k zeg niets!![]()
Trouwens..
We hebben van zijn kant jonge achter neefjes en nichtjes gevraagd te komen (dat zijn de kinderen van zijn neven en nichten).. Dat leek ook ons super leuk!![]()
Maahaarr.. het wordt nog maar de vraag of dat gaat lukken, omdat scholen daar geen vrij voor geven..
Omdat het immers voor de kinderen hun achterneef is .. Klinkt dat iemand bekend ? Het zou namelijk heel jammer zijn, als ze om die reden er niet bij konden/mochten zijn..
Denk het welquote:
Ik heb een vast tarief ja, ligt aan de tijd die ik ermee bezig ben enz. Op dit moment ben ik bezig met een album, dat gaat in veel overleg met het paar, want het is hun album natuurlijk. Het is mn eerste album en het is nog niet af, dus ik ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 @ 11:43 schreef bigbird het volgende:
[..]
Denk het welHeb jij vaste tarieven eigenlijk? En kan jij ook eventueel een album laten maken of hoe doe jij dat?
Onze fotograaf was ook erg prijzig.We hebben ook een album laten maken.Vooral had ik wel zo iets van wat een smak met geld,maar heb er geen moment spijt van gehad,het album en de foto's zijn zo heel erg mooi gewordenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:59 schreef bigbird het volgende:
Btw, gisteren gesprek gehad met een fotograaf. Hij is wel wat prijzig maar hij heeft echt de stijl die wij zoeken. (En anders vraag ik MissBliss, die is ook super) Gesprek ging wel heel goed.
Coolquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb een vast tarief ja, ligt aan de tijd die ik ermee bezig ben enz. Op dit moment ben ik bezig met een album, dat gaat in veel overleg met het paar, want het is hun album natuurlijk. Het is mn eerste album en het is nog niet af, dus ik ben wel benieuwd
Dus ja, een album kan. Als het paar dat niet wil, krijgen ze de bewerkte foto's op een dvd en een webalbum.
Het maakt ons niet heel veel uit qua kosten, tuurlijk willen we niet teveel betalen, maar we vinden het belangrijkst dat de stijl bij ons past. Ook de ervaring is op zich wel handig, maar hoeft niet perse positief te zijnquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:18 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Onze fotograaf was ook erg prijzig.We hebben ook een album laten maken.Vooral had ik wel zo iets van wat een smak met geld,maar heb er geen moment spijt van gehad,het album en de foto's zijn zo heel erg mooi gewordenWij zijn dus ook erg blij dat we die fotograaf hebben genomen,onze 1e en duurste keus,maar elke cent waard.(Niet dat een goedkopere fotograaf niet goed kan zijn,maar dat deze man jarenlang ervaring heeft merk je dan ook wel,ook met het fotograferen)
Lolquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:17 schreef innepin het volgende:
MissBliss is al bezet op 20 juni volgend jaar, dat dat in elk geval even duidelijk is
Bijna onderuit hangen dusquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:10 schreef CalamityJane het volgende:
Vandaag de ondertekende offerte voor de catering op de post gedaan, de ringen zijn besteld en over een weekje of 4 binnen... Eigenlijk is alles geregeld, behalve de kleding van de meneer en de meiskes.
CalamityJane kan lekker onderuit gaan hangen...
Edit: Oh ja... Het vervoer...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |