Gaaf hoor, ze zijn vast erg mooiquote:Op maandag 3 november 2008 13:47 schreef CalamityJane het volgende:
Vandaag een afspraak gemaakt met de kostuumwinkel om pakken te gaan bekijken voor mijn a.s.
Om verwarring te voorkomen: wij doen dus lekker alles samen. We hebben mijn jurk samen uitgezocht en hij heeft mij er al tig keer in gezien (ook in mijn lingerie trouwens) en nu gaan we dus ook samen zijn pak uitzoeken. A.s. vrijdag, nadat we huwelijksaangifte hebben gedaan.
Ik heb er zin in! Hopelijk komen binnen een week of 2 ook onze ringen binnen...
hij had wel voorbeelden op zn mail gehad hoorquote:Op maandag 3 november 2008 15:54 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh ik ben echt heel kieskeurig qua bloemen. Die mag hij echt niet zonder mij uitzoeken.
quote:Op maandag 3 november 2008 16:00 schreef Pure-Poison het volgende:
Wij hebben ook alles samen uitgezocht,behalve de jurk dan.Vond het juist heel leuk om het allemaal samen te doen.
hihi als je het gewoon klein houdt (en dat doen jullie volgens mij wel) en je houdt van koken waarom niet?quote:Op maandag 3 november 2008 16:05 schreef MinderMutsig het volgende:
Ben ik trouwens de enige die op de trouwdag eigenlijk gewoon lekker zelf wil kokkerellen in plaats van in een restaurant eten?![]()
Ik ben gek op koken, en al helemaal voor/met vrienden en familie. En ik ben er ook goed in.Dat zou voor mij die dag helemaal af maken. Ik zie alleen nog niet helemaal hoe zoiets op een leuke manier in te passen is.
Ja we houden het inderdaad klein. Maar om nou in mijn uppie in mijn minikeukentje te gaan staan koken op mijn bruiloft is weer niet helemaal hoe ik het in gedachten had zeg maar.quote:Op maandag 3 november 2008 16:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi als je het gewoon klein houdt (en dat doen jullie volgens mij wel) en je houdt van koken waarom niet?
ik ben niet zo'n held met koken en waren ook wel iet wat teveel mensen voor
ben wel bij een bruiloft geweest waar we als familie zijnde met zn allen van te voren wat klaar hadden gemaakt!
verbaast me eigenlijk nietsquote:Op maandag 3 november 2008 15:54 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh ik ben echt heel kieskeurig qua bloemen. Die mag hij echt niet zonder mij uitzoeken.
Ik ben uiteindelijk ook degene die er de hele dag mee moet lopen.
quote:Op maandag 3 november 2008 16:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
verbaast me eigenlijk niets
Ik vond het juist leuk dat de mr de bloemen uitgezocht heeft. Hij kent mij en mijn smaak en kan heus een mooi boeket samenstellen en of dat gelukt was! Het enige wat ik aangegeven heb is wat ik echt niet mooi vond en verder kon hij t prima zelf. Tis niet dat hij geen smaak heeft ofzo, hij had tenslotte mij uitgekozen als aanstaande
Ik heb geen idee of dat gebruikelijk is (vroeger wel denk ik) , ikzelf vind het gewoon wel wat hebben. En de mr vondt dat ook. En in ons geval pakte het goed uitquote:Op maandag 3 november 2008 16:52 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Maar is het 'gebruikelijk' dat de man de bloemen uitzoekt dan? Komt mij een beetje vreemd voor.
Zo doen wij het ook. Alles samen behalve de jurkquote:Op maandag 3 november 2008 16:00 schreef Pure-Poison het volgende:
Wij hebben ook alles samen uitgezocht,behalve de jurk dan.Vond het juist heel leuk om het allemaal samen te doen.
Het wordt vast hartstikke gaaf!quote:Op maandag 3 november 2008 18:24 schreef innepin het volgende:
[..]
Zo doen wij het ook. Alles samen behalve de jurk
Morgen ga ik voor het eerst jurken kijken... spannend genoeg om er vannacht een gigantische nachtmerrie over te hebbenAls dit nog erger wordt naarmate de bruiloft dichterbij komt, staat me nog heel wat te wachten
ook nog steeds helemaal gelukkig getrouwd, zou me toch ook wat zijn als dat uberhaupt, maar zeker naar 4 maanden al niet meer zo was!quote:Op maandag 3 november 2008 18:49 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ja prima hoor,happy married![]()
Met draculettetje ook alles goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |