abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59727012
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:04 schreef vamperotica het volgende:
Ik heb schoenen!!
pi_59727401
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:17 schreef draculettetje het volgende:

[..]

Hihihi...
Je hebt ze alleen in 2 "uitvoeringen" gewoon wit en een beetje glanzend ivoor.. Nou weeknie welke ik wil!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_59734102
zucht, stomme postbode...
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_59734577
Was jullie kwijt
Wij gaan vanavond voor bruidsbloemen
01-08-2008
pi_59736526
Ben zo blij dat mijn schoonvader wat foto's heeft gemaakt bij de shoot, zo konden we al iets zien. Maar zijn wel benieuwd naar de foto's van de fotograaf! Nog even wachten Eerst nog van deze vakantie genieten en dan foto's kijken Succes met wachten levi
pi_59743581
verdorie nog geen postbode geweest vandaag?!
pi_59752622
De postbode heeft eindelijk mijn huis gevonden.
Net met manlief de foto's bekeken, zien er erg goed uit.

En omdat ik 't beloofd had...

detail van mijn jurk (bloem op mijn rechter heup)

bij een kerk in ons dorp

kijken wie het sterkste is, in het openluchtmuseum in Eindhoven

en mijn handtekening zetten...
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_59753858
Mooie foto's Levitation!!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_59755378
Mooi hoor Levitation,je jurk is echt

Gisterenavond voor het bruidsboeket geweest en corsage's.Het gaat het worden waar ik heel de tijd al op terug kom,alleen dan in een andere kleur,niet idereen zal het mooi vinden maar ik ben helemaal happy

01-08-2008
pi_59755640
Mooie foto's, Levi!

Ik ben vooral erg blij voor je dat ze er eindelijk zijn!
pi_59757527
Levi, mooie bruid
pi_59758667
Levi mooie bruid !

@ pure poison als jij / jullie het maar mooi vind toch?! Voor mij zou het te groot zijn...
pi_59761949
Heeele mooie foto's Levi!!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_59764746
Levi mooie foto's!

Hier is de dag van ondertrouw super geweest! Om 9 uur waren we op het gemeentehuis, de spullen door genomen en ondertekend, de zaal bekeken waar we trouwen en alles betaald. We hebben letterlijk aangifte gedaan van het huweijk want de enige kamer die vrij was, was het politiebureau dat bestaat bij ons uit een vergadertafel, een pc en een fax
Daarna de auto in en op naar Parijs. De getuigen van Rick hebben ons kado alvast gegeven, zij hebben de kaarten voor ons 4tjes betaald en ze hadden geregeld dat we pit-bandjes hadden We stonden dus vooraan bij een fantastische show van Bruce! Beide kinderen hebben een hand gekregen van Bruce (Djen zelfs 2x en zegt beide handen nooit meer te willen wassen) en Djulian heeft zelfs het plectrum gekregen van Bruce!! En Bruce herkende Djulian van vorige week!! De getuigen hebben ons echt een onvergetelijk kado gegeven!
pi_59764879
quote:
Op zondag 29 juni 2008 00:33 schreef Anitra het volgende:
Levi mooie foto's!

Hier is de dag van ondertrouw super geweest! Om 9 uur waren we op het gemeentehuis, de spullen door genomen en ondertekend, de zaal bekeken waar we trouwen en alles betaald. We hebben letterlijk aangifte gedaan van het huweijk want de enige kamer die vrij was, was het politiebureau dat bestaat bij ons uit een vergadertafel, een pc en een fax
Daarna de auto in en op naar Parijs. De getuigen van Rick hebben ons kado alvast gegeven, zij hebben de kaarten voor ons 4tjes betaald en ze hadden geregeld dat we pit-bandjes hadden We stonden dus vooraan bij een fantastische show van Bruce! Beide kinderen hebben een hand gekregen van Bruce (Djen zelfs 2x en zegt beide handen nooit meer te willen wassen) en Djulian heeft zelfs het plectrum gekregen van Bruce!! En Bruce herkende Djulian van vorige week!! De getuigen hebben ons echt een onvergetelijk kado gegeven!
ow Anitra...Wat gaaf!!! Wat een heerlijke aanloop naar de bruiloft!!
En wat geweldig dat ie Djulian herkende!!
pi_59767277
quote:
Levi mooie foto's!

gefeliciteerd met jullie ondertrouw!
En idd wat moet het weer gaaf zijn geweest in Parijs! Een super kado!
pi_59767483
quote:
-knip-
Even snel een reactie van Aniet dr buffet en bruidstaart miepje; Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
wat super gaaf!! Traantjes bij Lied in haar ogen. Helemaal te gek!
Enne gefeliciteerd met het in ondertrouw gaan.

ps. Gaan Gerjanne en ik er even voor zorgen dat jullie diner en taart onvergetelijk wordt hihi
pi_59772383
quote:
Op zondag 29 juni 2008 08:35 schreef Vlitsie het volgende:

[..]

Even snel een reactie van Aniet dr buffet en bruidstaart miepje; Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
wat super gaaf!! Traantjes bij Lied in haar ogen. Helemaal te gek!
Enne gefeliciteerd met het in ondertrouw gaan.

ps. Gaan Gerjanne en ik er even voor zorgen dat jullie diner en taart onvergetelijk wordt hihi
ik ben zo benieuwd hoe het gaat worden!
Ik weet ook wrom mijn broertje zo chagie was, de had de site verkeerd geleze en die dacht dat hij een buffet in elkaar moest gaan zetten zonder dat we het gevraagd hadden, maar er stond toch redelijk duidelijk: vrienden en de broer ervan

Rick heeft inmiddels he volste vertrouwen dat ik het de trouwdag zlf ook goed vol kan gaan houden, vrijdag was een goede test

Van de week had ik mijn jurk weer gepast en door de prednison paste hij bijna niet meer, maar vrijdag en gisteren was ik mijn prednison vergeten en ik ben dus gelijk weer een stuk dunner, dus als jurk erg krap zit 2 dagen voor de bruiloft dan ga ik per ongeluk expres een die zooi vergeten te nemen.
pi_59773161
quote:
Op zondag 29 juni 2008 14:59 schreef Anitra het volgende:

[..]

ik ben zo benieuwd hoe het gaat worden!
Ik weet ook wrom mijn broertje zo chagie was, de had de site verkeerd geleze en die dacht dat hij een buffet in elkaar moest gaan zetten zonder dat we het gevraagd hadden, maar er stond toch redelijk duidelijk: vrienden en de broer ervan

Rick heeft inmiddels he volste vertrouwen dat ik het de trouwdag zlf ook goed vol kan gaan houden, vrijdag was een goede test

Van de week had ik mijn jurk weer gepast en door de prednison paste hij bijna niet meer, maar vrijdag en gisteren was ik mijn prednison vergeten en ik ben dus gelijk weer een stuk dunner, dus als jurk erg krap zit 2 dagen voor de bruiloft dan ga ik per ongeluk expres een die zooi vergeten te nemen.
Mag het natuurlijk eigenlijk niet zeggen, maar kan het me wel voorstellen!
Fijn dat Rick er ook vertrouwen in heeft dat je het vol gaat houden!
  zondag 29 juni 2008 @ 23:26:12 #70
180015 Aryon
bla die bla die bla
pi_59783192
Ik ben dus aangewezen als ringdrager voor de bruiloft van me broer 11 juli en weet iemand wat je nou precies moet doen als ringdrager? En heeft iemand nog leuke ideetjes? (dus niet aankomen met een kussentje )

Alvast bedankt.
Slay the dragon in your dreams!
pi_59783256
quote:
Op zondag 29 juni 2008 23:26 schreef Aryon het volgende:
Ik ben dus aangewezen als ringdrager voor de bruiloft van me broer 11 juli en weet iemand wat je nou precies moet doen als ringdrager? En heeft iemand nog leuke ideetjes? (dus niet aankomen met een kussentje )

Alvast bedankt.
Dat vroeg mijn dochter(tje) zich gister nou ook af....
pi_59783709
ehm de ringen dragen en zrgen dat je ze niet kwijt raakt?
Er zijn zoveel manieren, geen idee wat bij het bruidspaar past, maar het komt er op neer dat je op de ringen mag passen en ze tijdens de plechtigheid aan mag geven.
pi_59786056
quote:
Op zondag 29 juni 2008 23:28 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Dat vroeg mijn dochter(tje) zich gister nou ook af....
hihi en wat heb je toen gezegd?
pi_59786061
ow trouwens vandaag dan als het goed is wel mn jurk ophalen
en nog een bezoekje naar de notaris dan zit het er geloof ik qua dingetjes regelen echt op
nog 3 nachtjes
pi_59786158
quote:
Op maandag 30 juni 2008 06:48 schreef draculettetje het volgende:

[..]

hihi en wat heb je toen gezegd?
Da's ze da maar aan jou moest vragen
pi_59797905
quote:
Op maandag 30 juni 2008 07:15 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Da's ze da maar aan jou moest vragen
ow ha ha dan hoor ik dat nog wel!

Jurk was wel goed, moet even wennen aan het nieuwe idee maar is zeker niet slecht
wel meegenomen nu in ieder geval!
pi_59801791
quote:
Levi mooie foto's!

Feli met je ondertrouw. Jij heb overduidelijk een toffe dag gehad
pi_59804331
quote:
Op maandag 30 juni 2008 06:50 schreef draculettetje het volgende:
ow trouwens vandaag dan als het goed is wel mn jurk ophalen
en nog een bezoekje naar de notaris dan zit het er geloof ik qua dingetjes regelen echt op
nog 3 nachtjes
Succes met je 3 nachtjes slapen nog Slaap je nog goed?
Morgen wij weer naar huis!
pi_59805848
quote:
Op maandag 30 juni 2008 21:35 schreef Patries86 het volgende:

[..]

Succes met je 3 nachtjes slapen nog Slaap je nog goed?
Morgen wij weer naar huis!
ik heb tot nu toe gelukkig eigenlijk nergens van, ik wordt meer zenuwachtig van de mensen om me heen!
pi_59808082
quote:
Op maandag 30 juni 2008 17:16 schreef draculettetje het volgende:

[..]

ow ha ha dan hoor ik dat nog wel!

Jurk was wel goed, moet even wennen aan het nieuwe idee maar is zeker niet slecht
wel meegenomen nu in ieder geval!

Blijf het stom vinden dat dat eerste idee opeens niet meer kon!
pi_59812469
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 19:24 schreef draculettetje het volgende:
@ pure poison als jij / jullie het maar mooi vind toch?! Voor mij zou het te groot zijn...
Ik ben ook nogal fors en vind een klein boeketje dan zo zielig staan,maar het is idd heel persoonlijk hoor!

Hoe laat trouwens jullie donderdag? Toch in het oude stadhuis he?
(mag ik dan vanaf een afstandje gluren?Ben aan het werk bij Etam...)
01-08-2008
pi_59812586
quote:
Op maandag 30 juni 2008 22:28 schreef draculettetje het volgende:

[..]

ik heb tot nu toe gelukkig eigenlijk nergens van, ik wordt meer zenuwachtig van de mensen om me heen!
Hoe dat zo?
pi_59812769
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 09:37 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Ik ben ook nogal fors en vind een klein boeketje dan zo zielig staan,maar het is idd heel persoonlijk hoor!

Hoe laat trouwens jullie donderdag? Toch in het oude stadhuis he?
(mag ik dan vanaf een afstandje gluren?Ben aan het werk bij Etam...)
had best gemogen maar we trouwen in de kapel van hoog soeren! dus dat wordt moeilijk vanaf de miss etam
pi_59812777
quote:
Op maandag 30 juni 2008 23:38 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Blijf het stom vinden dat dat eerste idee opeens niet meer kon!
ik ook maar dit is ook oke!
pi_59812810
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 09:44 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Hoe dat zo?
er zijn d'r in de fam die al wel zenuwachtig zijn
en schijnbaar hoor ik nu zenuwachtig te zijn
komt vast als jij hier bent dan is het pas echt denk ik
pi_59813052
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 09:56 schreef draculettetje het volgende:

[..]

er zijn d'r in de fam die al wel zenuwachtig zijn
en schijnbaar hoor ik nu zenuwachtig te zijn
komt vast als jij hier bent dan is het pas echt denk ik
Ach so... Denk dat t komt als we gaan slapen...Of bij de kapper voor een dichte deur staan...

Of is dat geen leuk grapje?
pi_59813276
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 10:09 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Ach so... Denk dat t komt als we gaan slapen...Of bij de kapper voor een dichte deur staan...

helpen doe je niet iig
pi_59813294
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 14:01 schreef Levitation het volgende:
De postbode heeft eindelijk mijn huis gevonden.
Net met manlief de foto's bekeken, zien er erg goed uit.

En omdat ik 't beloofd had...

[ afbeelding ]
detail van mijn jurk (bloem op mijn rechter heup)

[ afbeelding ]
bij een kerk in ons dorp

[ afbeelding ]
kijken wie het sterkste is, in het openluchtmuseum in Eindhoven

[ afbeelding ]
en mijn handtekening zetten...
en in het echie was het nóg mooier!!!
Ja doei.
pi_59813426
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 10:09 schreef vamperotica het volgende:

[..]

hihi wij en slapen ha ha
trouwens dat van de kapper zou ik wel weer wat voor ons vinden
pi_59815366
Wij werden zo'n 3 dagen van te voren zenuwachtig omdat mijn moeder ineens heel gestresst was vanwege het feit dat ze nog geen theepotten had en nog niks er was, bla bla bla Dat was niet fijn. Maar die dag meteen geregeld en toen was zij ook weer relax Net zoals dat ik zenuwachtig werd van het feit dat 1 van de ceremoniemeester zei, het gaat regenen en dan zakt je haar uit en je make-up loopt uit etc.. was ook niet fijn
Maar alles is goed gekomen hoor Zitten nu in de lobby te wachten tot we straks door de bus worden opgehaald om naar het vliegveld te gaan, en dan is onze huwelijksreis hier in het warme egypte voorbij.

Nog maar 2 dagen draculettetje
  dinsdag 1 juli 2008 @ 12:46:23 #91
151515 verita
Happy days
pi_59816585
Levitation, geweldige foto's, je staat er erg mooi op, mooie jurk

Laat ik nu zelf ook maar eens een trouwfoto posten. Het is al een tijdje terug, onze trouwdag. Mijn man wist wat ik aan zou hebben.
De jurk hebben we zelf ontworpen en in het buitenland laten maken (ik heb drie verschillende confectiematen op vijftig centimeter). Ik had hem wel zelf kunnen maken maar dan was ie minder spectaculair geworden.
Het hoe en waarom is een verhaal op zich

Nadat we de jurk ruim op tijd besteld hadden begon het grote afwachten. De jurk zou ongeveer een anderhalve maand voor de dag arriveren. Met nog vijf weken te gaan nog geen jurk mijn geduld was op en daarom maar voorzichtig geinformeerd. De jurk komt, mevrouw, geduld aub..
Met vier weken weer gemaild, iets meer dwingend gevraagd waar de jurk bleef ( transport zou 14 dagen duren). Affijn, een week voor onze trouwdag knapte der iets bij me en ik was in totale paniek. Niet meer voor rede vatbaar, zeer onredelijk, hysterisch, jankbuien, you name it. Zelf het lieve:" je bent nog mooi als je in een vuilniszak naast me staat," komend van mijn aanstaande, kon me niet beter laten voelen. Mijn bedenkt een oplossing: we gaan een extra jurk kopen, maar dan hier in NL. Lief neemt maar weer eens vrij en 5 dagen voor ons huwelijk wordt er naar de andere kant van het land geraced om daar een jurk te passen en te laten vermaken. Eerlijk is eerlijk, men heeft zich in vele bochten gewrongen om alles nog te vermaken op tijd. Ik was maar matig blij met de jurk omdat het niet als 'mijn jurk' voelde. 'Mijn jurk' hadden we immers SAMEN zelf ontworpen en zou, ondanks dat het niets af zou doen aan onze liefde voor elkaar en ons voorgenomen huwelijk, wel een completering van het geheel zijn. Jammer jammer, teleurstelling alom.

Grmbl. Gloeiende gloeiende. Stopt daar een busje? Nee, toch weer niet. Hey maar er komt wel een man uit met een pakje wat naar ons huis loopt... We waren erg blij toen de jurk 3 dagen voor onze trouwdag eindelijk met express- bezorging arriveerde
Het was een pakketje ter grootte van een A4 vel, en dan 20 cm dik. Ik was erg bang dat ze me beet hadden gehad, geloofde de bezorger niet toen ie zei dat dat het enige pakje was. Ik was in de volle veronderstelling dat er alleen de hoepel en het bolero-jasje zat. Grote paniek, aanstaande in tranen gebeld, ik durfde het pakket niet open te maken. Aanstaande is nu ook zijn geduld kwijt en vloekt hardop. (doet ie normaal nooit hoor ) Nou jah. Ik kan toch niet wachten tot ie thuis is, droog mijn tranen en peuter heel voorzichtig het pakje open. Allereerst springt de hoepel eruit, die ontvouwt zich en even zie ik niks doordat de hoepel mijn oog raakt. En dan zie ik het: de jurkkkkkkkkkkkk is er toch! En de bolero!
Zo strak opgevouwen, dat moet machinaal gebeurt zijn, dat lukt je zelf niet. Welgeteld 4 uur staan strijken op de jurk, but who cares, hij was er!!!

Bruidsboeket hebben we ook samen zelf ontworpen. We wilden iets anders dan anders en zoals te zien is, ben ik nogal fors en dan staat zo'n klein boeketje gewoon niet. Sluier heb ik zelf gemaakt, de middag voor ons trouwen, oorspronkelijk wilden we een hoed, toch maar niet gedaan.

Ow jah, de back-up jurk hebben we later met fors verlies verkocht, bijna niemand geloofde dat ik hem niet had gedragen op mijn trouwdag
Hier dan DE JURK en natuurlijk het mooie marineblauwe pak met klassieke uitstraling van mijn man.
Sorry voor de lap tekst.

[ Bericht 0% gewijzigd door verita op 01-07-2008 12:52:46 (tiepvaut) ]
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
pi_59818625
Hele lap tekst inderdaad maar:

Mooie jurk, staat je goed! Boeket is ook mooi, hou zelf niet van zo'n hangend boeket maar deze is mooi!!
pi_59818745
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 11:50 schreef Patries86 het volgende:
Wij werden zo'n 3 dagen van te voren zenuwachtig omdat mijn moeder ineens heel gestresst was vanwege het feit dat ze nog geen theepotten had en nog niks er was, bla bla bla Dat was niet fijn. Maar die dag meteen geregeld en toen was zij ook weer relax Net zoals dat ik zenuwachtig werd van het feit dat 1 van de ceremoniemeester zei, het gaat regenen en dan zakt je haar uit en je make-up loopt uit etc.. was ook niet fijn
Maar alles is goed gekomen hoor Zitten nu in de lobby te wachten tot we straks door de bus worden opgehaald om naar het vliegveld te gaan, en dan is onze huwelijksreis hier in het warme egypte voorbij.

Nog maar 2 dagen draculettetje
Ik moet nog 3 paar schoenen ( nou ja, 1tje heb ik, maar die past eik nie zo goed....Dus dat wordt óf de juiste maat vinden, óf watten proppen) En een pak voor ....

Maar ja, ík ben dan ook niet degene die trouwt, dat scheelt
pi_59833517
zo vandaag even het huis opruimen en genieten van de zon
want morgen zal het veel regen zijn grrrr

vamp voor iedereen nou geslaagd?
pi_59833545
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 07:08 schreef draculettetje het volgende:
zo vandaag even het huis opruimen en genieten van de zon
want morgen zal het veel regen zijn grrrr

vamp voor iedereen nou geslaagd?
Nope.... zo nog ff de stad in
pi_59833563
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 07:12 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Nope.... zo nog ff de stad in
ow hopen dat het dan lukt!

ik ga vandaag maar even 2 rozen halen die ander nog niet binnen
pi_59833571
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 07:15 schreef draculettetje het volgende:

[..]

ow hopen dat het dan lukt!

ik ga vandaag maar even 2 rozen halen die ander nog niet binnen
Ja, had van de week al wel grappige schoentjes gezien.... Maar dat werd zo gympie-achtig....
Maar misschien is dat juit wel net wat het nog een beetje speels maakt (Spiderman voor Mick en Cars voor Damiën. Sem heeft wel nette schoenen.
pi_59833574
sem is dan ook wat ouder
volgens mij kan dat best en hebben ze er daarna ook nog wat aan
pi_59833701
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 07:18 schreef draculettetje het volgende:
sem is dan ook wat ouder
volgens mij kan dat best en hebben ze er daarna ook nog wat aan
Yup...
Straks maar ff halen
  woensdag 2 juli 2008 @ 08:41:15 #100
151515 verita
Happy days
pi_59834129
Draculettetje, alvast een hele fijne dag gewenst morgen! Ik hoop dat het weer meewerkt
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')