balen van de medicatiequote:Op woensdag 25 juni 2008 09:55 schreef Anitra het volgende:
Klinkt mooi patries!
De nieuwe medicijnen zijn prut, we gaan vandaag bloedprikken want gisteren lukte me gewoon niet. Mijn ouders zijn na vakantie van 2 maanden weer thuisDus na het prikken met jurk langs mams want die is super niewsgierig
En we hebben besloten dat we de ondertrouw gaan vieren met de kinderen, in Parijs, bij Bruce
het klinkt in ieder geval super!quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:18 schreef Patries86 het volgende:
Laatste post van ons:
Groetjes vanuit Egypte! Lang leve Wifi op de kamer!!
Mooi huisje! Mooi uitzicht! Mooi hotel... Echt super zo'n glasplaat in je kamer zodat je recht op de zeebodem kan kijken![]()
1 en al luxe (heeeeerlijk!!) (lang leve all in)
quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:18 schreef ColdFeet het volgende:
Patries, even ter informatie: op je huwelijksreis dien je vooral veel sex te hebben en te zonnebaden en te relaxen en mooie boeken te lezen...
Ik vind het maar apart dat je vanaf je huwelijksreis gaat zitten fokken
Begrijpend lezen is ook een vakquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:25 schreef Qwea het volgende:
[..]als je alleen op je huwelijksreis veel sex moet hebben dan zit er denk ik toch iets niet goed
We hebben geen mooie boeken meegenomenquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:18 schreef ColdFeet het volgende:
Patries, even ter informatie: op je huwelijksreis dien je vooral veel sex te hebben en te zonnebaden en te relaxen en mooie boeken te lezen...
Ik vind het maar apart dat je vanaf je huwelijksreis gaat zitten fokken
hij heeft een ander pak in gedachten, maar ik vind deze zo mooiquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:40 schreef tessie het volgende:
Een zachtroze stropdas kan best mooi zijn, maar vind het zelf in combi met die kleur van het pak niet zo mooi... beetje flets ofzo.
Onze uitnodigingen zijn klaar! En ik krijg ze straks te zien, ben zo benieuwd!
je hebt het daar geweldig getroffenquote:Op woensdag 25 juni 2008 09:18 schreef Patries86 het volgende:
Laatste post van ons:
Groetjes vanuit Egypte! Lang leve Wifi op de kamer!!
Mooi huisje! Mooi uitzicht! Mooi hotel... Echt super zo'n glasplaat in je kamer zodat je recht op de zeebodem kan kijken![]()
1 en al luxe (heeeeerlijk!!) (lang leve all in)
quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:05 schreef Yoni het volgende:
Ah, jullie zaten hier. Was jullie alweer kwijt.
Ik heb vandaag ein-de-lijk een envelop voor Levi op het postkantoor gedumptMoet toch eens meer uren in een dag of meer dagen in een week zien te regelen.
Vanavond ook even op zoek geweest naar schoenen voor de bruiloft van tessie. Maar hemel, wat is alles lelijk/duur/oncomfortabel...dat wordt nog wat
Dat zal sowieso niet gebeuren. Ik heb dubbele backups van belangrijke shootsquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:09 schreef Levitation het volgende:
[..]Ik was al eventjes bang dat je pc gecrashed was met alle foto's.
Uhm... Bedenk net iets.... Zou er nog tijd voor Bo zijn ?quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:51 schreef draculettetje het volgende:
bij de kapper was een succes vandaag! ze snapte wat ik bedoelde en ze vond het ook nog het beste met mijn haar en gezien mijn jurk!
Wel grappig ze leven daar helemaal mee! mn as schoonmoeder gaat morgen en lief zaterdag allemaal naar dezelfde kapper ha ha!
quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:40 schreef octopussy het volgende:
Bo?
Ik denk dat ik mijn aanstaande man een week van te voren naar de kapper mee sleep en op de trouwdag zelf zijn haar even "modelleer". Hij kan het zelf namelijk echt niet
vast wel als die dan d'r haren van te voren even wast, hou er rekening mee dat het wel 20 tot 30 euro kost met wassen erbijquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:27 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Uhm... Bedenk net iets.... Zou er nog tijd voor Bo zijn ?
(Al vroeg ze of we de krulspulletjes en fohn mee zouden nemen dus ze rekent er niet op, maar in het kader van klunsige moeder...)
op het moment zelf kon ik het even echt niet zienquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:13 schreef octopussy het volgende:
draculettetje, wat vervelend van je jurkhoop dat het maandag gewoon goed is!
ik heb ook zo'n zin om mijn jurk te gaan passenmaar moet nog even een paar weekjes wachten. Intussen maar eens een kapper/visagist regelen.
Ja, ik sleep gewoon een hele hutkoffer mee met spul en zooi en dankijken we wel.... Met t kleinste monsterquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vast wel als die dan d'r haren van te voren even wast, hou er rekening mee dat het wel 20 tot 30 euro kost met wassen erbij
en red jij het het dan met miniminiminimonster (of ben ik nou een mini vergeten)
we zijn echt tegelijker tijd aan de beurt volgens mijquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:48 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja, ik sleep gewoon een hele hutkoffer mee met spul en zooi en dankijken we wel.... Met t kleinste monstermoet dat geen probleem zijn... die verschuift gewoon van schoot. Of zijn we echt tegelijktegelijk aan de beurt?
Nou ja... We zien wel!quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
we zijn echt tegelijker tijd aan de beurt volgens mij
Ik ben ook héél benieuwd! Het was echt een prachtige bruiloftquote:Op woensdag 25 juni 2008 09:22 schreef Levitation het volgende:
Nieuw topic.![]()
Levi wacht nog steeds geduldig op haar officiële trouwfoto's.![]()
Zal wel een plaatje posten zodra ik ze heb.
Ik heb nog -bijna- niets gezien.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:25 schreef Isabeau het volgende:
Oh die heb jij ook nog niet gezien, Levi?Ik ben zooo benieuwd.
hoop dat de postbode vroeg komt!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb nog -bijna- niets gezien.Yoni heeft een paar dingen doorgestuurd (deel daarvan staat op mijn weblogdinges). De rest is voor mij net zo'n verrassing als voor alle anderen.
![]()
* Levitation gaat vanmiddag bij de voordeur zitten wachten op de postbode!
Met een beetje geluk is de postbode al langsgeweest als ik uit mijn werk kom.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoop dat de postbode vroeg komt!
Veel kijk plezier in ieder geval!
ha ha dat kan ik me voorstellen ja!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
Met een beetje geluk is de postbode al langsgeweest als ik uit mijn werk kom.Heb maar een half dagje vandaag, daarna even zwemmen... Hoop dus dat de postbode tegen die tijd langs is geweest.
![]()
Beetje jammer dat ik maandagavond een tentamen moet maken, moet vandaag dus ook nog leren.Heb ik nou helemáál geen zin meer in.
![]()
Wat je tot nu toe gestuurd hebt, viel zeker niet tegen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:16 schreef Yoni het volgende:
Ik ben d'r helemaal een beetje zenuwachtig over, straks valt het Levi allemaal tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |