Hihihi...quote:
ow Anitra...Wat gaaf!!! Wat een heerlijke aanloop naar de bruiloft!!quote:Op zondag 29 juni 2008 00:33 schreef Anitra het volgende:
Levi mooie foto's!
Hier is de dag van ondertrouw super geweest! Om 9 uur waren we op het gemeentehuis, de spullen door genomen en ondertekend, de zaal bekeken waar we trouwen en alles betaald. We hebben letterlijk aangifte gedaan van het huweijk want de enige kamer die vrij was, was het politiebureaudat bestaat bij ons uit een vergadertafel, een pc en een fax
Daarna de auto in en op naar Parijs. De getuigen van Rick hebben ons kado alvast gegeven, zij hebben de kaarten voor ons 4tjes betaald en ze hadden geregeld dat we pit-bandjes haddenWe stonden dus vooraan bij een fantastische show van Bruce! Beide kinderen hebben een hand gekregen van Bruce (Djen zelfs 2x en zegt beide handen nooit meer te willen wassen) en Djulian heeft zelfs het plectrum gekregen van Bruce!! En Bruce herkende Djulian van vorige week!! De getuigen hebben ons echt een onvergetelijk kado gegeven!
gefeliciteerd met jullie ondertrouw!quote:Op zondag 29 juni 2008 00:33 schreef Anitra het volgende:
Levi mooie foto's!
Hier is de dag van ondertrouw super geweest! Om 9 uur waren we op het gemeentehuis, de spullen door genomen en ondertekend, de zaal bekeken waar we trouwen en alles betaald. We hebben letterlijk aangifte gedaan van het huweijk want de enige kamer die vrij was, was het politiebureaudat bestaat bij ons uit een vergadertafel, een pc en een fax
Daarna de auto in en op naar Parijs. De getuigen van Rick hebben ons kado alvast gegeven, zij hebben de kaarten voor ons 4tjes betaald en ze hadden geregeld dat we pit-bandjes haddenWe stonden dus vooraan bij een fantastische show van Bruce! Beide kinderen hebben een hand gekregen van Bruce (Djen zelfs 2x en zegt beide handen nooit meer te willen wassen) en Djulian heeft zelfs het plectrum gekregen van Bruce!! En Bruce herkende Djulian van vorige week!! De getuigen hebben ons echt een onvergetelijk kado gegeven!
Even snel een reactie van Aniet dr buffet en bruidstaart miepje; Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
quote:Op zondag 29 juni 2008 08:35 schreef Vlitsie het volgende:
[..]
Even snel een reactie van Aniet dr buffet en bruidstaart miepje; Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
wat super gaaf!! Traantjes bij Lied in haar ogen. Helemaal te gek!![]()
![]()
![]()
Enne gefeliciteerd met het in ondertrouw gaan.
ps. Gaan Gerjanne en ik er even voor zorgen dat jullie diner en taart onvergetelijk wordt hihi
Mag het natuurlijk eigenlijk niet zeggen, maar kan het me wel voorstellen!quote:Op zondag 29 juni 2008 14:59 schreef Anitra het volgende:
[..]ik ben zo benieuwd hoe het gaat worden!
Ik weet ook wrom mijn broertje zo chagie was, de had de site verkeerd geleze en die dacht dat hij een buffet in elkaar moest gaan zetten zonder dat we het gevraagd hadden, maar er stond toch redelijk duidelijk: vrienden en de broer ervan
Rick heeft inmiddels he volste vertrouwen dat ik het de trouwdag zlf ook goed vol kan gaan houden, vrijdag was een goede test
Van de week had ik mijn jurk weer gepast en door de prednison paste hij bijna niet meer, maar vrijdag en gisteren was ik mijn prednison vergeten en ik ben dus gelijk weer een stuk dunner, dus als jurk erg krap zit 2 dagen voor de bruiloft dan ga ik per ongeluk expres een die zooi vergeten te nemen.
Dat vroeg mijn dochter(tje) zich gister nou ook af....quote:Op zondag 29 juni 2008 23:26 schreef Aryon het volgende:
Ik ben dus aangewezen als ringdrager voor de bruiloft van me broer 11 juli en weet iemand wat je nou precies moet doen als ringdrager? En heeft iemand nog leuke ideetjes? (dus niet aankomen met een kussentje)
Alvast bedankt.
hihi en wat heb je toen gezegd?quote:Op zondag 29 juni 2008 23:28 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dat vroeg mijn dochter(tje) zich gister nou ook af....
Da's ze da maar aan jou moest vragenquote:Op maandag 30 juni 2008 06:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi en wat heb je toen gezegd?
ow ha ha dan hoor ik dat nog wel!quote:Op maandag 30 juni 2008 07:15 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Da's ze da maar aan jou moest vragen
Feli met je ondertrouw. Jij heb overduidelijk een toffe dag gehadquote:Op zondag 29 juni 2008 00:33 schreef Anitra het volgende:
Levi mooie foto's!
Succes met je 3 nachtjes slapen nogquote:Op maandag 30 juni 2008 06:50 schreef draculettetje het volgende:
ow trouwens vandaag dan als het goed is wel mn jurk ophalen
en nog een bezoekje naar de notaris dan zit het er geloof ik qua dingetjes regelen echt op
nog 3 nachtjes
ik heb tot nu toe gelukkig eigenlijk nergens van, ik wordt meer zenuwachtig van de mensen om me heen!quote:Op maandag 30 juni 2008 21:35 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Succes met je 3 nachtjes slapen nogSlaap je nog goed?
Morgen wij weer naar huis!
quote:Op maandag 30 juni 2008 17:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow ha ha dan hoor ik dat nog wel!
Jurk was wel goed, moet even wennen aan het nieuwe idee maar is zeker niet slecht
wel meegenomen nu in ieder geval!
Ik ben ook nogal fors en vind een klein boeketje dan zo zielig staan,maar het is idd heel persoonlijk hoor!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:24 schreef draculettetje het volgende:
@ pure poison als jij / jullie het maar mooi vind toch?! Voor mij zou het te groot zijn...
Hoe dat zo?quote:Op maandag 30 juni 2008 22:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb tot nu toe gelukkig eigenlijk nergens van, ik wordt meer zenuwachtig van de mensen om me heen!
had best gemogen maar we trouwen in de kapel van hoog soeren! dus dat wordt moeilijk vanaf de miss etamquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:37 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Ik ben ook nogal fors en vind een klein boeketje dan zo zielig staan,maar het is idd heel persoonlijk hoor!
Hoe laat trouwens jullie donderdag? Toch in het oude stadhuis he?
(mag ik dan vanaf een afstandje gluren?Ben aan het werk bij Etam...)
ik ook maar dit is ook oke!quote:Op maandag 30 juni 2008 23:38 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Blijf het stom vinden dat dat eerste idee opeens niet meer kon!
er zijn d'r in de fam die al wel zenuwachtig zijnquote:
Ach so... Denk dat t komt als we gaan slapen...Of bij de kapper voor een dichte deur staan...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
er zijn d'r in de fam die al wel zenuwachtig zijn
en schijnbaar hoor ik nu zenuwachtig te zijn
komt vast als jij hier bent dan is het pas echt denk ik
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:09 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ach so... Denk dat t komt als we gaan slapen...Of bij de kapper voor een dichte deur staan...
Of is dat geen leuk grapje?
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:01 schreef Levitation het volgende:De postbode heeft eindelijk mijn huis gevonden.
![]()
Net met manlief de foto's bekeken, zien er erg goed uit.![]()
En omdat ik 't beloofd had...
[ afbeelding ]
detail van mijn jurk (bloem op mijn rechter heup)
[ afbeelding ]
bij een kerk in ons dorp
[ afbeelding ]
kijken wie het sterkste is, in het openluchtmuseum in Eindhoven
[ afbeelding ]
en mijn handtekening zetten...
hihi wij en slapen ha haquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:09 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ach so... Denk dat t komt als we gaan slapen...Of bij de kapper voor een dichte deur staan...
Of is dat geen leuk grapje?
Ik moet nog 3 paar schoenen ( nou ja, 1tje heb ik, maar die past eik nie zo goed....Dus dat wordt óf de juiste maat vinden, óf watten proppen) En een pak voorquote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:50 schreef Patries86 het volgende:
Wij werden zo'n 3 dagen van te voren zenuwachtig omdat mijn moeder ineens heel gestresst was vanwege het feit dat ze nog geen theepotten had en nog niks er was, bla bla blaDat was niet fijn. Maar die dag meteen geregeld en toen was zij ook weer relax
Net zoals dat ik zenuwachtig werd van het feit dat 1 van de ceremoniemeester zei, het gaat regenen en dan zakt je haar uit en je make-up loopt uit etc.. was ook niet fijn
Maar alles is goed gekomen hoorZitten nu in de lobby te wachten tot we straks door de bus worden opgehaald om naar het vliegveld te gaan, en dan is onze huwelijksreis hier in het warme egypte voorbij.
Nog maar 2 dagen draculettetje
Nope.... zo nog ff de stad inquote:Op woensdag 2 juli 2008 07:08 schreef draculettetje het volgende:
zo vandaag even het huis opruimen en genieten van de zon
want morgen zal het veel regen zijn grrrr
vamp voor iedereen nou geslaagd?
Ja, had van de week al wel grappige schoentjes gezien.... Maar dat werd zo gympie-achtig....quote:Op woensdag 2 juli 2008 07:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow hopen dat het dan lukt!
ik ga vandaag maar even 2 rozen halen die ander nog niet binnen
Yup...quote:Op woensdag 2 juli 2008 07:18 schreef draculettetje het volgende:
sem is dan ook wat ouder
volgens mij kan dat best en hebben ze er daarna ook nog wat aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |