abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62904680
quote:
Op maandag 3 november 2008 10:32 schreef bigbird het volgende:

[..]

Gefeli
hihi dank!
pi_62906740
Vandaag een afspraak gemaakt met de kostuumwinkel om pakken te gaan bekijken voor mijn a.s.

Om verwarring te voorkomen: wij doen dus lekker alles samen. We hebben mijn jurk samen uitgezocht en hij heeft mij er al tig keer in gezien (ook in mijn lingerie trouwens) en nu gaan we dus ook samen zijn pak uitzoeken. A.s. vrijdag, nadat we huwelijksaangifte hebben gedaan.

Ik heb er zin in! Hopelijk komen binnen een week of 2 ook onze ringen binnen...
[. [__] .]
[+[__]◊]
pi_62909790
quote:
Op maandag 3 november 2008 13:47 schreef CalamityJane het volgende:
Vandaag een afspraak gemaakt met de kostuumwinkel om pakken te gaan bekijken voor mijn a.s.

Om verwarring te voorkomen: wij doen dus lekker alles samen. We hebben mijn jurk samen uitgezocht en hij heeft mij er al tig keer in gezien (ook in mijn lingerie trouwens) en nu gaan we dus ook samen zijn pak uitzoeken. A.s. vrijdag, nadat we huwelijksaangifte hebben gedaan.

Ik heb er zin in! Hopelijk komen binnen een week of 2 ook onze ringen binnen...
Gaaf hoor, ze zijn vast erg mooi

En samen dingen uitzoeken vind ik ook wel wat hebben eigenlijk Ik zelf wilde de jurk graag zonder hem uitzoeken omdat we eigenlijk al heel veel samen doen altijd en het wel eens leuk is om het anders te doen
O+ 11-06-2009 O+
pi_62909893
dat hadden wij ook een paar dingen was wel leuk om verrassing te blijven
ik wist zijn pak niet en hij mijn jurk niet
ook het bruidsboeket was voor mij geheim

de rest regel je praktisch toch wel samen
al had ik stiekum een andere auto geregeld
pi_62909951
Oh ik ben echt heel kieskeurig qua bloemen. Die mag hij echt niet zonder mij uitzoeken.
Ik ben uiteindelijk ook degene die er de hele dag mee moet lopen.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_62909978
quote:
Op maandag 3 november 2008 15:54 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh ik ben echt heel kieskeurig qua bloemen. Die mag hij echt niet zonder mij uitzoeken.
hij had wel voorbeelden op zn mail gehad hoor
en we hadden een kleur afgesproken!
pi_62910138
Wij hebben ook alles samen uitgezocht,behalve de jurk dan.Vond het juist heel leuk om het allemaal samen te doen.
01-08-2008
pi_62910217
quote:
Op maandag 3 november 2008 16:00 schreef Pure-Poison het volgende:
Wij hebben ook alles samen uitgezocht,behalve de jurk dan.Vond het juist heel leuk om het allemaal samen te doen.
hoe is het met PP?
pi_62910304
Ben ik trouwens de enige die op de trouwdag eigenlijk gewoon lekker zelf wil kokkerellen in plaats van in een restaurant eten?
Ik ben gek op koken, en al helemaal voor/met vrienden en familie. En ik ben er ook goed in. Dat zou voor mij die dag helemaal af maken. Ik zie alleen nog niet helemaal hoe zoiets op een leuke manier in te passen is.
pi_62910349
quote:
Op maandag 3 november 2008 16:05 schreef MinderMutsig het volgende:
Ben ik trouwens de enige die op de trouwdag eigenlijk gewoon lekker zelf wil kokkerellen in plaats van in een restaurant eten?
Ik ben gek op koken, en al helemaal voor/met vrienden en familie. En ik ben er ook goed in. Dat zou voor mij die dag helemaal af maken. Ik zie alleen nog niet helemaal hoe zoiets op een leuke manier in te passen is.
hihi als je het gewoon klein houdt (en dat doen jullie volgens mij wel) en je houdt van koken waarom niet?
ik ben niet zo'n held met koken en waren ook wel iet wat teveel mensen voor

ben wel bij een bruiloft geweest waar we als familie zijnde met zn allen van te voren wat klaar hadden gemaakt!
pi_62910616
quote:
Op maandag 3 november 2008 16:07 schreef draculettetje het volgende:

[..]

hihi als je het gewoon klein houdt (en dat doen jullie volgens mij wel) en je houdt van koken waarom niet?
ik ben niet zo'n held met koken en waren ook wel iet wat teveel mensen voor

ben wel bij een bruiloft geweest waar we als familie zijnde met zn allen van te voren wat klaar hadden gemaakt!
Ja we houden het inderdaad klein. Maar om nou in mijn uppie in mijn minikeukentje te gaan staan koken op mijn bruiloft is weer niet helemaal hoe ik het in gedachten had zeg maar.
Ik wil gewoon lekker ongedwongen gezellig met z'n allen in de keuken. Nu die keuken waarin dat ook kan nog.
En ik wil natuurlijk ook niet moeten afwassen, een vaatwasser moeten inruimen of uitruimen of een keuken schoon moeten maken op mijn bruiloft.
Niet thuis dus. Wellicht een ruimte waar kookworkshops worden gegeven, dat zou eventueel een optie zijn. Maar dan moet het er wel leuk uitzien. Dat je daar daarna ook wel leuk kunt zitten eten.
pi_62910958
quote:
Op maandag 3 november 2008 15:54 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben uiteindelijk ook degene die er de hele dag mee moet lopen.
verbaast me eigenlijk niets

Ik vond het juist leuk dat de mr de bloemen uitgezocht heeft. Hij kent mij en mijn smaak en kan heus een mooi boeket samenstellen en of dat gelukt was! Het enige wat ik aangegeven heb is wat ik echt niet mooi vond en verder kon hij t prima zelf. Tis niet dat hij geen smaak heeft ofzo, hij had tenslotte mij uitgekozen als aanstaande
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_62911210
Wij zoeken de bloemen samen uit. Volgens mij enige wat we van elkaar niet precies weten is de gehele outfit voor de dag. Oh en eventueel de trouwauto. Als hij wat leuks weet mag hij een wijziging aanbrengen in het idee wat we op dit moment hebben nog. Moet ie alleen dan zelf eventueel regelen met betrokken personen en vervoer terug

Oh en zelf koken is een erg leuk idee, zeker als je het ook kan Ik ben te chaotisch en gestressed om voor een groep te gaan koken
O+ 11-06-2009 O+
pi_62911611
quote:
Op maandag 3 november 2008 16:28 schreef DarkElf het volgende:

[..]

verbaast me eigenlijk niets

Ik vond het juist leuk dat de mr de bloemen uitgezocht heeft. Hij kent mij en mijn smaak en kan heus een mooi boeket samenstellen en of dat gelukt was! Het enige wat ik aangegeven heb is wat ik echt niet mooi vond en verder kon hij t prima zelf. Tis niet dat hij geen smaak heeft ofzo, hij had tenslotte mij uitgekozen als aanstaande

Maar is het 'gebruikelijk' dat de man de bloemen uitzoekt dan? Komt mij een beetje vreemd voor.
pi_62911794
Volgens mij was dat wel zo van oorsprong ja
O+ 11-06-2009 O+
pi_62912030
quote:
Op maandag 3 november 2008 16:52 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Maar is het 'gebruikelijk' dat de man de bloemen uitzoekt dan? Komt mij een beetje vreemd voor.
Ik heb geen idee of dat gebruikelijk is (vroeger wel denk ik) , ikzelf vind het gewoon wel wat hebben. En de mr vondt dat ook. En in ons geval pakte het goed uit maar dan nog zoals ik al zei; je aanstaande kent je toch? Dus t moet wel heel raar lopen als t iets vreemds wordt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_62914046
quote:
Op maandag 3 november 2008 16:00 schreef Pure-Poison het volgende:
Zo doen wij het ook. Alles samen behalve de jurk
Morgen ga ik voor het eerst jurken kijken... spannend genoeg om er vannacht een gigantische nachtmerrie over te hebben Als dit nog erger wordt naarmate de bruiloft dichterbij komt, staat me nog heel wat te wachten
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_62914621
quote:
Op maandag 3 november 2008 16:02 schreef draculettetje het volgende:

[..]

hoe is het met PP?
Hoi
Ja prima hoor,happy married
Met draculettetje ook alles goed?
01-08-2008
pi_62920812
quote:
Op maandag 3 november 2008 18:24 schreef innepin het volgende:

[..]

Zo doen wij het ook. Alles samen behalve de jurk
Morgen ga ik voor het eerst jurken kijken... spannend genoeg om er vannacht een gigantische nachtmerrie over te hebben Als dit nog erger wordt naarmate de bruiloft dichterbij komt, staat me nog heel wat te wachten
Het wordt vast hartstikke gaaf!
O+ 11-06-2009 O+
pi_62926580
quote:
Op maandag 3 november 2008 18:49 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Hoi
Ja prima hoor,happy married
Met draculettetje ook alles goed?
ook nog steeds helemaal gelukkig getrouwd, zou me toch ook wat zijn als dat uberhaupt, maar zeker naar 4 maanden al niet meer zo was!
voor de rest gaat het allemaal zn gangetje
pi_62928100
Ik ben er ook van overtuigd dat CalamityJoe een prachtig boeket voor me kan uitzoeken, maar hij geeft er de voorkeur aan om alles samen te doen.

Aanvankelijk wilde ik de jurk graag geheim houden, want ik dacht dat hij dat het voor een extra emo moment zou gaan zorgen (net als in de film...). Uiteindelijk hebben we dat niet gedaan; hij is ervan overtuigd dat hij dat helemaal niet nodig heeft om emo te zijn die dag... En eigenlijk vind ik het ook wel fijn om het niet geheim te hoeven houden, nu hangt de jurk gewoon bij ons op zolder en is hij gewoon meegeweest toen mijn zus en moeder hem ingenomen hebben.
[. [__] .]
[+[__]◊]
  dinsdag 4 november 2008 @ 17:26:53 #247
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_62939902
Innepin.. doe eens vertellen.. hoe was ut !

Zaterdag mag ik ! *insert nagelbijtsmile*
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_62940255
Het was leuk! Kreeg twintig meter voor de winkel ineens de zenuwen, maar het viel mee... binnen anderhalf uur stond ik weer buiten, jurk besteld
Het is wel lastig kiezen hoor, zeker als je je (zoals ik) al suf hebt gegoogled. Dan blijkt in het echt dat alle jurken waarvan je vantevoren spontaan ging kwijlen, totaaaaal niet staan en dat precies het soort jurk dat je nooit wilde - in mijn geval strapless en eigenlijk simpel en zonder al te veel opsmuk - prachtig staat

Succes zaterdag waar ga je kijken?
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:02:06 #249
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_62940699
In Rotterdam.. Genoeg keuze lijkt me !

Klinkt goed en dat je binnen 1.5 uur al kon kiezen zeg!
Strapless klinkt leuk !
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_62941008
Ja, d'r zit best veel in Rotterdam he? Ik was in Utrecht.
Neem je nog mensen mee? Ik had mijn moeder, mijn getuige én mijn schoonmoeder Rampenplan natuurlijk, maar viel reuze mee. En de verkoopster was ook lekker eerlijk, niet dat "oh meid dat staat je ééénig", maar ook gewoon af en toe "Nou, dat staat je dus echt helemaal niet." hihi.

Ik was overigens wel (onbewust!) zo gespannen dat ik nauwelijks heb geslapen vannacht .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')