Same here. Amen to that!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:27 schreef MinderMutsig het volgende:
Misschien is het verschil dat wij niet persé hebben besloten dat wel willen trouwen maar dat wij met enige regelmaat besluiten dat we gewoon voor altijd met elkaar verder willen.
Trouwen verandert daar niet veel aan. Dat is een leuk feestje om het ook met vrienden en familie te delen en het maakt het officieel maar het verandert niets aan onze relatie en ons gevoel daar over.
Het zaadje voor een jarenlange succesvolle spijbelcarrière.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:12 schreef tessie het volgende:
Voor 1 dagje kunnen die ouderes die kinderen toch gewoon ziekmelden? Of denk ik nu veel te simpel?
Maar, waarom wordt er niet gewoon gezegd dat hun broer/zus gaat trouwen? Weet die school veel.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:18 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Woeiiiiii NelisB ziet er lekker uit !![]()
BB.. Moeilijk he, geheimpjes bewaren..
Dat heb ik ook hoor, zeker omdat niemand weet (behalve onze ouders) wat we allemaal gaan doen..
Er wordt gigantisch gevist: "vertel nou, aaaaaaaaaaaah toeeeeeee".. Nee. k zeg niets!![]()
Trouwens..
We hebben van zijn kant jonge achter neefjes en nichtjes gevraagd te komen (dat zijn de kinderen van zijn neven en nichten).. Dat leek ook ons super leuk!![]()
Maahaarr.. het wordt nog maar de vraag of dat gaat lukken, omdat scholen daar geen vrij voor geven..
Omdat het immers voor de kinderen hun achterneef is .. Klinkt dat iemand bekend ? Het zou namelijk heel jammer zijn, als ze om die reden er niet bij konden/mochten zijn..
Denk het welquote:
Ik heb een vast tarief ja, ligt aan de tijd die ik ermee bezig ben enz. Op dit moment ben ik bezig met een album, dat gaat in veel overleg met het paar, want het is hun album natuurlijk. Het is mn eerste album en het is nog niet af, dus ik ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 @ 11:43 schreef bigbird het volgende:
[..]
Denk het welHeb jij vaste tarieven eigenlijk? En kan jij ook eventueel een album laten maken of hoe doe jij dat?
Onze fotograaf was ook erg prijzig.We hebben ook een album laten maken.Vooral had ik wel zo iets van wat een smak met geld,maar heb er geen moment spijt van gehad,het album en de foto's zijn zo heel erg mooi gewordenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:59 schreef bigbird het volgende:
Btw, gisteren gesprek gehad met een fotograaf. Hij is wel wat prijzig maar hij heeft echt de stijl die wij zoeken. (En anders vraag ik MissBliss, die is ook super) Gesprek ging wel heel goed.
Coolquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb een vast tarief ja, ligt aan de tijd die ik ermee bezig ben enz. Op dit moment ben ik bezig met een album, dat gaat in veel overleg met het paar, want het is hun album natuurlijk. Het is mn eerste album en het is nog niet af, dus ik ben wel benieuwd
Dus ja, een album kan. Als het paar dat niet wil, krijgen ze de bewerkte foto's op een dvd en een webalbum.
Het maakt ons niet heel veel uit qua kosten, tuurlijk willen we niet teveel betalen, maar we vinden het belangrijkst dat de stijl bij ons past. Ook de ervaring is op zich wel handig, maar hoeft niet perse positief te zijnquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:18 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Onze fotograaf was ook erg prijzig.We hebben ook een album laten maken.Vooral had ik wel zo iets van wat een smak met geld,maar heb er geen moment spijt van gehad,het album en de foto's zijn zo heel erg mooi gewordenWij zijn dus ook erg blij dat we die fotograaf hebben genomen,onze 1e en duurste keus,maar elke cent waard.(Niet dat een goedkopere fotograaf niet goed kan zijn,maar dat deze man jarenlang ervaring heeft merk je dan ook wel,ook met het fotograferen)
Lolquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:17 schreef innepin het volgende:
MissBliss is al bezet op 20 juni volgend jaar, dat dat in elk geval even duidelijk is
Bijna onderuit hangen dusquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:10 schreef CalamityJane het volgende:
Vandaag de ondertekende offerte voor de catering op de post gedaan, de ringen zijn besteld en over een weekje of 4 binnen... Eigenlijk is alles geregeld, behalve de kleding van de meneer en de meiskes.
CalamityJane kan lekker onderuit gaan hangen...
Edit: Oh ja... Het vervoer...![]()
Spannend!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:42 schreef CalamityJane het volgende:
Vervoer...: check.
Alsnog onderuit gaan hangen!![]()
Succes aan jemet zoeken BigBird.
Wij gaan 7/11 op jacht voor het trouwpak. (Dat is de dag dat we in ondertrouw gaan dus zijn we lekker vrij op kosten van de baas..)
Ik weet niet wat de regels daarvoor zijn. Alleen dat het bij mijn vorige werkgever zo was dat ik wel 3 dagen in totaal kreeg en nu maar 2. Heb er verder ook nog niets over kunnen vinden in de personeelsgids. Op zich vind ik het geen ramp hoor, maar moet er dan gewoon rekening mee houden in onze planningquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:06 schreef draculettetje het volgende:
ik dacht dat je voor je ondertrouw wel voor moet krijgen maar kan zijn niet de hele dag...
Dat is volledig afhankelijk van de CAO en er zijn een aantgal CAO's waarin je voor ondertrouw helemaal niet vrij krijgt op een uurtje om even naar het gemeentehuis te gaan na.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:06 schreef draculettetje het volgende:
ik dacht dat je voor je ondertrouw wel voor moet krijgen maar kan zijn niet de hele dag...
Ik heb zelfs dat nog niet kunnen vinden, maar ja, zon groot probleem is het niet hoorquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:48 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat is volledig afhankelijk van de CAO en er zijn een aantgal CAO's waarin je voor ondertrouw helemaal niet vrij krijgt op een uurtje om even naar het gemeentehuis te gaan na.
ow kijk weer wat geleerdquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:48 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat is volledig afhankelijk van de CAO en er zijn een aantgal CAO's waarin je voor ondertrouw helemaal niet vrij krijgt op een uurtje om even naar het gemeentehuis te gaan na.
Wel een mooie dag voor zoiets danquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:00 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ondertrouw..16 april 2009 is hier de dag..
De verjaardag van mijn opa die niet meer onder ons is
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:38 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Bigbird.. ik ben benieuwd!
Dan kun je ook eindelijk in de OP ..
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:19 schreef bigbird het volgende:
Jaaaaaaah het is bekend!!!!!11-06-2009
Gaaf he? Ik vind het ook heel moeilijk hoor!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:19 schreef Twinkle20 het volgende:
Jah het moeilijkste vind ik nog om mijn mond te houden over mijn jurk. Mijn beste vriendin en een andre vriendin is mee gewest om hem uit te zoeken, verder heb ik alvaast een plaatje laten zien op internet aan mijn moeder.
Maar mijn mond houden tegen mijn aanstaande.. echt moeilijk.
Moet er nog bijna een jaar op wachten!
We hebben inmiddels al een zaal. Of ja, zaal, het is de kroeg waar ik tot een jaar terug echt zo'n beetje iedere week kwam. Daarnaast gaan we de avond vullen met deels een dj, deels een optreden van vrienden van mij die al een jaar of 6 een coverband hebben
Kerk is geregeld, gemeentehuis is geregeld.
Binnenkort maar eens wat taarten en uitnodigingen bekijken denk ik zo;)
Wel leuk hoor, al die voorbereidingen!
quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:47 schreef bigbird het volgende:
[..]
Gaaf he? Ik vind het ook heel moeilijk hoor!![]()
Vandaag de ringen opgehaald! Wat zijn ze mooi!
Gaaf hoorquote:Op zondag 2 november 2008 12:11 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Woei BB.. ik ben benieuwd naar jullie ringen!
Wij hebben gister de definitieve kaart gekregen via de mail!
Hij is nu 'netjes' getekend' ipv geschetst..
Hij is getekend vanuit 'fisheye' perspectief..
Wij zijn blij en
Gaat erg snel he allemaal? Mijn zusje was 13 september alweer een jaar getrouwd. Ging haar ook veel te snel allemaalquote:Op zondag 2 november 2008 12:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
![]()
als ik jullie allemaal zo hoor kan ik me haast niet voorstellen dat ik morgen 4 maanden getrouwd ben
klinkt allemaal veel verder weg
quote:Op maandag 3 november 2008 08:30 schreef draculettetje het volgende:
vandaag dus 4 maanden getrouwd ha ha! en schijn nog steeds te stralen als ik het over de bruiloft heb
of met iemand de foto's / film bekijk
Gaaf hoor, ze zijn vast erg mooiquote:Op maandag 3 november 2008 13:47 schreef CalamityJane het volgende:
Vandaag een afspraak gemaakt met de kostuumwinkel om pakken te gaan bekijken voor mijn a.s.
Om verwarring te voorkomen: wij doen dus lekker alles samen. We hebben mijn jurk samen uitgezocht en hij heeft mij er al tig keer in gezien (ook in mijn lingerie trouwens) en nu gaan we dus ook samen zijn pak uitzoeken. A.s. vrijdag, nadat we huwelijksaangifte hebben gedaan.
Ik heb er zin in! Hopelijk komen binnen een week of 2 ook onze ringen binnen...
hij had wel voorbeelden op zn mail gehad hoorquote:Op maandag 3 november 2008 15:54 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh ik ben echt heel kieskeurig qua bloemen. Die mag hij echt niet zonder mij uitzoeken.
quote:Op maandag 3 november 2008 16:00 schreef Pure-Poison het volgende:
Wij hebben ook alles samen uitgezocht,behalve de jurk dan.Vond het juist heel leuk om het allemaal samen te doen.
hihi als je het gewoon klein houdt (en dat doen jullie volgens mij wel) en je houdt van koken waarom niet?quote:Op maandag 3 november 2008 16:05 schreef MinderMutsig het volgende:
Ben ik trouwens de enige die op de trouwdag eigenlijk gewoon lekker zelf wil kokkerellen in plaats van in een restaurant eten?![]()
Ik ben gek op koken, en al helemaal voor/met vrienden en familie. En ik ben er ook goed in.Dat zou voor mij die dag helemaal af maken. Ik zie alleen nog niet helemaal hoe zoiets op een leuke manier in te passen is.
Ja we houden het inderdaad klein. Maar om nou in mijn uppie in mijn minikeukentje te gaan staan koken op mijn bruiloft is weer niet helemaal hoe ik het in gedachten had zeg maar.quote:Op maandag 3 november 2008 16:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi als je het gewoon klein houdt (en dat doen jullie volgens mij wel) en je houdt van koken waarom niet?
ik ben niet zo'n held met koken en waren ook wel iet wat teveel mensen voor
ben wel bij een bruiloft geweest waar we als familie zijnde met zn allen van te voren wat klaar hadden gemaakt!
verbaast me eigenlijk nietsquote:Op maandag 3 november 2008 15:54 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh ik ben echt heel kieskeurig qua bloemen. Die mag hij echt niet zonder mij uitzoeken.
Ik ben uiteindelijk ook degene die er de hele dag mee moet lopen.
quote:Op maandag 3 november 2008 16:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
verbaast me eigenlijk niets
Ik vond het juist leuk dat de mr de bloemen uitgezocht heeft. Hij kent mij en mijn smaak en kan heus een mooi boeket samenstellen en of dat gelukt was! Het enige wat ik aangegeven heb is wat ik echt niet mooi vond en verder kon hij t prima zelf. Tis niet dat hij geen smaak heeft ofzo, hij had tenslotte mij uitgekozen als aanstaande
Ik heb geen idee of dat gebruikelijk is (vroeger wel denk ik) , ikzelf vind het gewoon wel wat hebben. En de mr vondt dat ook. En in ons geval pakte het goed uitquote:Op maandag 3 november 2008 16:52 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Maar is het 'gebruikelijk' dat de man de bloemen uitzoekt dan? Komt mij een beetje vreemd voor.
Zo doen wij het ook. Alles samen behalve de jurkquote:Op maandag 3 november 2008 16:00 schreef Pure-Poison het volgende:
Wij hebben ook alles samen uitgezocht,behalve de jurk dan.Vond het juist heel leuk om het allemaal samen te doen.
Het wordt vast hartstikke gaaf!quote:Op maandag 3 november 2008 18:24 schreef innepin het volgende:
[..]
Zo doen wij het ook. Alles samen behalve de jurk
Morgen ga ik voor het eerst jurken kijken... spannend genoeg om er vannacht een gigantische nachtmerrie over te hebbenAls dit nog erger wordt naarmate de bruiloft dichterbij komt, staat me nog heel wat te wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |